Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 15

Tråd: Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 21

Standard Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 21

Diskusjoner rundt nomineringstråden kan tas her.

Link til nominasjonene:
    http://forum.travian.no/showthread.p...867#post432867

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

BosettsmannBosettsmannBosettsmann
    Ble medlem
    Oct 2015
    Sted
    Kristiansand

Standard

u hate him cuz u aint him

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av grimpax Vis innlegg
    u hate him cuz u aint him
    i dont hate him. not even a bit.also i am glad i am not him. i understand that this truth might hurt, but there is no need to send his lackies to respond for him.

Berserk Pikacho sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Well that's Anders in a nutshell :) I like your suggestion for him to get an education though, the kid really needs to get some enlightenment when he mistakes routine in a game for intelligence.

Way to dig your own grave when calling others a mongo, high five, Anders!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pikacho Vis innlegg
    Well that's Anders in a nutshell :) I like your suggestion for him to get an education though, the kid really needs to get some enlightenment when he mistakes routine in a game for intelligence.

Way to dig your own grave when calling others a mongo, high five, Anders!
    Life is totally over :s
    Nox16: Batman Tore, Nox19: Sergei321, Nox21: Klovner I Kamp

frodeyolosweg.png

Standard

Hmm, guys, theres alot who can be sad about alot of players if we take a closer look. To make a thread ment for something ells.......thats harsh about one player. Thats just giving us the same as the one you criticize. Anders have sad alot of things, he have divided a group, he have made Kik less then the account should get credit for. But that doesnt mean that he should be singled out like a bad player. I agree that sometimes he`s mouth got the better of him. But in the end, the work Kik players did is impressive. They currently have the world record in off-point. Thats not something made in just beeing a dick.

Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jordbæret Vis innlegg
    Hmm, guys, theres alot who can be sad about alot of players if we take a closer look. To make a thread ment for something ells.......thats harsh about one player. Thats just giving us the same as the one you criticize. Anders have sad alot of things, he have divided a group, he have made Kik less then the account should get credit for. But that doesnt mean that he should be singled out like a bad player. I agree that sometimes he`s mouth got the better of him. But in the end, the work Kik players did is impressive. They currently have the world record in off-point. Thats not something made in just beeing a dick.
    KiK gjorde absolutt en god jobb, Anders også, men å være god i travian er ikke synonymt med høy intelligens, selv de dummeste sjimpanser kan trenes opp til å gjenta rutiner og mønster.

Jeg kunne gjerne hatt Anders på konto, men jeg ville heller spurt den rød/grønne mannen i trafikklysene til fotgjengeroverganger om hjelp til hva som helst annet, fremfor å spørre en person som kunne funnet på å slikke på en metallstang i 30 minusgrader.
    Sist endret av sommerfuglen : 2016-01-06 kl 12:55 Årsak: Støtende utsagn fjernet

Standard

Du glemte meg under "beste hendelse" Anders, men jeg teller kanskje ikke siden jeg ikke slettet? Gleden ble ikke stor nok..?

5 erfarne spillere valgte å forlate alliansen i EG, og Anders som var en av lederne regner det som rundens beste hendelse..

Akkurat det sier alt om hvorfor vi valgte å forlate alliansen!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pikacho Vis innlegg
    KiK gjorde absolutt en god jobb, Anders også, men å være god i travian er ikke synonymt med høy intelligens, selv de dummeste sjimpanser kan trenes opp til å gjenta rutiner og mønster.

Jeg kunne gjerne hatt Anders på konto, men jeg ville heller spurt den rød/grønne mannen i trafikklysene til fotgjengeroverganger om hjelp til hva som helst annet, fremfor å spørre en person som kunne funnet på å slikke på en metallstang i 30 minusgrader.

Du Griner jo mer enn det the guest jo!.
    Sist endret av sommerfuglen : 2016-01-06 kl 12:59

Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av skusers Vis innlegg
    Du Griner jo mer enn det the guest jo!.
    Skal du begynne? Skulle likt å sett deg komme med noen fornuftige argumenter som viser hvordan jeg "griner", annet enn å spy galle over tastaturet ditt i fjortisrusen som oppstår i chatten du har med dem. Kunne gjerne gitt deg en definisjon av verbet grine, men når du ikke kjenner igjen en god gammeldags roast ville du neppe forstått en litterær definisjon heller.

Må si jeg er mektig imponert over gruppementaliteten deres og hvordan dumskapen smitter fortere enn forkjølelse på en leirskole. Ikke minst slagkraften i comebackene deres. Håper dere sånn ellers har fine liv, jeg ønsker ingen noe vondt, men må bare si det: her inne i travian og på forum er dere skremmende lik en parodi på analfabete imbesiler...
    Sist endret av sommerfuglen : 2016-01-06 kl 13:00

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjoner rundt Nominasjonstråden Nox runde 22
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 22: februar 2016 - mai 2016
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-05-26, 14:35
  2. Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 20
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 20: mai 2015 - august 2015
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2015-08-25, 16:13
  3. Diskusjoner rundt Nomineringstråden