Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 12 av 12

Tråd: Den store Nominasjonstråden

Standard

Spiller: MassDestruction

Beste spiller - Rummy. Var en av de som gjorde det hele til en relativt jevn afære.

Beste leder - Må si Zardox her.

Beste defensive spiller - Dagros, uten henne hadde det hele vært avgjort lenge før EG starta.

Beste offensive spiller - Denne går til Rummy fordi han stod løpet ut. Jomar/Mudparty lå ann til denne rimelig lenge.

Mest undervurderte konto - Butt3rnuts. Maximushadland god kandidat.

Mest overvurderte konto - Isaac. Ny i gamet, men forventer mer deff av noen med så mye pop. Baymax prodda ca like mye, drev hotelltjeneste og rydda byggeplaner for oss.

Mest verdsatte spiller - Christian <3

Hyggeligste spiller - Dagros.

Beste taktiker - Madness. Genial TO på Arma sin hammer.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Nimzo sin snipep å mine kattas. Det gjorde vondt.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Christian, Zardox, Dagros, Madness, tood og en del fler.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Jomar, Henrik (om han telles), Hazard.

Allianse:

Beste allianse - SL16. Mer aktivitet og rutine over hele fjøla.

Rundens nykommer - Må vel bli Maximushadland det?

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Rummy, tett etterfulgt av Dagros og Mummi.

Beste romer - Hazard.

Beste germaner -Mudparty

Verdt å minnes- Når Christian fikk noen til å tru at vi skulle gå for Unik fest artefakt.

Beste hendelse - Når WW kom i 100.

Verste hendelse - Snipe </3

Beste bruk av artefakt - Kanskje Rummy sin unike jordkjeller? Vanskelig å si noe om hvor lenge den offbyen hadde levd uten.

Verste bruk av artefakt - Unik trener, både når den var hos meg (prodda bare hammer) og Uno87.

Største tabbe - Sovne før kattasene kommer hjem fra HS.

Største overraskelse - At SL16 ikke vant mer overlegent.

Hvorfor min allianse tapte/vant - I det store bildet er det fordi vi hadde mindre aktivitet og erfaring. At jeg lot 12k kattas stå i offby over natta hjelper jo heller ikke på.

Andre spillere som bør nevnes - Hygge og Henrik (Mudparty) som bygget fine kontoer før de fikk syra, pluss Heck sin meget pene rammer som gikk under radaren.

På denne måten kommer jeg til å huske s2: Henrik fikk syra, dualen brukte mer tid på skype enn IG, og jeg brukte 200 dager på å simme en hammer som tok ned 5 nivåer på WW.
    Nox 1-3: sindre_er Nox 4: Julenissen Nox 5: Rex lars Nox Nox 6: Balder Nox 7: HoodStar Nox 8: Dead Rabbits ---> Dumino Nox 9: TerrorRegimet Nox 10: MassDestruction Nox 16: Tibbers on Duty Nox 22: MassDestruction---> Nordic Nox 24: Mira

Standard

Spiller: Nonstop

Beste spiller: Zardox og Rummy/madness
    Beste leder: Zardox
    Beste defensive spiller: Dagros
    Beste offensive spiller: Rummy, imponerende farmelister :p
    Mest undervurderte konto: Butt3rnutz
    Mest overvurderte konto: Baymax
    Mest verdsatte spiller: Dagros, mitt nye travian idol!
    Hyggeligste spiller: Madness <3
    Beste taktiker: Zardox
    Rundens joker: Butt3rnutz :(
    Beste forumdeltaker: Marsipangris eller hestejenta

Verdt å minnes: Kranglinga mellom dualene og Cola i starten av servern. De oasene fikk aldri stå i fred..

Beste hendelse: Vant nevnt krangling mot cola, og når vi henta unik solide/ww ble nulla. Var mye god stemning i skype chatten den dagen

Verste hendelse: Nulling av kornfelta pga Mudparty tidlig i servern, etter at jeg trygla og ba om en vegg som ikke kom....
    Åja også da jeg undervurdere Butt3rnutz og gav unik solide relativt lett tilbake.. Det at jeg heller ikke fikk brukt hammern var også ganske kjipt..
    Verste bruk av artefakt: Min unike solid, den stod i tjaa 48 timer? whops...

Største tabbe: Bli overtalt av dualene om å joine servern. For så se at de setter hc i 75% korn bonus, sier at vi skal gå off, og så forlate meg like etter artene.. morro..
    Viktigste begivenhet: ww nivå 100

Største overraskelse: At sl16 ikke vant lettere
    Hvorfor min allianse tapte/vant: Mange i LYKKE mista motivasjonen og slutta på servern. Sl16 var bedre og mer rutinerte

Andre spillere som bør nevnes: Taco, takk for perm deffet i starten og at du husa meste av hammern i EG

På denne måten kommer jeg til å huske s2: Syre, syre og mer syre...

Siste ord: takk til alle som gjorde serveren interessant, og LYKKE til videre!

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By HLO in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2014-12-05, 09:50
  2. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 6
    Siste innlegg: 2013-12-14, 08:55
  3. Den store nominasjonstråden
    By Quintrix in forum S5 - runde 4: september 2012 - juli 2013