Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Nominasjonstråd server 3, Runde 8

Standard Nominasjonstråd server 3, Runde 8

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Dersom dere ønsker å diskutere nominasjonene kan følgende tråd benyttes:
    http://forum.travian.no/showthread.php?t=27915

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske Server 3:
    Sist endret av sommerfuglen : 2016-07-24 kl 15:56

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Spiller Nomis

Beste spiller - Hammer. Utrolig dyktig på off-siden og da sweepene vegget holdt han deff prodden oppe i 14-15 byer ut serveren

Beste leder - Var ikke så bra ledelse noen steder egentlig. Credz til Gatsby eller Azuf eller den det var i THDL som gjennomførte aksjonene

Beste defensive spiller - Poden var god gjennom hele runden. Ellers var det mange dyktige i EG

Beste offensive spiller - Nomis hihi

Mest undervurderte konto - Imponert over hammeren til Doge. Maham bygde også gode mengder deff tross 4 byer

Mest overvurderte konto - Maxtor og viking og de store farmerne. Slettet tidlig og gjorde ingenting nyttig

Mest verdsatte spiller - Poden og Napoleon som hjalp meg så mye. Treet var også en dyktig sitter da jeg var på ferie <3

Hyggeligste spiller - Henrik og Henrik

Beste taktiker - Bra gjort av Bechers å ta unik korn, så han får denne

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Game Over??

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Bechers, fox, Sheo, ppp og kvalitetssmøret

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Poden, BiWi, Fruity basket, treet og Drafius og mange flere

Allianse

Beste allianse - WA

Mest undervurderte allianse - KK (Peritas og bones)

Mest overvurderte allianse - Luster hadde ikke vært så mye uten THD når jeg tenker meg om

Beste defensive allianse - THDL, ryktes om 2m deff da Rookie angrep

Beste offensive allianse - WA, mange store og fine hammere

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Stianjo96, lykke til videre!

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Treet, sto jo på som bare det!

Beste galler - Fox4

Beste romer - Doge eller Olympic, pene hammere på begge to

Beste germaner - Hammer/Nomis

Beste forumdeltaker - Dårlig her altså, napoleon hadde noen kommentarer innimellom

Verdt å minnes

Beste hendelse - Bruke hammerne mine

Verste hendelse - Miste unik korn eller miste skjeggbust

Beste bruk av artefakt - Unik speed eller unik narr

Verste bruk av artefakt - Merkelig at små trenere ble brukt til deff i THDL. Speed-artene der ble heller ikke brukt bra

Største tabbe - Miste liten trener i en elendig mur hos speedo

Viktigste begivenhet - Var viktig å få fjernet Nerox, og det at Kaos og oktan sletta "snudde" serveren på en måte

Største overraskelse - Antall rams hos Fox

Hvorfor min allianse tapte/vant - Holdt motivasjonen oppe til serveren var over og ga ikke opp før underverket var i nivå 100

Andre spillere som bør nevnes - Vaermina som sletta 1 dag før serveren var ferdig. Jeg hyller det

På denne måten kommer jeg til å huske Server 3: En jevn server der vi trakk det lengste strået, og jeg kommer til å huske hammerne mine så klart

Noen egne nominasjoner:

Rundens pessimist: Olympic, "Jeg blir sinnssykt imponert hvis vi klarer å vinne dette her"

Rundens late starter: Treet starter ETTER arts og bygger fortsatt en hammer på 7k kattas + 200k deff. Utrolig!

