Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Pause troppeproduksjonen

Standard Pause troppeproduksjonen

Jeg synes man bør kunne pause troppe-produksjonen, altså ikke stoppe, men pause troppe-produkjonen. Da kan du stoppe produksjonen av tropper også sette den i gang igjen ved et senere tidspunkt, som kan være smart hvis du blir farmet og sender troppene dine til en venn eller stopper den når noen angriper deg. Da er det også mulig å "samle opp" tropper i produkjons køen og starte å trene mange tropper senere, som f.eks. når du ikke blir farmet mer. Håper på positiv respons.

Standard

Ja, det hadde vært digg for de som ble farmet, men ikke for de som farmer. Jeg syns det ville blitt litt feil om man kunne samle opp sånn, da fordi du kan bruke opp alle ressursene dine på tropper når du ser du blir angrepet og så bare sette det på pause til du får samlet opp kanskje 1000 tropper (det går jo fort om man blir farmet av en stor)..

Standard

Jeg er ikke enig i ideen......jeg farmer på s1 og vil ha XP på helten! hvis den jeg farmer setter tropper på vent får jeg jo ikke XP! Men med vent mener du at du stopper og lage, slik at når du begynner igjen er de har du ikke 100 tropper som er på vent, slik at de kommer med en gang, mne 100 tropper som holder på og bli laget?

Standard

ikke enig, fint for fålk som blir farmet, men ikke for de som farmer
    Da har eg slutta for en stund, kommer kanskje til å begynne igjen, har noen en innvending mot at eg slutter, så vær så god, send en melding men ikke forvent at eg ser den :P

Spillets regler, Forumets regler

GullfaksGullfaksGullfaksGullfaksGullfaks her0 sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    NoWaY

Standard Farming

Da er det ikke noe vits med off rank.. Alle kommer til å gjøre det.

Lignende tråder

1. Toppspiller tilbake etter 2 års pause.
    By pittii in forum Generelt
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2012-12-01, 11:05
  2. Pause
    By Overlord in forum Ideer
    Svar: 10
    Siste innlegg: 2008-10-23, 23:42

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg