Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13

Tråd: Den store nominasjonstråden

Standard Den store nominasjonstråden

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Dersom dere ønsker å diskutere nominasjonene kan følgende tråd benyttes:
    http://forum.travian.no/showthread.php?t=27893

Spiller:

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse:

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier:

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22:
    Sist endret av sommerfuglen : 2016-05-26 kl 13:36

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Spiller: Guttegutt

Beste spiller - Wacko <3

Beste leder - Var vell bare en diktator som skilte seg ut?

Beste defensive spiller - Rennedrit <3

Beste offensive spiller - Troooor jeg skal si Nordic eller jasen

Mest undervurderte konto - MEG

Mest overvurderte konto - Tiberius bro

Mest verdsatte spiller - Zara, du var flink kompis

Hyggeligste spiller - Wackoooo

Beste taktiker - HÅKON

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Jasen nullet *****esene, det var kjekt

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hmmmm, FFA gjengen tok meg inn i varmen

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Nordic, wacko, rennedrit, Zara og håkon hvertfall

Allianse: Shorts

Beste allianse - Shorts

Mest undervurderte allianse - Shorts

Mest overvurderte allianse - Wild

Beste defensive allianse - Shorts

Beste offensive allianse - Shorts

Beste ledelse - Shorts

Diverse kategorier:

Beste manipulator - Ninja

Rundens nykommer - Ninja

Beste galler - Renne

Beste romer - Jasen

Beste germaner - Huldra

Beste forumdeltaker - Ingen?

Verdt å minnes

Beste hendelse - Seier

Verste hendelse - Jeg mistet rettighetene

Beste bruk av artefakt - Jasen sin spion og Zara sin sterkere bygg

Verste bruk av artefakt - Unik trener, fack livet

Største tabbe - Wild

Viktigste begivenhet - Tollo ble bannet xD

Største overraskelse - Wild klarte ikke vinne med 100 medlemmer

Hvorfor min allianse tapte/vant - Bare er bedre

Andre spillere som bør nevnes - Lillefix :D

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: Jeg var nesten ikke online

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Spiller: Ræsmus, Papillon, Shampoo, Wacko Genius, Rennestein og Zara

Beste spiller - Larsen

Beste leder - Christian

Beste defensive spiller - hmmmm, rennestein? bestnoobeu kanskje

Beste offensive spiller - Nordic var flinke :D

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto - Idefix

Mest verdsatte spiller - Lillefix

Hyggeligste spiller -Christer

Beste taktiker - Wild sin ledelse, kan ikke navna :(

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Når Larsen bare avgjorde hele serveren

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Eviltollo <3, eneste jeg ble kjent med og han er memelord

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - kan ikke velge 5, alle var så flinke<3

Allianse:

Beste allianse - GUTTA MED SHORTS

Beste defensive allianse - SHORTS

Beste offensive allianse - SHORTS

Beste ledelse - blir vel kanskje shorts sin? om det var noen XD

Diverse kategorier:

Beste manipulator - Ninja som undercover var ganske festlig

Rundens nykommer - Ninja, ikke redd for store oppgaver!

Beste galler - Bestnoobeu, og wacko<3

Beste romer - Må vel bli Tiberius! Joooookes, Jasen kanskje?

Beste germaner - Huldra <3

Beste forumdeltaker - Sied

Verdt å minnes

Beste hendelse - Når det utrolige skjedde, at vi vant :D

Verste hendelse - Når jeg sletta og ga Wild en sjanse til å vinne

Beste bruk av artefakt - unik narren

Verste bruk av artefakt - unik speed

Største tabbe - Når idefix tok med dansken som endte opp med å koste dem serveren ;D

Viktigste begivenhet - Når Larsen brant inne med supergigahammeren

Største overraskelse - At christer ikke sletta den drittkontoen

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi hadde god moral, godt miljø og dankmemes ble sendt nesten vær eneste dag!

Andre spillere som bør nevnes - Larsen vet ikke hva shorts skulle ha gjort uten deg, du er utentvil den beste traveren gjennom historien! Sied de sleipe kommentarene dine, din ekspertise & din visdomhet som er så rå at vi faktisk klarer å dra seieren iland. Christer holdt liv i shorts, når alt håp var ute hadde Christer vært på fest å klar for å fortelle en fyllehistorie, noe vi aldri glemmer er den nybakte tattisen<3. Christian vet faktisk ikke hva Shorts skulle ha gjort uten en så aktiv WW holder som deg, du er en maskin!

