Side 2 av 56 FørstFørst 12341252 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 552

Tråd: Vitsehjørnet

Bosettsmann Krøllalfa sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

Dette er et autentisk utdrag fra en radiosamtale mellom et skip fra den amerikanske marinen og kanadiske sjøfartsmyndigheter utenfor kysten av Newfoundland 10.Oktober 1995 :

Amerikanerne : "Vennligst endre din kurs 15 grader nordover for å unngå kollisjon!"

Kanadierne : "Anbefaler deg å endre DIN kurs 15 grader sørover for å unngå kollisjon!"

Amerikanerne : "Dette er kapteinen på et amerikansk marinefartøy. Jeg sier igjen: Endre DIN kurs!"

Kanadierne : "Nei, jeg sier igjen; du bør endre Din kurs!"

Amerikanerne : "Dette er hangarskipet "USS Lincoln". Det nest største skipet i USAs atlanterhavsflåte. Vi er støttet av tre torpedobåter, tre kryssere og en rekke støtteskip. Jeg anmoder DEG om å skifte DIN kurs 15 grader nordover, eller regn med at nødvendig handling vil bli tatt for å sørge for dette skips sikkerhet!"

Kanadierne : "Dette er et fyrtårn. Over."

Bosettsmann Krøllalfa sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Trondheim

Standard

Det var en gang to svensker og to nordmenn som skulle konkurere om hvem som fikk mest fisk.

Nordmennene dro opp fisk etter fisk,men svenskene fikk ikke noen.

Da bestemte den ene svensken seg for å spionere på nordmennene.

Han kom tilbake litt etterpå og sa følgende til kompisen...

– Dom har borat høl i isen!

Scorpio
    Guest

Standard

Hva står Lada for?

SVAR: Laget Av Diverse Avfall :)

mizza
    Guest

Standard

Det var en gang to tomater som skulle gå over en vei. Først gikk den første over og så gikk den andre over. Da sa den første "Nå ødela du hele vitsen!"

:mrgreen: Jeg har litt genial humor i dag :mrgreen:

Standard

vet du hvorfor en lada har varmetråder i bakruta..for at folk ikke skal fryse når de dytter den i gang..

akon
    Guest

Standard

På en kafé sitter en nordmann og spiser frokost, og Ved siden av ham sitter en svenske som tygger tyggegummi.

Uoppfordret innleder svensken en samtale: "Spiser dere nordmenn egentlig hele brødet?"

Nordmannen lar motvillig frokosten ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

Svensken leker med tyggegummien i munnen og sier: "Det gjør vi ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun det innerste av brødet. Brødskorpene blir samlet i en container, bearbeidet og formet til croissanter og solgt til Norge."

Nordmannen hører bare så vidt etter. Svensken smiler og spør videre: "Spiser dere også syltetøy til brødet?"

Nordmannen svarer lett irritert: "Ja, naturligvis".

Mens svensken tygger tyggegummi mellom tennene, sier han: "Ikke hos oss, hos oss i Sverige spiser vi kun frisk frukt til frokost. Skallene og restene blir samlet i en container, bearbeidet til syltetøy og solgt til Norge."

Nå er det blitt nordmannens tur til å spørre!

"Si meg en ting", spør nordmannen. "Har dere også sex i Sverige?"

Svensken smiler og svarer: "Ja, naturligvis har vi sex i Sverige!"

Nordmannen lener seg over bordet og spør :

"Hva gjør dere med kondomene etter at de er brukt?"

"Dem kaster vi da!", svarer svensken.

Nå begynner nordmannen virkelig å smile.

"Ikke hos oss, hos oss i Norge blir alle brukte kondomer samlet i en container, bearbeidet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi."

Standard

En svenske besøker Norge. Taxisjåføren hans har lyst til å tulle litt med ham, og sier "Her i Norge pleier vi å kjøre ned gamle damer!" En gammel dame går på veien, og taxisjåføren kjører mot henne. Han svinger i siste liten, men hører likevel et dunk. "Hva var det, spør han. "Du bomma, så jeg åpnet døra." sa svensken.

Styremedlem i N.A.T.O PM meg hvis det er noe ;)

King Bolla XIII
    Guest

Standard

Dette er ikke en vits, men det er vittig!

Det var en mann som jobbet i 40 år som taxi sjofør!
    Alle i bygda kjente ham. Da han sluttet inrømte han at han aldri hadde hatt serfikat!

Han slutte i 2002, DET ER SYKT!!

topcom123
    Guest

Standard

To geleklumper satt oppe i et tre. plutselig datt den ene ned og den andre ropte "Gikk det bra?"
    den andre svarte "ja, ble bare litt skjelven"

high chris
    Guest

Standard

En kineser var på ferie i USA da han kom til et gatekjøkken der det stod på en plakat "Hot Dogs 3$".

”I see you have hot dogs, I will buy one.”, sa han.

”Ok, here you go!.”, svarte selgeren

”Sorry! I don’t want this part of the dog.”

Side 2 av 56 FørstFørst 12341252 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •