Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: Faq forum-sammenslåing

Standard Faq forum-sammenslåing

Når?
    Forum-sammenslåingen vil starte den 16. juli og våre planer er at dette skal være ferdig den 31. juli.

Hva skal du gjøre før sammenslåingen?
    Dersom du ikke har logget inn på forum på lang tid, bør du gjøre det nå før sammenslåingen.

Påminnelse: Vi kommer til å slette alle forum-kontoer som ikke har vært aktive de siste 365 dagene. (dvs. ikke vært logget inn).

Dersom du har forum-konto på flere forskjellige domener, må du sjekke at de har samme epost-adresse. På denne måten vil alle postene dine bli slått sammen. Vær obs på at du etter sammenslåingen av forum ikke vil kunne ha mer enn 1 konto og det er ingen mulighet til å manuelt slå sammen kontoer etter at forum-sammenslåingen er fullført.

Jeg har flere kontoer på forskjellige forum,hvilket nick vil bli tildelt meg?

Vi kommer til å slå sammen et forum av gangen; så dette betyr at du vil få ”nick_domene” fra det forumet som slås sammen først, og poster fra etterfølgende domener og kontoer vil bli slått sammen under dette nicket.
    Etter at hele forum-sammenslåingen er fullført vil du ha mulighet til å endre forum-nicket ditt.

Hva skjer om mitt nick allerede er i bruk?

Som vi nevnte i annonseringen vil alle kontonavn få et domene-merke for å unngå flere like nick. Du får så etter sammenslåingen en mulighet til å endre nicknavnet ditt til et nytt om du vil. Hvis en annen bruker krever det nicknavnet du vil bruke før du har muligheten til å endre ditt eget nick, ber vi deg være så snill og ta kontakt med Community Manager i ditt eget land, som så vil evaluere situasjonen og gjøre et valg.

Hvordan kan jeg logge inn hvis jeg ikke vet hvilket nicknavn som har blitt tildelt meg?

Det er 2 måter å logge inn på: enten bruke nicknavn eller epost-adresse. Hvis du ikke husker dem, kan du forsøke å hente innloggingsdata ved hjelp av den innebygde funksjonen.

Hva vil skje med min post-teller?

Vi kommer ikke til å importere alle beskjeder som er på nåværende forum til det nye forumet, derfor vil post-telleren vise andre tall enn det den har på nåværende tidspunkt.
    Så snart forum-sammenslåingen er komplett vil vi rekalkulere alle post-tellere og du vil få tildelt et post-tall avhengig av det antall poster som har blitt flyttet til det nye forumet.
    Det kommer til å komme en ny statistikk for profiler, kalt aktivitets-poeng som også vil bli rekalkulert etter sammenslåingen.

Hva er aktivitets-poeng?

Vi ønsker å verdsette våre fellesskaps-medlemmer i samsvar med deres bidrag til samfunnet. Av denne grunn legger vi vekt på aktivitetspoengene i profilen. Du vil bli tildelt 10 poeng for hver ny tråd du starter, 5 poeng for hvert innlegg i en åpen diskusjon og 2 poeng for hver ”like” du mottar.

Vær oppmerksom på: Vi vil kun tildele poeng i seksjoner som er direkte relatert til spillet, slik at f.eks Tavern-delen ikke vil telle med.

Hva vil skje med mine private meldinger og notater?

Dessverre er dette noe vi ikke har noen mulighet til å flytte til det nye forumet, så dine private meldinger og notater vil forsvinne.
    Vi anbefaler derfor at du kopierer og selv lagrer det du ønsker å beholde.

Hva med de gamle tingene du ikke tar med deg over til nytt forum?

Vi jobber med en arkiv-løsning for å kunne lese de nåværende forumene. Denne løsningen vil ikke være tilgjengelig med en gang etter forum-sammenslåingen, men vil komme om ikke lenge.
    Vi har ikke satt noen tid enda, men målet er å ha denne løsningen på plass innen utgangen av året.

Hva er flerspråklig funksjon?

Dette er en Burning Board-funksjon som tillater at forskjellige språk kan brukes i et enkelt samfunn. Forumet vil være unikt og du vil ikke se noen landfora. Dette betyr at hvis du har valgt mer enn ett språk i profilen din, ser du alle tråder for alle språkene du har valgt, med tillegg av et land-flagg når du går inn i Generelt-delen. Hvis du har valgt bare ett språk, ser du bare trådene for det språket.

Eksempler:

Hvis du velger engelsk (britisk) som grensesnittspråk og engelsk (britisk) og fransk som språk i profilen din: Vil du se grensesnittet til forumet, samt seksjonstitlene og beskrivelsene på engelsk. Når du går inn i en bestemt seksjon, ser du tråder for det britiske samfunnet med et britisk flagg og tråder for FR-fellesskapet med et FR-flagg.

Hvis du velger engelsk (britisk) som grensesnittspråk og engelsk (britisk) som språket: Vil du se grensesnittet til forumet, samt seksjonstitlene og beskrivelsene på engelsk, og kun tråder fra det engelske (britiske) samfunnet uten noen flagg. Standardspråket for profilen din beholdes.

Hvor mange språk kan jeg se til samme tid?

Dersom du ønsker det, kan du velge alle språk, men vær påpasselig med å velge rett språk i nedtrekksmenyen når du poster en ny tråd.

Vil grensesnittet bli tilgjengelig på mitt språk?

Grensesnittet (knapper, profil-grensesnitt, osv…) vil kun være tilgjengelig i følgende språk til å begynne med: AE, AU, CL, COM, DE, ES, FR, IT, NL, PL, RU og TR.
    Dersom du er villig til å hjelpe oss med å oversette grensesnittet, vær så snill og kontakt Community Manager i ditt domene.

Hvordan vil forumet se ut?

I begynnelsen vil vi bruke standard Burning Board stil med forskjellige farger, men vi vil etter hvert tilpasse stilen til den kommende nye start-siden.

http://content.traviangames.com/forum/MainPage_1.jpg
    http://content.traviangames.com/forum/MainPage_2.jpg
    http://content.traviangames.com/forum/MainPage_3.jpg

Her kan dere stille spørsmål om dere har noen:

http://forum.travian.no/showthread.php?t=28015
    Sist endret av sommerfuglen : 2017-07-06 kl 07:46

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Lignende tråder

1. Spørsmål om sammenslåing av forum
    By PerrinAybara in forum Spørsmål
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2017-07-12, 04:08
  2. [Informasjon] Sammenslåing av forum
    By PerrinAybara in forum Annonseringer
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2017-06-22, 06:22
  3. New to the forum
    By PeterJohnson in forum Ideer
    Svar: 3