Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Konklusjonen min lander vel egentlig på dette:

Phanto + Greak = Sant

Nanus + Tsjekkere (uhmm..) = Sant

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Jeg har da alltid spilt fair og aldri provosert noen, skjønner ikke hvor disse anklagene kommer fra
    Du spiller stort sett fair, det skal du ha

Men jeg må si jeg stusser over følgende uttalelse:

RxR har prøvd å alliere seg med halve serveren selv om de allerede er den klart største alliansen på serveren.
    dette er selvsagt bare sprøyt, men at dette kommer fra deg syns jeg er litt spesielt...

Standard

det ryktes at Union har fått storfint besøk de siste dagene. men det virker ikke som de har lyst til å leke når de får besøk.så det var bare å rusle inn å gjøre som man ønsket.
    må på grunnlag av alt som ble ødlagt bare beklage mine alliertes oppførsel men slik går det når byene ikke blir passet på

Standard

Det ryktes at det skjules et sweep som tygger over 110k korn i timen av infanteri og kavaleri. Katapulter og rambukker er ikke inkludert
    Sist endret av Knot : 2017-06-13 kl 23:16 Årsak: Skrivefeil

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Phantorang Vis innlegg
    dette er selvsagt bare sprøyt, men at dette kommer fra deg syns jeg er litt spesielt...
    Riktignok kommer jeg med mye sprøyt, skal ikke benekte det, men er ikke bare magefølelsen min som forteller meg at du/dere samarbeider med Pogchamp på samme måte som Donald Trump samarbeider med russerne

Sitat Opprinnelig skrevet av Nero Vis innlegg
    det ryktes at Union har fått storfint besøk de siste dagene. men det virker ikke som de har lyst til å leke når de får besøk.så det var bare å rusle inn å gjøre som man ønsket.
    må på grunnlag av alt som ble ødlagt bare beklage mine alliertes oppførsel men slik går det når byene ikke blir passet på
    Beklagelsen aksepteres, bare sørg for at det ikke gjentar seg. Vil helst ikke at noen bygninger/ressursfelt blir ødelagt og at vi alle kan være venner frem til serveren er ferdig :)
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Bosettsmann Mono Black sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2013
    Sted
    Trøndelag

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nero Vis innlegg
    Det ryktes at Union besøkte RxR en par dager etterpå. Hvor RxR apet etter Union å dro fra byene sine slik at Union kunne leke fritt
    The Price Of Immortality

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Ryktes at Pogchamp har bestemt seg for å slenge seg på WW festen

4 ww fordelt på ca 50 aktive spillere altså, dette kan jo bare ende bra
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S3
    Svar: 21
    Siste innlegg: 2017-06-23, 07:36
  2. Fakta og rykter
    By Ulven in forum S4 - runde 7: juli 2015 - mars 2016
    Svar: 150
    Siste innlegg: 2016-08-06, 15:32
  3. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S1 - runde 9: april 2015 - desember 2015