Side 3 av 14 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 138

Tråd: Fakta og Rykter

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av AntiMaham Vis innlegg
    Det ryktes at SL16 ligger et stykke foran de andre alliansene med by 2. SL16 har hele 10 spillere med 2 byer, mens de andre alliansene totalt kun har 2 per dags dato. Hva skyldes denne overlegne mengden av spillere som er tidlig ute med nybyggere?
    Du gutten min, det kan jeg forklare deg. Skeiv fordeling, der har du svaret :)
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Pop er oppskrytt........

Fatboy

Standard

Du er søt sied

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hestejente Vis innlegg
    Du er søt sied
    EY! sied er min

Standard

Det ryktes at jeg er oppgitt..

Vi er en gjeng på 25 stk (per nå) som er igang med planlegging og vi tenker å spille sammen nå som serveren starter! Vi frykter at dette kan bli walkover for oss og det er litt av grunnen til at vi ønsker å samle sammen resten av Travian Norge både for å danne nye bekjentskap og vennskap men også for å gi oss en god fight. Hva er vell Travian uten litt kriging?

Denne gjengen på 25 stk fryktet walkover, dermed presterer de å øke antallet til 37 medlemmer. Ikke nok med det, dette er en gjeng på 37 meget habile spillere(og noen virkelige stjerner), altså ikke noe randoms uten erfaring. F.eks. om vi titter litt på hvor mange som har skaffet seg by nummer 2.

Alianse-antall med by2 -- Medlemmer
    SL16: 23 37
    Strangers: 4 35
    Black Sails: 6 33
    OTTOMAN EMPIRE: 4 24
    Lykke:5 13
    Svart Lykke: 0 13
    Ah: 2 13

Dette er jo meget skremmende lesning(av de som ønsker en gjevn server vel og merke). De seks største alliansene etter SL16, med totalt 127 medlemmer, har kun skaffet seg 21 byer, faktisk mindre enn SL16(37 medlemmer). Nå vet jeg at man ikke kan trekke en konklusjon ut av en server som er inne i sin andre uke, men likevel(Ja, det kan komme mang en flinke og toneangivende spillere forsatt). Men alt dette tyder jo på at ferdighetsnivået er mye høyere hos SL. Jeg kan med stor sikkerhet si at de største kontoene med best økonomi, kommer nettop til å være i SL.

Det blir vel ikke håp om flere småe allianser hvertfall..
    Og ja, med tanke på at det er nesten kun SL som henger i dette forumet, blir jeg vel den eneste med denne oppfatningen.

Standard

En server avgjöres ikke de 2 förste ukene, så litt tidlig å trekke konklusjoner. Men jeg vet om en meget bra spiller som henvendte seg til flere av de andre alliansene uten å få svar. Var kun SL 16 som var positive til å ta ham inn.
    Men som sagt, en server skal spilles, og de riktige konstellasjoner og alllianser er nok ikke ferdigformede enda

Fatboy

Standard

Er med på Bernieforpresident sitt ressonement på denne.

Det er fine stjerner på She Looked 16- laget, det er ikke for det, men muligheten er til stede for at et Travian-allstars-team som allerede før serverstart har bestemt seg for å kjøre hardt ut, uansett hvor trivelig gjeng det er, vil kuppe serveren allerede på startstreken. Eller i allefall få mange til å ta serveren mindre seriøst?

Andre allianser vil naturlig nok bruke tid på å formes (noe som for meg er den gøyeste prosessen).

Å ta inn nye spillere å bygge dem opp og gi dem en sjanse for å se hva det kan bli vil jeg tro er mer artig enn å bestemme seg for å vinne på forhånd. For egen del skal jeg se til at vi får kjønnskvotert inn unge jenter til oss...

2rthunder: "en meget bra spiller som henvendte seg til flere av de andre alliansene uten å få svar. Var kun SL 16 som var positive til å ta ham inn." Går ut i fra at dere kanskje ikke er så positive til søknader fra unge kvinnelige gamer nubs?

Standard

Ikke vær så negativ da Vaermina Vær positiv, kjøp en ponny og ri inn i evigheten <3

Standard

Ser den. Ønsker heller ikke en spenningsløs server...

Ser det er noen andre enn oss som utmerker seg på plyndrefronten nå da :) Er vel positivt tegn for spenningen det

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Better check yourself before u rek yourself

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Side 3 av 14 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014