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22:

Når jeg bevist sletta for å knuse eksamene mine, endte jeg også opp med å knuse serveren, takk for runden folkens! :D

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Beste spiller - Trygve

Beste leder - Perki

Beste defensive spiller - Sergei

Beste offensive spiller - Pyro

Mest undervurderte konto - Batman Tore

Mest overvurderte konto - Klovner i kamp

Mest verdsatte spiller - Fisker

Hyggeligste spiller - Zillion

Beste taktiker - Munkholm

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Larsen... I see everything... I do everything...

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Bjørnarbjørn, Gladia, Tåkefyrsten, Valen vol. 2 og Lysdun

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Erna, Posetrine, Perfisker, Siv og Jesus

5 spillere (fra egen allianse) jeg ikke vil være alliert med på neste server - Christian, Perki, Coss, Anders, Sied osv. Egentlig bare Håkon jeg vil beholde...

Allianse:

Beste allianse - KFL

Mest undervurderte allianse - Klanen

Mest overvurderte allianse - Tigerberget

Beste defensive allianse - Troillungan

Beste offensive allianse - VardyFC

Beste ledelse - Larsen AS

Diverse kategorier:

Beste manipulator - Når folk sender meg meldinger og mistenker meg for å stå bak ting selv når jeg er helt fraværende, så må denne gå til meg. Så det så..

Rundens nykommer - Håkon, du er talentfull, not bad for første runde. Husk å tren, da blir du pen. Husk å drill, da blir du den beste i spill. Husk og rim, da blir du fin <3

Beste galler - Astrix eller Obelix, med Idefix på en god tredjeplass.

Beste romer - Gaius Julius Cæsar, bedre kjent som Larsen

Beste germaner - Håkon the dictator

Beste forumdeltaker - Pikachoooo

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da jeg erobret Gallia. Stolt øyeblikk

Verste hendelse - Perki truet med å kicke meg på dkx. Utakknemlige beist

Beste bruk av artefakt - De vises sten, den gir meg uendelig med gull, passer meg bra

Verste bruk av artefakt - Oldstaven, serr Anders... skjerp deg... du er for noob til å håndtere slike artefakter

Største tabbe - Gi Anders Oldstaven

Viktigste begivenhet - Perki kicket meg ikke på dkx

Største overraskelse - Håkon lagde seg konto. shocked...

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi Hades bestemte seg for å ta med seg fiendene mine til underverden

Andre spillere som bør nevnes - Janne er flink til å bygge korn, stakkaren Hades må jo mate alle de nye vennene sine...

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: Heeeeh....

Til en forandring kommer mine egne nominasjoner til slutt:

Rundens tyrker – Karisma26, den som påstår noe annet tar feil. Alt er et helhetsinntrykk, og denne karens inntrykk vil gå inn i evigheten, fra runde til runde.

Rundens perm - Anders, lurer noen ganger på om du faktisk er i militæret... du er jo mer hjemme enn der virker det som...

Sorry... har mistet kreativiteten min, gidder ikke skrive mer :)

ooh... han blir vel sur om ikke navnet hans står her....

Kim
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Spiller: Nordic

Beste spiller - Rennestein, helt konge <3

Beste leder - Christian og håkon deler den der

Beste defensive spiller - Rennestein

Beste offensive spiller - Wacko The Genius

Mest undervurderte konto - Guts

Mest overvurderte konto - Guttegutt <3

Mest verdsatte spiller - Papillion, fantastisk nabo i starten :D

Hyggeligste spiller - Altfor mange hyggelige til å kunne nevne ut en!

Beste taktiker - Håkon, no doubt

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Må si at Christian sin beregning av deff osv var helt magisk, så deffinitivt han.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Liker å være underdogs

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele gjengen har vært helt knall hele veien, så sier alle der altså.

Allianse: Shorts

Beste allianse - Shorts

Beste ledelse - Shorts ledelsen har vært fabelaktig

Diverse kategorier:

Beste manipulator - Ninja, ligger vel i navnet og det? :D

Rundens nykommer - OrchidButterfly

Beste galler - Rennestein

Beste romer - Jasen

Beste germaner - Huldra

Beste forumdeltaker - Admin??