Og med det takker jeg for serveren, også ses vi kanskje på en runde senere :)
    s1r7 - Enherjeren | s4r6 - Zodiac
    Maham - nox17 | Bacchus - nox18
    Belgrade - Ancient EU (s6)

Standard

Spiller Trump/ THDL

Beste spiller - Nomis

Beste leder - Sikkert nomis

Beste defensive spiller – Vaermina

Beste offensive spiller – Nomis

Mest undervurderte konto – Tre tegn

Mest overvurderte konto - Eirik Raude

Mest verdsatte spiller – Fox4

Hyggeligste spiller Bechers
    Beste taktiker – nomis/napoleon

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Da Game Over skiftet side.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server –
    Poden, Olympic, nomis…. Ja det stopper der.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server –
    Fox4, Bechers, Kaos, Oktan og Sheogorath og Vaermina :)

Allianse

Beste allianse - WA

Mest undervurderte allianse - THD

Mest overvurderte allianse - Luster

Beste defensive allianse - Luster

Beste offensive allianse - WA

Beste ledelse - WA

Diverse kategorier

Beste manipulator - Vaermina

Rundens nykommer – Tre tegn,fin fyr

Beste galler – Fox4/Bechers

Beste romer – Dodge og hammeren hans der på slutten

Beste germaner - Nomis

Beste forumdeltaker - Nomis

Verdt å minnes

Beste hendelse – Da det tok slutt.

Verste hendelse – Da Game over blei en overløper

Beste bruk av artefakt – Game overs spion før han stakk……..

Verste bruk av artefakt - Kaos sin bruk av unik trener.

Største tabbe – Det var så mange av dem

Viktigste begivenhet - da vi blei ferdige

Største overraskelse – at vi greide å bombe ned WA sitt ww så mye som vi klarte da vi hadde aksjon.

Hvorfor min allianse tapte/vant – Fordi alt fra start var fullstendig kaos det var ingen klar ledelse. + mange nybegynnere. Håper ikke de blei skremt.

Andre spillere som bør nevnes – Hammer, han må virkelig få seg ett høflighetskurs !

På denne måten kommer jeg til å huske Server 3:
    Kaos fra start til slutt i ledelse og personkonflikter.
    Sist endret av turanza : 2016-07-25 kl 01:21 Årsak: feil i nominasjon

Standard

Spilller: Vaermina

Beste spiller -
    - nomis har vært et monster fra start til slutt, og Sindre har virkelig satt seg i respekt.

Beste leder -
    - Når Sheo har hatt veldig aktive perioder. Tar med at det har vært en fornøyelse å sitte i THD-ledelsen sammen med Sheo, Sindre og Doffen. Det bare fungerte så utrolig bra. Dreamteam.

Beste defensive spiller -
    - Jeg har litt lyst å si meg selv på grunn av arbeidstimer. Drar fram Doffen og tre tegn som solide, men mye flinke folk.

Beste offensive spiller -
    - "Å nei nå slengte nomis seg på" var gjentagende skrekk hos oss i THDL. (They`ve got a cave troll!)
    - Ikke så gøy når hammer var i farta heller.

Mest undervurderte konto -
    - Doge, som til og med undervurderte seg selv.

Mest verdsatte spiller -
    - Sindre, for å være så solid, klartenkt, ærlig, hyggelig og bestemt.
    - Ivrige Cina ble en favoritt i ledelsen hos oss, hun kommer til å vokse seg til å bli et monster i løpet av få runder.

Hyggeligste spiller -
    - Sheogorath vinner denne. Som sagt hører Sindre og Doffen med her. Bechers hører egentlig med her, men stilte seg i veien for vedtak for å være hyggelig noe som ble alt annet enn.

Beste taktiker -
    - Bechers, som sto for aksjonene hos oss sammen med Sindre og Sheo. Bra jobba, gutta.

Rundens joker -
    Enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)
    - Game Over er vel den som har rokka båten og laget mest bølger i vannet.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    - Thobias fra Weetabix-dualen (som vi dessverre måtte avskjedige) håper jeg på å få spille mer med. Håper også jeg ser igjen nomis, Galskap og Napoleon.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    - Sheo, Sindre og Doffen, Doge og nattenskonge blant andre. Umulig å nevne bare fem. Tre tegn, Cina, Kaos, Mere og Angry Beard fra tidl. Luster må med.

Allianse

Beste allianse -
    - THD for beste folk å spille med.

Mest undervurderte allianse -
    - Jeg tror SH kunne hatt en god sjanse til å bli noe om de hadde fått beholdt lederstrukturen de hadde. Kred til Winter for å holde sammen og kose seg til langt ut mot slutten. Spillgleden er viktigere enn å vinne.

Mest overvurderte allianse -
    - Hm, en av de tidlige. Imperium? Kanskje Brasilions i sin tid?

Beste defensive allianse -
    - Syntes vi hadde god deffmobilisering i THD. Kort responstid og alltid tilgang på de store deffkontoene.

Beste offensive allianse -
    - WA hadde noen imponerende aksjoner og brukte masse skitne og rare triks.

Beste ledelse -
    - Subjektivt sett THD, på grunn av samholdet og den åpne dialogen.

Diverse kategorier

Beste manipulator -
    -"Hvis det er en ting som er åpenbart så er det at det kan være veldig nyttig å dobbeltkommunisere litt". Gatsby.
    Trump imponerte også med opptil flere personligheter.

Rundens nykommer -
    - Cina

- sindre1302

Beste galler -
    - Fox

Beste romer -
    - Doge

Beste germaner -
    - nomis

Beste forumdeltaker -
    - Napoleon

Verdt å minnes -
    - Willyhood! Hva hadde brettet vært uten Willyhood! <3
    - Epic Rap-battle mellom Sheo og Ziggy i chatten
    - Da vi oppdaget at Rabarbra hadde utnyttet å være på vernetlisten
    - Ziggy sine technolåter <3
    - Beleiringen av Sindre etter å ha henta arten hos Kaos

Beste hendelse -
    - Starte sammen med Sheogorath. Vi har jo kosa oss masse da, søtnos. Blir å savne deg.

Verste hendelse -
    - Kicke Weetabix etter alt som hadde skjedd. Gråt i to uker.
    - God nummer to: At Barley Wine ble stengt ute fra brettet og vi mista to av våre beste kontoer. MH <3

Beste bruk av artefakt -
    - Effektivt troppehotell

Verste bruk av artefakt -
    - Å sende troppetrener ut av ally

Største tabbe -
    - Spillteknisk skal vel alle ha en stor tabbe i løpet av spillet, så mange fine. Selv sendte jeg feil antall phals til Fox og HSen hans røk.

Viktigste begivenhet -
    - Fornuftsekteskapet med Luster.

Største overraskelse -
    - Splittelse i ledelsen på slutten.

Hvorfor min allianse tapte/vant -
    - Først av alt ga WA en sykt god kamp! Utrolig gode spillere med noen helt ville koordinerte angrep og en manual med triks i baklomma. Kampen bølget frem og tilbake og ble jevn og fin. Bra jobba!
    - Det organisatoriske kunne vært bedre. I sammenslåingen ble vi først holdt utenfor artefaktchat til etter slipp, og når WW skulle tas var vi holdt utenfor WW-chat så WW ble også forhandlet om med ganske korte tidsrammer og medfølgende styr. I tillegg var det en hendelse i en personalsak som burde vært håndtert på en helt annen måte. Luster fikk ikke motivert spillerne, så det ble litt påtrengt og kommunikasjonen mellom ledelsene var ikke god nok. Etter fusjonen ble det å gå forsiktig fram, men surmuling ble fort gode tilbakemeldinger og ting gikk seg fint til. Samarbeidet kunne nok blitt opprettet tidigere sånn sett.
    End Game havnet like opp i eksamen- og ferietid både for spillere og ledelse og lederne som var aktive skulle venne seg til nye spillere og spillestil samtidig med å styre WW. Noen av lederne, Gatsby, Azuf og Doffen hadde ikke så mye tid. Kred til meg, Sindre, Sheo og Bechers som sto på. *klapper meg selv på hodet*
    Vi oppdaget tidlig at vi hadde spioner, noe som gjorde at vi måtte kneble chatten litt og endre rutinene fra hva Luster var vant til. En del spillere var ikke vant til å ta beskjeder fra ledelsen (i starten fikk vi nesten en følelse av boykott av WW) men med mye masing og overformynderi kom folk mer inn i det og vi fikk endelig kontroll på vidunderet og ting gled lettere.
    En del av de store deffkontoene var uten aktive sittere og folk stilte lite opp for hverandre. Noterte meg bak øret at en del ting helst bør være på plass før EG. Noen arter ble stengt inne på passive kontoer. Ble tidvis mye dag og natt, så jeg hadde etpar pauser fra ledelsen. Valgte å gå ut etter etpar episoder der gamle konflikter ble som nye og der en ferdigbehandlet sak ble tatt opp igjen og igjen for å diskuteres på nytt.
    Mot slutten så det ut til å gå mot seier og så ut som en sealed deal. Nomis traff i WW etter at jeg gikk ut, så kjipt at THDL ikke fikk lønn for strevet.

Andre spillere som må nevnes -
    - Trump må virkelig få seg et høflighetskurs og gjerne litt terapi.

På denne måten kommer jeg til å huske Server 3 -
    - Jeg kommer til å se tilbake på de ni månedene her med blandede følelser.
    Visjonen for THD var å spille med tilstedeværelse, organisering og fair play. Det ble fin ledelse med flat struktur som sto veldig samlet, og vi håndplukket et lag vi ble veldig fornøyde med. For THD ble det litt kultursjokk i møtet med Luster der ting var litt mer løselig.
    Bygge opp allianse, holde WW og spille med så mye bra folk har vært kjempebra. Tok litt mye ansvar, så var sliten på slutten. Så sliten men fornøyd, synes det har vært gøy sum og summarum.

Hahaha takk for kred for å slutte dagen før, Nomis! xD Sommerferie var litt mer lokkende enn tredjeplassen, spillet tok jo ALDRI slutt! :D

Standard

Drømte en natt at jeg fikk melding fra Hammer.
    ZiGZaG brukte en time på å snekre disse to låtene her:
    Dreams VS reality Hammer version
    Dreams VS reality Vaermina version

Reidigert: Nei fikk det ikke til. :/.

Standard

Spiller Maham (grunnet dårlig med svar kan vel jeg også poste noe her ;)

Beste spiller - Nomis

Beste leder - Anti (selv med masse teite MMs)

Beste defensive spiller - Poden

Beste offensive spiller - Nomis

Mest undervurderte konto - Meg såklart, 3 byer med mye deff :P

Mest verdsatte spiller - lesdeuxes

Hyggeligste spiller - Game over og Versace xD

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Game over!

Diverse kategorier

Rundens nykommer - Versace aka André

Beste galler - Fox4

Beste romer - Olympic

Beste germaner - Nomis

Verdt å minnes

Beste hendelse - Noen som fikk med seg at jeg hadde en artefakt i 23 timer? :D Ellers var det kult med deffmedaljer uten å gjøre noen ting =)

Verste hendelse - At jeg måtte sende arten videre ofc

Beste bruk av artefakt - Nomis sin unike og trenerne

Verste bruk av artefakt - Arten min som ikke rakk å bli aktivert

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Min helt i WW vårt redda mye. Ellers god innsats og flere som holdt motivasjonen oppe!

På denne måten kommer jeg til å huske Server 3: Nådde topp 100 pop, og en server hvor bror styrte alt. Godt jobba!
    Maham - Nox | Zodiac - S4 | Belgrade - Ancient EU | Hazard - S2

Standard

Spiller - Napoleon

Beste spiller - nomis

Beste leder - nomis

Beste defensive spiller - Skjeggbust da han fremdeles var aktiv. Poden var også veldig viktig. Vaermina, kanskje? Vet ikke nok om hva som skjedde i THDL til å kunne bedømme hvem som var viktigst.

Beste offensive spiller - nomis

Mest undervurderte konto - treet. Har aldri sett en såpass sen starter påvirke en server på langt nær så mye før.

Mest verdsatte spiller - nomis, Poden

Hyggeligste spiller - nomis, Poden, Skjeggbust, m.m. :)

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Må vel nesten gå til Game Over...

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Ble siste runden på meg dette, men hadde ikke gjort noe å være alliert med Fox4, Oktan, Bechers, Vaermina eller Fragdar

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - nomis, Skjeggbust, Poden, treet, hammer

Allianse

Beste allianse - WA

Mest undervurderte allianse - THD?

Mest overvurderte allianse - Luster

Beste defensive allianse - THDL

Beste offensive allianse - WA

Beste ledelse - WA? I hvert fall i de bedre periodene hehe

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Tre tegn

Beste galler - Treet hvis man tar med startdato i beregningen. Fox4 hvis ikke. Skjeggbust da han fremdeles spilte

Beste romer - Doge/Olympic i end-game. Meierismør i en god periode. Thalion pre-arts, hvis han bare hadde fått brukt det sweepet :/

Beste germaner - nomis

Beste forumdeltaker - nomis

Verdt å minnes

Beste hendelse - da WA vant serveren.

Verste hendelse - sletteepidemien i WA rundt en måned etter artslipp. På et mer personlig plan spilte jeg lite i eksamenstiden, og fant ikke motivasjonen til å komme tilbake etterpå. Deltok derfor dessverre veldig lite i end game

Beste bruk av artefakt - unik speed hos nomis

Verste bruk av artefakt - unik trener

Største tabbe - Den mislykkede veggen som nomis nevnte tidligere

Viktigste begivenhet - Må litt kynisk si at vi nok ikke hadde vunnet serveren hvis sletteepidemien i WA ikke hadde smittet over til Luster. Var en svært skjevt fordelt server før Oktan/Kaos etc. ga seg

Største overraskelse - at treet hadde så mye betydning.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Viktige spillere hos motstanderen forsvant frivillig, og vi hadde slik jeg forstår det mindre "in-fighting" enn THDL hadde. Spesielt credz til nomis, Poden, treet, rookie og hammer for seieren.

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske Server 3: Min siste server. Ha det bra, folkens :)

Standard

I am not even going to answer the question since they are in Norwegian, and I don't understand much of it anyways. Unfortunately my Travian career kinda ended halfway due to personal circumstances, but good to see that at least the Natars didn't win. I hope for everyones sake the following Norwegian servers will attract more active players.

For me, it was a one time thing. The language barrier just is a big thing, both in-game and in communication outside the game I was struggling. Not to mention the fact that I also happen to be a cynical asshat. I had to google translate eeeeeeeverything including this:

Sitat Opprinnelig skrevet av Vaermina Vis innlegg
    Verdt å minnes -
    - Willyhood! Hva hadde brettet vært uten Willyhood! <3
    - Epic Rap-battle mellom Sheo og Ziggy i chatten
    - Da vi oppdaget at Rabarbra hadde utnyttet å være på vernetlisten
    - Ziggy sine technolåter <3
    - Beleiringen av Sindre etter å ha henta arten hos Kaos
    Awwww. Much love. <3

So: see you guys around, like a doughnut.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Vaermina Vis innlegg
    Redigert: Nei fikk det ikke til. :/.
    You linked it to a folder on your hard disk xD

http://www.filedropper.com/zigzag-dr...shammerversion
    http://www.filedropper.com/zigzag-dr...aerminaversion

Lignende tråder

1. Nominasjonstråd Server 3 - Runde 7
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2015-07-12, 19:26
  2. Nominasjonstråd, Server 5 Runde 5.