Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Overføring av tropper og spillbalanse

Standard

Hvis det fortsatt blir vanlige servere og fremover, så har jeg null problemer med det. Da kan folk som har penger til det sitte og bruke dem på det nye opplegget så mye de gidder for min del. Men å endre samtlige servere til "rikeste gjengen vinner"- opplegg vil bli spikeren i kista for travian Norge. Hva gjør en ally på en liten norsk server når motstanderne sitter på et 4-500k sweep som rett og slett ikke lar seg stoppe? Alt deff vil være dødt og serveren avgjort lenge før endgame.
    Skal man få mulighet til å produsere uendelig med deff og ved hjelp av gull?
    Blir visst rikmannssport å spille travian.
    Retired.

Standard

Hei

TravianGames har lagt ut en del mer informasjon om funksjonen og prosessen på bloggen sin:
    http://blog.travian.com/2016/04/more-background/
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Takk for linken, det ser ut som de har bestemt seg, da er det lite selv du kan gjøre selvom du også ser at dette vil bli et problem, ikke en løsning.

Jeg har lagt inn et svar der, håper fler gjør det samme, det er vært en poll på UK forums, av nesten 50 som har stemt, så har ingen sagt at "Yes", at de er for endringene. Jo mer jeg tenker på det, jo mer sikker er jeg på at det vil totalt ødelegge Travian.

Redigert:
    Det ser faktisk ut som de kanskje ombestemmer seg, i og med at det har vært forum storm over hele verden pga de endringene, de har faktisk tatt seg en tenke pause for å se på tilbakemeldingene.

Link her:
    WE LISTEN!

Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Da har de ombestemt seg:

Decision regarding troop forwarding and merging

De har skjønt at dette er noe man ikke bare kan legge inn i Travian Legends bare fordi det i noen tilfeller har fungert på Scattered Empire.

De har også valgt å starte med mer kommunikasjon med brukerne/kundene sine, det er jeg glad for! Kommunikasjonen vil foregå på den bloggen som linken leder til.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Tropper
    By Alcodo in forum Generelt
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2008-08-28, 14:55
  2. Overføring av gull?
    By Melissa in forum Spørsmål
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2008-07-31, 18:05
  3. Hjelp til overføring av gull
    By BertilKjell in forum Spørsmål