Verdt å minnes

Beste hendelse - Var vel den gangen jeg ble vekt av at christer ikke klarte å kutte natar angrep :D

Verste hendelse - Hvor hardt jeg facepalmet da italienerne wastet 2 sweep på ingenting

Beste bruk av artefakt - Jasen, unik spion

Verste bruk av artefakt - Alle narrens artene til Christer

Største tabbe - Da wild skulle knuse WW første gangen, og failet hardt på unik solid

Viktigste begivenhet - ^

Største overraskelse - At christer ikke ble bomet i fillebiter...

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fantastisk gjeng, som ga 100 hele veien, og viste at man ikke trenger å være flest for å være sterkest!

Andre spillere som bør nevnes - Alle folka i Shorts har vært fantastiske, mange hyggelige folk i wild også, men har ikke blitt kjent med for mange av dem :p

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: Som den gangen jeg gikk inn i travian for å ikke bli knust, men faktisk klarte å gjøre det ganske bra, og at det ble en jevn runde, for en gangs skyld!

Fjadraspjotmann
    Ble medlem
    Feb 2011
    Sted
    Kristiansand

Standard

Spiller: Zara

Beste spiller - Uten tvil Wacko Genius!

Beste leder - Christer, han hadde hele tiden kontroll på sakene sine. Bra jobba Christer!

Beste defensive spiller - Jeg synes Rennestein sine phx ble brukt veldig bra i midgame, men syra tok over (som forventet) Så da sier jeg NoName

Beste offensive spiller - Wacko, Nordic og Bestnoobeu

Mest undervurderte konto - Ricin og fantezix

Mest overvurderte konto - Monobryn, Tiberius, Lillefix og Littlefinger. Dere lager DÅRLIGE hammere/rammer

Mest verdsatte spiller - Fredriksen, takk for WW hjelp :)

Hyggeligste spiller - Nukz <3

Beste taktiker - Håkon, veldig bra jobba med jobben du gjorde med å ta ut Idefix og Toad. creeds

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Kommer vell kanskje ikke unna Unik Solid deffingen til meg selv? Det var skillz

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Litt usikker, ble ikke veldig godt kjent med motstanderen, men hadde vært veldig gøy å se litt andre spillere også.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - God gjengen i Shorts, dere gjorde en bra jobb.. (Jaja, dere fikk litt kjeft til tider også)

Allianse:

Beste allianse - Shorts

Beste offensive allianse - Shorts med Wacko i spissen!

Beste ledelse - Wacko, meg, Anders og Christer kanskje?

Diverse kategorier:

Rundens nykommer - Ninja, imponerende å sitte med unik korn hele runden.

Beste galler - Wacko

Beste romer - NoName, veldig bra mengde def, takk <3

Beste germaner - Huldra, soleklart beste germaner

Beste forumdeltaker - Larsen

Verdt å minnes

Beste hendelse - Å se Jasen sin hammer voldta WW'et til Wild

Verste hendelse - At Papillon slettet og Henrik fikk syra <---- Forventet.. Men du er søt da Henrik

Beste bruk av artefakt - Unik spion kanskje? Jeg synes også min egen korn art ble brukt bra, stod veldig mange hammere/rammere i den byen til tider. NoName sin korn art ble også bruk bra.

Verste bruk av artefakt - Liten speed hos Lillefix og liten trener hos Tiberius

Største tabbe - At Erik ble banned, rip

Viktigste begivenhet - Zara hadde mest rams, jeg er god!

Største overraskelse - Stor overraskelse at Henrik klarte å holde kontoen aktiv til dag 60 ish, hadde forventet til dag 30-40. Lykke til på .no2 kjekken <3

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi hadde folk som klarte å bygge skikkelig rammer! + Jasen

Andre spillere som bør nevnes - Bandit og Turtlecookie :)

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: Kommer aldri til å glemme gode gamle USSR gjengen, dere er herlige alle sammen! :-)
    Nox6: Heftige, Nox19: Marco Polo, Nox21: Klovner I Kamp

Standard

Spiller: Starta som innehaver av MassDestruction, hoppa over til Nordic rundt dag 60.

Beste spiller - Trur det får bli Wacko Genious. Spiller solo, men gruser halve nordøst med bare et par allierte i området.

Beste leder - Synes alle de som hadde ansvar i Shorts gjorde en god jobb. Bortsett fra Christer da.

Beste defensive spiller - Rennestein får denne for å ha deffa ut 1,5 veldig bra italienersweep hos oss i Nordic. NoName og Zara er definitivt honorable mentions her. For all del kan det jo være at noen i Wild stilte med 90% av deffet i WWet deres, da får dere si ifra.

