Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Skjer?

Standard Skjer?

Hva er det som skjer på no4?

Er det bare jeg som syns at det er alt for lite action?
    Wise is the man that taste on Smirnoff.

Standard

Den er netopp beyngt, og jeg synes den er helt grei jeg, kommer nok mer action seinere
    Er tilbake etter en lang pause

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Oslo

Standard

Tja... Det er jo speed som står i rampelyset hele tida, så da er det ikke rart at de andre serverene ikke gir fra seg noen lyder.
    Gjesp... Gjest? Gjess!
    Dette er noe dumt som jeg skriver i
    i signaturen min (Hm... noe rart?).
    Jeg går sjeldent inn i det samme forumet, så glem å vente på svar fra meg.

blodix sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Norge

Standard

Hva i huleste har det med saken og gjøre Jonar?
    Don't expect to build up the weak by pulling down the strong.

Standard

hehe. skulle bare teste å sette inn bildet. (srry altså, det var første gang) slettet nå
    hva skjer nå egentlig? HVA SKJER NÅ?lol

ValslyngeValslyngeValslynge General Black sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2008
    Sted
    Trondheim

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sir Smirnoff Vis innlegg
    Hva er det som skjer på no4?

Er det bare jeg som syns at det er alt for lite action?
    Jeg kan si at jeg kommer til å bli en plage for noen germanere/andre som farmer folk på serveren. Men ingen vet om de har møtt walen min da utenom meg og den som blir deffet. I går deffet jeg en person som ble angrepet minimum 10 ganger om dagen og da jeg satte inn walen min fikk jeg slaktet 64 germanske soldater som aldri kom tilbake til eieren, og siden har det ikke vært et eneste angrep på den brukeren.

Så jeg ser frem til å deffe opp resten av farmene i S4 så helten min får lvlet opp :D
    KA-FU*KING-BOOM FRE*KBAGS!!!!!
    Quote av Dimpsey fra COD WAW Nazi Zombies.

General Black... is Back!

Standard

U er så overlegne at ingen kan true dem akkurat nå. Unntatt noen deff-waller her og der.
    Jeg tror at VIKING, ACE og SLV vil alliere seg og gå imot U. Da blir det nok action nok.

Er VIKING medlem og U kommer ikke til å vinne uten en skikkelig kamp, for VIKING har mer soldater enn ryktet sier.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hallvard Vis innlegg
    U er så overlegne at ingen kan true dem akkurat nå. Unntatt noen deff-waller her og der.
    Jeg tror at VIKING, ACE og SLV vil alliere seg og gå imot U. Da blir det nok action nok.

Er VIKING medlem og U kommer ikke til å vinne uten en skikkelig kamp, for VIKING har mer soldater enn ryktet sier.
    Synes dette med at U er overlegen er totalt overspinn, må huske på at SLV og ACE og ikke minst Viking alle har store under allianser, SLV-W / ACI / Viking har også noen. det er også noen andre allianser som er på full fart oppover.

Grunnen til at folk sutrer så mye pga av dette er fordi at U + allierte er mye mere hissige, og allerede har startet og knuse noe byer + Takeouts, men tror etter hvert det vil bli motstand der også.

Personlig synes jeg serveren veldig åpen, og tror det blir utrolig spennende den kommende tiden ^^

-Sayonara

Standard

Mange gode meninger her;)

U er ikke overlegene i det hele tatt. Jeg spiller selv i SLV, å jeg mener at SLV og ACE har store sjangser til å "Knuse" U hvis vi går inn for det.

I U er det mange gode enkelt spillere med mange tropper, men i SLV har alle spillerene mye tropper.
    Wise is the man that taste on Smirnoff.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sir Smirnoff Vis innlegg
    Mange gode meninger her;)

U er ikke overlegene i det hele tatt. Jeg spiller selv i SLV, å jeg mener at SLV og ACE har store sjangser til å "Knuse" U hvis vi går inn for det.

I U er det mange gode enkelt spillere med mange tropper, men i SLV har alle spillerene mye tropper.
    Husk! U er uansett ikke alene. De har også EC, 24/7 og F-team med seg. så jeg tror egentlig de ikke har så store sjanser. Jeg er selv medlem av F-Team og jeg ser at mange søker hos oss og forlater enten VIKING eller ACI eller noe på grunn av elendig lederskap og for få seriøse spillere.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Skjer med Nox?
    By Kebab in forum NOX - runde 7: februar 2010 - juni 2010
    Svar: 71
    Siste innlegg: 2010-03-03, 02:24
  2. Senator dør - hva skjer da?
    By KjellRobin in forum Spørsmål
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2009-09-02, 21:55
  3. Hva skjer nå?
    By ttg in forum Spørsmål