Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 33

Tråd: 2 nye nox rekorder :D

Standard

Grattis jenter :)
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann I wanna Farm U sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Anar ikkje

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Abelo Vis innlegg
    Denne tråden kan vel slettes? er jo et minisweep i forhold til tp og n00n sitt =)
    Hahahaha. Vi hadde 1k kata mindre enn twinpower som hadde største sweepet, og de sendte lenge etter oss? vi hadde fått 38k kata med 2,5 dager til med trening ;) husker ikke helt antallet haed noen av oss hadde.. men vi var vel ikke så veldig langt bak twin med haed, og vi hadde fått noenlunde det samme som n00n med samme treningstid. Både Twin og n00n hadde mer sverd enn oss ja, men husk at de hadde lengre tid enn oss og vi laget 5400 sverd daglig så vi hadde nok vært ganske likt der også (men dette har jeg ikke giddet å regne på altså, jeg er ferdig med travian! (JA SONDRE JEG SKAL IKKE SPILLE EN NY RUNDE )
    Nox 5: I wanna Farm U - M.E.™ Nox 6: Luftwaffe - Roses
    Nox 7: Stoke City - Sim/WPT Nox 8: Uniflex - 4|
    Nox 9: N-S-U ftw - AC/Sim/CowCity - http://travian-reports.net/no/report/6207811618d
    Nox 10: Tamar - NIA - http://www.travian-reports.net/no/report/80080f1bda7

Standard

Jeg mener ikke jeres sweep var et mini-sweep.

Men det der med at køre på, at andre havde længere tid. Det ændrer sq ikke på at rekorden ikke længere er hos jer.
    Og i sidste ende bestemte i jo helt selv, hvornår jeres cleaner skulle afsendes.
    At i havde en motivationsfaktor i at i mistede en del produktion da i skiftede main, betyder jo ikke at i ikke kunne få det til at lade sig gøre at køre videre. I kunne jo bare have prioteret stor stald og kaserne lavere.

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Ehm vi hadde ikke troppehotell, og vi gikki minus i prod hver time.
    Nox 10: Tamar <3

Standard

Jeg er enig i at en rekord er en rekord, og at det var Twin sin. Er dog overbevist om at Tamar hadde faatt minst like mye tropper som oss hvis de hadde hatt like lang tid. Moro med rekorder, naa er det kanskje bare meg, men skaden man kan gjoere med rams ved siden av, er litt undervurdert kanskje. Bare se pa Varg sin. 10k katas (og sikkert mindre) hadde tatt ww til 0 uansett med den ram-hammeren. Jeg fikk en dual de siste ukene, og troppehotell de siste ukene, ellers hadde det ikke gaatt. Ellers ble n00n sitt bygget alene av en spiller gjennom hele runden med hjelp av ulike sittere, og brukt en del ogsaa (desverre mot 1453 foer vi ble allierte). Kunne vaert stoerre, men hadde ikke sjanse ;) Ble imponert over alle disse wwc's, jeg :)
    Afshar

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Vet N00n og ja, hadde ikke vi mistet Hs så hadde ikke vi måttet bytte hs så hadde ikke vi sendt:) men slik er gamet:)
    Nox 10: Tamar <3

Standard

åssen regner dere på hva som er best WWC?

n00n hadde jo mest offpoeng i sin, og man trenger vel strengt tatt ikke så mye mere en 20k kattas for å nulle noe her på nox, rams hjelper jo ekstremt mye.

Men ser jo at på andre servere kan det jo være bedre å ha såppas med kattas, men bør jo også ha noen til å simme ramsweep til å ødelegge bymuren før man treffer.
    Nox3:KaMiKaZe Bob Nox4:KaMiKaZe Bob Nox5:Romer Jens Nox6:KaMiKaZe Bob Nox7:IamBob Nox9:KaMiKaZe Bob Nox11:KaMiKaZe Bob Nox12:Møøø Nox13:KaMiKaZe Bob

Standard

Hvis man har en strukturert og skikkelig allianse med mange og lojale folk, så er vel det beste å planlegge WWCene opp i mot hverandre, slik at en ram-hammer kan bane vei for et katassweep osv. Men slik tilstandene er på nox, med få spillere, mye illojalitet og mange wild cards som kjører egne løp, er et godt balansert WWC som Varg sitt, med en skikkelig mengde rams pluss nok katas til å senke WW på egen hånd, best. Det er jo et spørsmål om man bare ønsker å plassere seg selv på ei rekordliste eller om man faktisk ønsker å spille Travian, selvsagt.
    Wounds heal, scars fade - honour is forever

S6: Hilda - S1: Hilda (WW/Mayhem WW-vinner) - S4: Red
    NOX6: Veum - NOX8: Bytch - NOX10: Bytch (WW) - NOX12: Bytch (WW-vinner) - NOX14: Kraken

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hilda Vis innlegg
    Det er jo et spørsmål om man bare ønsker å plassere seg selv på ei rekordliste eller om man faktisk ønsker å spille Travian, selvsagt.

Jeg liker

Standard

Nah, Vargs ville kun kunne tage WW. Hvorimod Twinpowers nok både ville kunne tage WW + en anden bygning. Dermed kan han faktisk lave større tidstab. Men siden serveren så ud som den gjorde, var der ingen grund til dette.

Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Innsamling av rekorder for S2
    By Larsen in forum S2 - runde 9: april 2016 - januar 2017
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2016-07-01, 19:25
  2. Innsamling av rekorder for S3
    By Larsen in forum S3 - runde 8: november 2015 - juli 2016
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2015-11-22, 19:06
  3. Innsamling av rekorder for S1
    By Larsen in forum Politikk & diplomati - S1