Beste offensive spiller - Får bli Wacko aka gud. Legende. Håkon er ok han og, men slutter så tidlig.

Mest undervurderte konto - Ingen aning.

Mest overvurderte konto - Tiberius, lett.

Mest verdsatte spiller - Var koslig å være en av Wackos eneste venner i nordøst på MassDestruction, synd det gikk dunken. Hadde også et fint sammarbeid med Turtlecookie på Nordic.

Hyggeligste spiller - Wacko <3

Beste taktiker - Håkon på Papillion. En offaksjon var alt som trengtes for å knerte den sterkeste alliansen på serveren.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Zara sin deffing av unik solid.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - McClane, repe og Bestnoobeu. McClane gjorde et smart trekk i å variere med å splitte sweepet på flere supportbyer og kjøre all inn på HS. Var nære på å deffe ut alt ved en anledning, men ble dessverre ikke slik. Repe var grei og hjalp til med deff i konflikten med BA, hadde ikke så værst med deff. Bestnoobeu, aka skusers er jo en fin kar.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle!

Allianse:

Beste allianse - Shorts, uten tvil.

Mest undervurderte allianse - Trur folk var klar over at vi hadde skillz, så går for MOCHIANI (eller noe sånt). Ikke helt vellykka aksjoner, men de klarte tross alt å trene mer off enn det Wild gjorde.

Mest overvurderte allianse - Her er det STERK konkurranse imellom Wild og BA. Trur jeg må gå for BA. Helt latterlig hvordan serverens sterkeste allianse kan gå opp i biter på en natt.

Beste ledelse - Shorts

Diverse kategorier:

Rundens nykommer - Ninja

Beste galler - Wacko Genious

Beste romer -Jasen. Størst hammer og greit med deff.

Beste germaner - Huldra, stod på som bare det de siste ukene. Viktig del av seieren!

Beste forumdeltaker - Kim, leg1de.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da dansken uten folkeskikk (aka Idefix) ble eid.

Verste hendelse - Da jeg forsov meg og ble eid.

Beste bruk av artefakt - Jasens Unik spion. Ga oss info om hammere, og gjorde at unik solid ble deffa såppas godt.

Verste bruk av artefakt - Var det da Zurab ble banna etter noen få dager men unik trener? Tiberius sin trener? Zurab vinner.

Største tabbe - Registrere bruker på nox isteden for å lese til eksamen.

Viktigste begivenhet - Da jeg registrerte på nox.

Største overraskelse - At kontoen min varte i nesten 50 dager. Eventuelt at jeg ble såppas aktiv på Nordic.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi kvalitet over kvantitet. Eventuelt fordi Christer gikk afk.

Andre spillere som bør nevnes - Gutta fra Fjara som plutslig ga oss en rammer og en hammer til.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: Artig å stifte nye bekjentskaper etter en del runder borte fra spillet. Og gøy og se at noen av de gamle traverne er her enda.
    Nox 1-3: sindre_er Nox 4: Julenissen Nox 5: Rex lars Nox Nox 6: Balder Nox 7: HoodStar Nox 8: Dead Rabbits ---> Dumino Nox 9: TerrorRegimet Nox 10: MassDestruction Nox 16: Tibbers on Duty Nox 22: MassDestruction---> Nordic Nox 24: Mira

Standard

Spiller: Rennestein, Rennebæsj, Rennedrit

Beste spiller - Wacko! noen andre som melder seg? tror ikke det.

Beste leder - Zara såklart, leder over den beste alliansen USSR <3 (never forget)

Beste defensive spiller - Synes natarene forsvarte unik korn ganske godt jeg! :) som spiller så tenker jeg det må være NoName som laget masse prets <3

Beste offensive spiller - Wacko som bare tok liten trener fra Idefix uten noe problem og skapte mye trøbbel, Jasen som smekka ganske hardt på Wild sitt WW, må ha gjort vondt! Nordic som alltid var med på offaksjoner, knuste tyrkerne sitt WW og gjorde mye skade på Wild sitt.

Mest undervurderte konto - Nordic og Turtlecookie som fikk til mye med dritt hovedstad, godt jobba. (lurer på hvor troppene stod hen.. Za..)

Mest overvurderte konto - Tiberius, men det er forståelsefullt siden en hammer er ikke så lett å lage..

