Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 33

Tråd: 2 nye nox rekorder :D

Standard

Gratulerer gutter :) Ser at jeg ikke har vært online på Travian siden sez (sez11???), så her har jeg virkelig ikke fulgt med i det heletatt.

Keep going strong!
    nox2: Bidoof/SØT nox3: Bidoof/SEPE nox4: Grissom/SEPE (startet dagen før EG) nox5: Condor (quit) - TReality/[B-E&K] nox6: Molossers (quit) nox9: Pallas Athene/ (~B-K~)/SimCity Nox14: Baldrian/AC nox15: The Overseer (quit) - Hoffegutten (NOX WW - winner :p ) s4: ofl comf2014: Zuma

Standard

Rigtig flot wwc, tvivler på at nogen kan slå den i denne runde

Standard

Men Killerdog har også bidratt når han har hatt tid, og har støttet meg med gull som vanlig

Er en liten innsats det iforhold til de timer dere har lagt ned......uten gull hadde jeg sluttet for lenge siden.

Mvh
    Sensur|Killerdog
    No1: Killerdog Nox 6: Luftwaffe - Roses
    Nox 7: Stoke City - Sim/WPTNox 8: Uniflex - 4|
    Nox 9: N-S-U ftw - AC/Sim/CowCity - http://travian-reports.net/no/report/6207811618d
    Nox 10: Tamar - NIA - http://www.travian-reports.net/no/report/80080f1bda7

Standard

Flot arbejde gutter, synd vi ikke ramte 40k catas, ville have været legendary! :-) Sweepet var faktisk så fint til sidst at jeg selv farmede lidt :D Ses på den skandinaviske server når den kommer!

munkholm, drunk in the sun
    Pusling (nox6) - Cassandra (nox7) - Dumino (nox8) - Thea (nox9) - Hasselhoff (sez11?) - Tamar (nox10) - Bestemor (nox11) - munkholm/big.bad.wolf (nox13) - Nikita (nox14)

Standard

Godt jobbet gutter :) Krizz og Killerdog, vell fortjent. På tide dere fikk egen nox rekord nå, etter alle rundene dere har vært med meg tidligere skal jeg love dere at dere er noen dyktige spillere som virkelig står på og kjemper to the bitter end. Jeg forstår utrooolig godt at du ikke hadde orket og spillt uten gull Morten, hadde ikke holdt ut en runde uten gull selv jeg. Jeg trenger vell sikkert ikke spørre om hvem som spurte deg mest om du kunne kjøpe "litt" gull som endte opp med litt mer ;)
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

Standard

Denne tråden kan vel slettes? er jo et minisweep i forhold til tp og n00n sitt =)

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

minisweep i forhold? lag et slikt sweep selv så ser du om du klarer det og er jo ikke noe minisweep når det bare er mindre sverd og kata hester.
    Nox 10: Tamar <3

Standard

Vi svidde jo av sweepet vårt 3 ganger i løpet av serveren, hadde nok mer enn de totalt :)
    Er ikke vanskelig med det sweepet når man har troppehotell osv.
    N00n og TP gjorde derimot en meget bra jobb :)

BerserkBerserkBerserk
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Valle hoovin

Standard

Så du sier vi gjorde en dårlig jobb, når vi nesten ikke hadde troppehotell, simmet 1 leke hammer + en hammer + TTsweep?
    og vi cleana mange spillere bomba HS kjempet mot OPti i starten så du sier vi gjorde en dårlig jobb, vi sendte jo mange uker før N00n og TP som hadde fine sweep ja, men vi hadde jo mye mer katas en n00n
    Nox 10: Tamar <3

Standard

Vi havde også en sweep by mere udover vores ww cleaner :) men vi fik brugt cleaneren, stoppede med at farme også blev byen fjernet :i

Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste

Lignende tråder

1. Innsamling av rekorder for S2
    By Larsen in forum S2 - runde 9: april 2016 - januar 2017
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2016-07-01, 19:25
  2. Innsamling av rekorder for S3
    By Larsen in forum S3 - runde 8: november 2015 - juli 2016
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2015-11-22, 19:06
  3. Innsamling av rekorder for S1
    By Larsen in forum Politikk & diplomati - S1