Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 17 av 17

Tråd: Skjer?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sir Smirnoff Vis innlegg
    Mange gode meninger her;)

U er ikke overlegene i det hele tatt. Jeg spiller selv i SLV, å jeg mener at SLV og ACE har store sjangser til å "Knuse" U hvis vi går inn for det.

I U er det mange gode enkelt spillere med mange tropper, men i SLV har alle spillerene mye tropper.
    Nå venter vi spent på å høre hvordan du har oversikten over troppeantallet til alle i U og SLV.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av epen Vis innlegg
    Husk! U er uansett ikke alene. De har også EC, 24/7 og F-team med seg. så jeg tror egentlig de ikke har så store sjanser. Jeg er selv medlem av F-Team og jeg ser at mange søker hos oss og forlater enten VIKING eller ACI eller noe på grunn av elendig lederskap og for få seriøse spillere.
    Faktisk så har eg ein kompis i F-team, og det er ein undervurdert ally. Mange gode spillere der, som er aktive og seriøse.

Trur begge sider står jamnt om det skulle bryte ut krig, men som TrueBlue seier. Korleis kan mr. rusbrus vita kor mange tropper det er i U og EC? Er mange der med store sweep, og ein alle har bra med tropper.

Standard

Det er veldig lett og uttale seg rundt troppetall, og det finnes flust av indikatorer som tilsier hvem, og hvem som ikke har tropper. Neppe er disse 100% sikre, men likevel.

Plyndrerlisten: Dominert av U/EC og SLV, med noen andre alliansemedlemmer mot bunnen. De som farmer masse - tjener masse - bygger masse.

Populasjon: Topp20 listen består U/EC, 4 stk SLV. Pop er en fin indikasjon på produksjon, og de med større prod, har muligheten til å bygge mer, ikke at alle gjør det.

Off-rank: Jeg vil tro at Julian er den spilleren på s4, som har bygd mest tropper, og tapt mest tropper pr nå. Man kan jo si: "Hadde Julian ikke angrepet så mye, hadde han hatt massemasse tropper" - Og slik finnes det sikkert mange med greie sweep i SLV f.eks, men på samme måte:

Uten alle angrepene, hadde ikke Julian fått farmet 1/10 av hva han farmer nå, og ergo ikke hatt mulighet til den produksjonen han har nå. Grunnen til at jeg bruker Julian som eksempel, er pga. avstanden fra han til neste spiller på off rank - Men de som ser på den listen, ser at også den er dominert av U/EC.

...Men hvem som kommer til å vinne? Hakke peiling. Alle som har spilt en hel runde vet hvor fort alt kan endre seg.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sayonara Vis innlegg

Grunnen til at folk sutrer så mye pga av dette er fordi at U + allierte er mye mere hissige, og allerede har startet og knuse noe byer + Takeouts, men tror etter hvert det vil bli motstand der også.

-Sayonara
    Ka som er så gøy å knuse byer så tidlig i spillet?
    Hvor er utfordringen?
    Må da være gøyere når ofrene kan forsvare seg istedenfor å bare legge seg flate :p
    Er ikke noe å skryte over å knuse en forsvarsløs spiller ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hallvard Vis innlegg
    U er så overlegne at ingen kan true dem akkurat nå. Unntatt noen deff-waller her og der.
    Jeg tror at VIKING, ACE og SLV vil alliere seg og gå imot U. Da blir det nok action nok.
    Ja, for vi ser jo alle hvor mye futt det er igjen i ACE nå. :p
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vaage Vis innlegg
    pfft kyss meg i ræva, er ikke så "enkelt å greit"

Standard

Hehe, jeg vil ikke tro den godeste Hess_unt_Goebbels vet hvorfor ACE plutselig...forsvant? :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av cheglund Vis innlegg
    Hehe, jeg vil ikke tro den godeste Hess_unt_Goebbels vet hvorfor ACE plutselig...forsvant? :)
    Del det med resten? =]
    Nå kan du ikke være snill lenger.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Skjer med Nox?
    By Kebab in forum NOX - runde 7: februar 2010 - juni 2010
    Svar: 71
    Siste innlegg: 2010-03-03, 02:24
  2. Senator dør - hva skjer da?
    By KjellRobin in forum Spørsmål
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2009-09-02, 21:55