Mest verdsatte spiller - Daan fra Shampoo som brydde seg om meg <3

Hyggeligste spiller - Ville sagt Zara, men det kom så mange slemme MM's, så da må jeg skrive Nukz.

Beste taktiker - Papillion, var en glede å walle sweepet mitt for din geniale plan!

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Lillefix som jeg fikk skrevet noen meldinger med de få minuttene jeg var online mot slutten.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle folka fra shorts jeg ble kjent med, hyggelige folk!

Allianse:

Beste allianse - Shorts

Mest overvurderte allianse - BA og HP, tragisk.

Beste ledelse - Shorts

Diverse kategorier:

Beste manipulator - Må jeg google dette for å finne ut hva det betyr? kanskje neste nominasjonstråd..

Rundens nykommer - Er det noen andre enn Ninja som er nykommer? Nei? Greit.

Beste galler - Wacko

Beste romer - Noname/Jasen

Beste germaner - Huldra

Beste forumdeltaker - Frode er på ferie i Guatemala??

Verdt å minnes

Beste hendelse - [04/04/2016 09:44:02] Anders: Why are you a retard?

Verste hendelse - At Håkon og Anders slutta :(

Beste bruk av artefakt - Unik spion garrantert, fikk mye informasjon og Jasen som hadde kontroll på den tok mye initiativ og hadde spioner ute hele tiden, bra jobba!

Verste bruk av artefakt - Mye dårlig.

Største tabbe - At syra tok meg igjen...

Viktigste begivenhet - Fjellturene til Christian

Største overraskelse - At Christer fikk ansvaret for å kutte natarangrepene.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Kvalitet.

Andre spillere som bør nevnes - Fantezix som fikk den narren han ville ha og lagde en fin hammer, rip klubber.. slem Christian. Skusers du var flink til å straffe BA og god spiller <3

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: En server med lite drama, ingen perki som maser etter nudes og god stemning! :D

Bosettsmann
    Ble medlem
    May 2016
    Sted
    Stavanger

Standard

Spiller: TurtleCookie (CN)

Beste spiller - Rennestein

Beste leder - Zara

Beste defensive spiller - NoName

Beste offensive spiller - Jasen

Mest undervurderte konto - Nordic

Mest overvurderte konto - Monobryn, krise

Mest verdsatte spiller - Rennestein og Zara, klasse spillere

Hyggeligste spiller - c10, meget hyggelig spiller! :-)

Beste taktiker - Zara

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Jasen. Koste meg når han nulla Wild WW

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hadde gjerne tatt en runde med Italienerne! Liker aggressiviteten :-)

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele alliansen har vært klasse! Høyt nivå over hele linja :-)

Allianse:

Beste allianse - Shorts

Mest overvurderte allianse - Wild! Krise at de ikke vinner! 100 mot 20, burde ikke være jevnt engang

Beste ledelse - Zara. Stor prestasjon å holde WW som han gjør :-)

Diverse kategorier:

Rundens nykommer - Ninja

Beste galler - Rennestein

Beste romer - Jasen

Beste germaner - Huldra

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Bli kvitt sweepet, taklet ikke minus 200k totalt på kontoen

Verste hendelse - Uskyldig utestengt et par dager, åpnet uten straff.

Beste bruk av artefakt - Unik Spion. Gav oss alle rapporter vi hadde bruk for

Verste bruk av artefakt - Unik Trener. Helt bortkastet

Største tabbe - Tabbene stod i kø denne runda, men den største må nok være at jeg presterte å ta 7c som HS.

Viktigste begivenhet - Når Unik Solid ble deffet med 50k phalanx klaring. Godt beregnet ;-)

Største overraskelse - At jeg fullførte runda.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Bra nivå på alle spillerne og god ledelse :-)

Andre spillere som bør nevnes - Nordic, meget bra spiller

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 22: Runda hvor jeg skulle spille et par uker, men endte opp med å fullføre runda med 7c HS :-D

Standard

Beste spiller - Kim
    Beste taktikker - Kim for å masterminded Håkon til å slette ved å ikke gjøre noe. Hadde håpet det skulle gi større fordeler til fienden..
    Rundens nykommer - Anders
    Beste Leder - Larsen
    Beste manipulator - Håkon for å få meg med på Kontoen, som var has undergang. Bra jobba

Per ??

Rundens bodybuilder - 52kg Håkon, bra jobba
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 10:37