Konklusjonen min lander vel egentlig på dette:
Phanto + Greak = Sant
Nanus + Tsjekkere (uhmm..) = Sant![]()
Konklusjonen min lander vel egentlig på dette:
Phanto + Greak = Sant
Nanus + Tsjekkere (uhmm..) = Sant![]()
Du spiller stort sett fair, det skal du ha
Men jeg må si jeg stusser over følgende uttalelse:
dette er selvsagt bare sprøyt, men at dette kommer fra deg syns jeg er litt spesielt...RxR har prøvd å alliere seg med halve serveren selv om de allerede er den klart største alliansen på serveren.![]()
det ryktes at Union har fått storfint besøk de siste dagene. men det virker ikke som de har lyst til å leke når de får besøk.så det var bare å rusle inn å gjøre som man ønsket.
må på grunnlag av alt som ble ødlagt bare beklage mine alliertes oppførsel men slik går det når byene ikke blir passet på![]()
Det ryktes at det skjules et sweep som tygger over 110k korn i timen av infanteri og kavaleri. Katapulter og rambukker er ikke inkludert![]()
Sist endret av Knot : 2017-06-13 kl 23:16 Årsak: Skrivefeil
Riktignok kommer jeg med mye sprøyt, skal ikke benekte det, men er ikke bare magefølelsen min som forteller meg at du/dere samarbeider med Pogchamp på samme måte som Donald Trump samarbeider med russerne
Beklagelsen aksepteres, bare sørg for at det ikke gjentar seg. Vil helst ikke at noen bygninger/ressursfelt blir ødelagt og at vi alle kan være venner frem til serveren er ferdig :)