Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: # Ask Travian - Grip sjansen til å få vite mer om ditt favorittspill

Standard # Ask Travian - Grip sjansen til å få vite mer om ditt favorittspill

Kjære spillere.

Velkommen til det første #Ask Travian (Spør Travian). Har du spørsmål du gjerne skulle kunne få stilt direkte til Game Center? Da har du kommet til rett sted! Velkommen til å delta i direkte dialog mellom Game Center og spiller-samfunnet.

Hvordan virker det?

Fra i dag og til og med den 14.04.2017 kan du poste ett spørsmål i denne tråden. Travian Team vil samle inn alle spørsmålene fra hele verden og velge de mest stilte og/eller de mest interessante spørsmålene. Vi lover at vi vil lese alle men vi kan ikke love at vi kan besvare alle. Deretter kommer vår utrettelige bobil-sjåfør MarkAtilius til å gjennomføre et eventyr på Travians hovedkontor, kidnappe produkt-utvikleren, låse ham inn i Skattkammeret og tvinge ham til å besvare alle spørsmål!

Dersom alt går bra vil Mark Atilius komme tilbake med et fint videobevis eller en skrevet tekst om bare ca 1 måned.

Husk at du kan stille spørsmål om spillet, art, spilldesignet, spillhistorien, stammer, nye funksjoner - alt!
    Vi har ikke muligheten til å besvare spørsmål om basiskunnskapene. (Hvordan trener jeg fler tropper?) eller diskutere utestengelser eller klager på teamet. For de spørsmålene ber vi dere kontakte Customer Service.

Vi ser fram til spørsmålene dere har.

Ditt Travian Team

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Med så mye penger dere som driver Travian tjener, hvorfor står utviklingen helt stille?

Jeg snakker ikke da om små nye funksjoner i spillet eller endring av regler, men generelt hele spillet har stått uendret siden jeg spilte det for 7 år siden.
    Jeg alene har brukt flere tusen bare på denne runden av Travian og man kan vel forvente at et premium spill som dette har litt hyppigere utvikling med tanke på apper og slikt til smarttelefoner.

Spørsmålet kan stilles på en annen måte også: Når skal eierne slutte å melke spillerne og gi litt mer tilbake i form av å ta spillet til nye høyder?

Jeg håper at spørsmålet kan stå og besvares, fordi at dette er noe jeg spør meg selv om hver eneste gang jeg handler dyrt gull
    Keksi

Lignende tråder

1. Vite hvem som dro
    By Balabab in forum Ideer
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2009-01-25, 00:43
  2. Svar: 12
    Siste innlegg: 2009-01-13, 15:41
  3. Gjør ditt for å avlaste serveren til travian
    By twintip ruler in forum Prosjekter
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2008-09-20, 11:36