Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Hvordan kan Travile være lov når ikke TravMob er det?

Standard Hvordan kan Travile være lov når ikke TravMob er det?

I reglene til travian om du leser den litt mer presise av dem finner du denne delen av reglene,
    Travile og TravMob fungerer på forskjellige måter, men begge er av hensikt til å kunne gå inn på travian per telefon og fikse ting.

The user is only entitled to use the game via customary web browsers. Any additional
    use via additional programs, scripts or other supporting tools is expressly prohibited.
    Non-observance of this prohibition may lead to an immediate freeze or deletion of the
    game account or an instant extraordinary cancellation of the game user contract for
    good cause. In case of serious violations, a warning is not necessary. A violation is serious
    particularly if, when considering all the facts and circumstances of the individual
    case and taking the interests of both TRAVIAN GAMES and the user into account,
    TRAVIAN GAMES cannot be reasonably expected to await any further violation.

Hvordan kan da MH's på enkelte servere gjennom spottingsystemet til Travian finne ut at de skal banne for bruk av TravMob når folk ikke blir bannet for bruk av Travile, begge fungerer på samme måte...

Jeg snakker nå om en annen server enn den norske, men syntes nå dette virker litt vel merkelig når til og med travian sin blog har lagt ut denne: http://blog.travian.com/2015/07/the-travile-app/

Dette er i mot egne retningslinjer fremdeles anbefaler de i denne blogposten å skaffe appen om du er mye på reisefot, en MH med litt decent sense eller en CM evt Admin som gi meg et godt svar på dette?

Standard

Hei

Den generelle regelen er at man skal spille Travian med en umodifisert nettleser og uten å bruke bot/script.
    Under denne generelle regelen (§3 i spillreglene) vil ingen app'er være tillatt i bruk.

Etter nøye vurderinger har Traviangames besluttet at app'en "Travile" foreløpig er den eneste tillate app'en å bruke og den er derfor et unntak for spillreglene (per dags dato: 16.11.2015).
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Hvor i spillreglene har det kommet frem at dette er et unntak, jeg har lest gjennom hele den detaljerte versjonen av spillreglene og kan ikke se jeg har funnet et eneste sted der det er sagt at Travile er et unntak der det strengt tatt bryter med Traviangames sine egne rettningslinjer

Vil si at Travian gjennom dette skyter seg selv litt i foten da Travile kun er for iPhone og koster penger, mens TravMob er gratis for android.

Frem til det kommer videre klareringer i spillreglene og spesielt dette dokumentet: http://agb.traviangames.com/Travian_EN_Terms.pdf
    Vil jeg klart og tydlig si at ingen app'er burde vært lov å bruke.

Lurer også på hvordan enkelte MH's mener at dette er bot/scripting å bruke TravMob, kan se at ja per nå kunne en blitt straffet for bruk av 3rd party app, men mener å si at å kalle det botting/scripting er vel over min forståelse

-Specless

Standard

Jeg holder på å sjekke opp litt i dette selv og vil komme med mer informasjon når jeg vet noe.

Spillreglene/paragrafene som omhandler bruk av modifiserte nettlesere er samme paragraf som bot/script, og det er nok grunnen til at diverse app'er også omtales som bot/script.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Håper på fortløpende svar på denne tråden, får forskjellige svar overalt og det virker som du faktisk er den ene jeg kan stole på at gjør et grundig research og faktisk finner ut av dette :)

Mvh Specless

Lignende tråder

1. Hvorfor nox10 skal være 3.1-3.5 server og ikke 3.6/t4.
    By Sevenfold in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2011-07-19, 13:48
  2. Svar: 9
    Siste innlegg: 2009-05-12, 09:47
  3. Dette kan vell ikke være mulig?!
    By -2mmy- in forum Spørsmål
    Svar: 24
    Siste innlegg: 2009-03-02, 20:34
  4. Svar: 5
    Siste innlegg: 2009-02-13, 17:32
  5. hehe! hvordan lage WW/hvordan bli nattart?
    By gaylord in forum Generelt
    Svar: 1
    Siste innlegg: 2008-10-10, 22:54

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •