Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Den store Nominasjonstråden!

Standard Den store Nominasjonstråden!

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2

Standard

Spiller Alexsio. (1 a 2)

Beste spiller -

Beste leder – Syntes ingen spesifike har pekt seg sterkt ut.

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller – Heracles, simsim første del av serveren. Men endte opp med et ok troppeantall og brukstempo.

Mest undervurderte konto – Nuut, lille naboen vår ga litt mer fra seg enn vi regna med.

Mest overvurderte konto – Sint Lemen

Mest verdsatte spiller – Min Dual Tor. Uten han hadde ikke Alexsio vært det samme.

Hyggeligste spiller – Samtlige motstandere som har vært med på pm-rouletten. Mye morsomme samtaler.

Beste taktiker – Heracles, la noen flotte slagplaner.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

Nuut, Humanairpower,Lambi, Itechs, Ettanlos

Allianse

Beste allianse - BHG

Mest undervurderte allianse - BHG

Mest overvurderte allianse - Høyanger

Beste defensive allianse - BHG

Beste offensive allianse - BHG

Beste ledelse - BHG

Diverse kategorier

Rundens nykommer – Første del av servern: Nuut, ellers Ettanlos.

Beste galler - JosephPorta

Beste romer – Egentlig ingen.. Fleste står ganske likt.

Beste germaner – Lurendreier

Beste forumdeltaker - ingen

Verdt å minnes – undercover boss bannet for botting

Beste hendelse – Samtlige raids fra kontoen.

Verste hendelse – BHG allierte seg med DOH

Beste bruk av artefakt – Må si det er speed hos Alexsio, inn send, ut og inn med trener. Om og om igjen.

Verste bruk av artefakt – Unik spion

Største tabbe – BHG allierte seg med DOH, da var det ferdig. Ellers at TC/JFF lot oss løpe så mye med sweepet sitt.

Viktigste begivenhet – Da vi endelig klarte å vegge sweepet vårt.

Største overraskelse – At vi vegget det tilslutt!

Hvorfor min allianse tapte/vant – Startet som undercover hele alliansen, ble kraftig undervurdert. Slo hardt fra oss, men så mistet vi grepet om å ha det morro og heller gikk for seier, da står ledelsen vår så sterkt at det egentlig aldri var spennende.

Andre spillere som bør nevnes – Nuut skal nevnes! Første skikkelige runde og han slo godt ifra seg! Ettanlos! Første runde og top8 pop. Itechs, morsomme skype samtaler. Jomar, vi liker ikke RBK. <3

Er vell en top3 runde i knuste hs’er. Hyggelige motstandere som tåler en igm eller 3 dagen etter at vi har kjørt i hs’en eller sweepbyen dems.
    Sist endret av Alexsio : 2015-10-01 kl 02:24

Thumbs up

Alexsio (2/2)

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -Sint lemen/UB, satte riktig deffwall gang på gang. #kalkulatorSkills

Beste offensive spiller -Heracles, kom hardt på slutten

Mest undervurderte konto -Supersamen, lagret jo en haug av tropper med unik korn :)

Mest overvurderte konto -Nova, mye pop, lite tropper ;) // Nils, tropper er pointless om du kun bruker de til farming.

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -Syntes de fleste er hyggelige :)

Beste taktiker -Lurendreier, creds for å brenne inne med sweepet ;)

Rundens joker -

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Nuut, iTechs, Lambi, Aadne, Humanairpowers

Allianse

Beste allianse -BHG

Mest undervurderte allianse -BHG

Mest overvurderte allianse -BHG

Beste defensive allianse -BHG

Beste offensive allianse - DOH

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -Lurendreier (navnet sier alt)

Rundens nykommer -Ettanlos

All respekt til... Alle nye spillere :)

Beste galler -51 Shades

Beste romer -Heracles

Beste germaner -Pølsa, deff vinner servere

Beste forumdeltaker - Ingen

Verdt å minnes

Beste hendelse -Ferdig?

Verste hendelse -Brukt alt for mye tid på travian

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt - Unik Spion (hva skjedde her?), liten spion på -Ale-

Største tabbe -Da -Ale- stolte på sin lille spion : )

Viktigste begivenhet -neh

Største overraskelse - MH jobbet overtid?

Hvorfor min allianse tapte/vant -Skills

Andre spillere som bør nevnes - Jolla, osv osv, alle som har bidratt på servern..
    viproom - liten dr''' på igm før vi fikk pop, veldig ydmyk seinere.. rart hvordan det fungerer.

Morsom start da vi ble undervurdert og var få spillere, kjeldelig slutt da vi ble overvurdert og var for mange spillere.

Standard Takk for runden folkens!

Spiller - Pisken!

Beste spiller - Heracles

Beste leder - teamet i bhg-doh, det er ikke en leder men en gruppe som samlet utgjør en god ledelse.

Beste defensive spiller - Pølsa

Beste offensive spiller - Heracles

Mest undervurderte konto - Supersamen, defprodusent og troppehotell som slapp offentlighetens søkelys

Mest overvurderte konto - Nils.... Sorry man må gjøre mer enn å farme og bygge/cheefe innaktive byer.

Mest verdsatte spiller - Lurendreier og sint lemen, uvurderlig!

Hyggeligste spiller - 50 shades og safira

Rundens Innaktive -Pisken!

Beste taktiker - Vanskelig å plukke ut en når bhg-doh hadde et lederteam som la opp taktikken i felleskap (fra vi ble alliert, bhg hadde alt det systemet fra den spede start. Offansivt så vil jeg si heracles, ww-messig: pølsa med flere.

6 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Josepporta, tofler, ettanaos, Human Power, Runar og aadne

15 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Sint lemen, lurendreier, 51 shades, supersamen, anadriel, ekorn, heracles, nissen, butter, suggen, aquamaster, lockert, gillis, safira, suggen med flere.

Allianse

Beste allianse - BHG-DOH

Mest undervurderte allianse - Alpha (jeg hadde lite tro på de vi tok inn derfra men med et par unntak så har de vært en udelt styrking av alliansen, spillerne hadde stort sett bomba hser, mange var troppeløse når de kom inn i barnehagen pga de fikk lide i krigen mellom bhg og høyanger,

Mest overvurderte allianse - BHG

Beste ledelse - BHG-DOH

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

Lurendreier og sint lemen som tok tak i kontoen min når jeg ikke kunne.
    UB- ble utsatt for MHs vrede men ga ikke opp fiksa opp kontoen på tropper og bygg og ble vinnende wwholder.
    Alle ww-holderne og wwsitterne, uansett team/lag.

Beste galler - supersamen

Beste romer - Heracles og Nissen

Beste germaner - Pølsa og lurendreier

Beste forumdeltaker - Onesome

Verdt å minnes samholdet i bhg-doh, summoners samling av store solide artier....

Beste hendelse - Må være den "diskusjonen" jeg og pesi "lakk" i chat med en fiendeleder om at han skulle være vårt neste mål dreide ut godt og vel der og han tok oss på ordet....

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt - Unik speed hos pølsa, mye def nådde langt på kort tid og kunne ofte dekke angrep fra samme spiller flere plasser

Verste bruk av artefakt - Unik spion, hos Poden ubrukelig, hos itech vel de var aktive med den en periode i allefall

Største tabbe - Dårlig koordinering av ww-rydding/cheefing

Viktigste begivenhet - Plassering av unik speed hos pølsa og alliering med doh

Største overraskelse - at nv brøt sånn sammen, var en grunn for bhg la seg der vi starta et par dager etter serverstart.

Hvorfor min allianse tapte/vant - For vi ikke ble angrepet når vi var tomme for def, hadde jff holdt trykket oppe eller nils gjort annet enn å farme på det tidspungtet så hadde neppe bhg stått med noe ww, i allefall ikke vært noe seriøs trusse .

Rundens minst aktive dualer: Julian, gruffe og Eora på pisken!

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 Godt samhold men til tider dårlig aktivitet, de fleste av kontoene i bhg hadde vel et langt større potensiale vi har skjelden hatt så dårlig utnytting av potensialet. Syting hos fienden, altså er du 40+ spillere og syter over en ally med 15-20 spillere og du ikke angriper den så kan man for det selv om man til slutt taper.... sytet mot bhg var uoverkommelige og wwfavoritter starta jo tom før streken og bhg slo seg sammen..... da var vel bhg 10 spillere elns...
    Sist endret av eora : 2015-10-01 kl 07:16

Standard

Spiller Sint Lemen

Beste spiller - Pølsa

Beste leder - Leder teamet i BHG

Beste defensive spiller - Pølsa, rakk alle vegger som ble satt opp

Beste offensive spiller - Alexsio, angrep hele serveren igjennom

Mest undervurderte konto - Aadne, tror det er blitt produsert utrolig mye der

Mest overvurderte konto - Nils, tropper som bare farmer igjennom en server gjør ikke noen skade igjennom serveren

Mest verdsatte spiller - Undercover Boss og Tor

Hyggeligste spiller - Tor som tok på seg å drive kontoen min i starten

Beste taktiker - Pølsa som sto bak alt vi foretok oss i EG samt hadde en styring med det meste gjennom resten av serveren

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Heracles som fikk fjernet hammeren til Nils

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele Høyanger, utrolig artig før arts

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele BHG

Allianse

Beste allianse - BHG

Mest overvurderte allianse - TC

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator - Svimse som fikk alle til å starte på denne serveren

Rundens nykommer - Ettanlos

Beste galler - Runar

Beste romer - Andariel

Beste germaner - Alexsio

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Alle de gangene vi har fått helter mot oss med % på støvler som enten viser hvor det er fakes, eller hvor de er på vei. Som mot Pisken ganske tidlig på runden, hvor det ble sendt helt med sko på, der første waven kom ca 3 minutter før de 3 andre. Fikk forflyttet en vegg ganske fort der.

Verste hendelse - Når bilen min røk rett etter serverstart

Beste bruk av artefakt - Unik Speed, gjorde at Pølsa med mest deff i BHG rakk alle vegger

Verste bruk av artefakt - Trenere som har vært i TC spesielt. Det går an å rotere på de sånn at flere får brukt dem.

Største tabbe - Å regne med at TC og JFF skulle samarbeide mot slutten. Derfor kom også XII og DOH inn i BHG.

Viktigste begivenhet - BHG og Streken slo seg sammen

Største overraskelse - Hvor lite TC og JFF skjønte at de måtte samarbeide

Hvorfor min allianse tapte/vant - Ingen kommunikasjon mellom fienden

Andre spillere som bør nevnes - Summoner83, hadde alle Store Solide og BP bak unik hemmlig jordkjeller

Mye kriging igjennom hele servere

Standard

Spiller Pølsa

Beste spiller - Mange gode spillere på ulike måter men vil trekke fram Heracles sine skill som både angriper og koordinator for andre sine angrep. Pølsa med sentralt viktig kjapt def og ikke minst Sint Lemmen og Undercover Boss som hadde en finger med i spillet på det meste og ikke minst deff koordinering.

Beste leder - BGH sin ledergruppe!

Beste defensive spiller - Pølsa, med unik speed og som rakk å deffe både 3 og 4 defcalls om dagen.

Beste def koordinator - Sint Lemmen og Undercover Boss - dei gutta har skills som fienden fikk merke alt for ofte.

Beste offensive spiller - Alexsio - uredd angriper som bomba utallige hovedstader gjennom hele serveren, Heracles & co - med mange godt gjennomførte strategisk viktige angrep.

Beste off koordinator - Rom på Heracles

Mest undervurderte konto - Supersamen

Mest overvurderte konto - Nils - mye pop og tropper, men hjelper ikke allyen noe om de for det meste brukes til farming og ikke bidrar positivt til å hjelpe egen ally. Nils har mest sannsynlig også rekord på antall drepte høvdinger i angrep denne runden - koordinering og timing skills bør innarbeides?

Mest verdsatte spiller - Ingen er mer verdt en andre - teamplay gjør alle bedre (dagens visdom)

Hyggeligste spiller - Sint Lemmen, Tøydokka og Andariel - og alle andre :D

Beste taktiker - Heracles og 51. Shades (off), Sint Lemmen og Undercover Boss (def) Pølsa (Endgame strategi og taktikk)

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Teamwork, så vil ikke dra fram noen her.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Mange men vil nevne Tiril, PAO, Ettanlos, toffler, Runar, Aadne, og JosephPorta

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - alle?

Allianse

Beste allianse - BGH

Mest undervurderte allianse - BGH (i starten av spillet)

Beste defensive allianse - BGH

Beste offensive allianse - BGH

Beste ledelse - BGH

Diverse kategorier

Beste galler - 51. shades og Supersamen

Beste romer - Heracles

Beste germaner - Alexsio, Undercover Boss og Pølsa

Verdt å minnes

Beste hendelse - Dårlig koordinering ved overtaking av både TC og JFF sine ww - der BGH rakk å bombe TC sitt ww en del før dei rakk inn med siste høvdinger og Pølsa rakk å overta JFF sitt ww og holdt det fanga i flere dager før hun valgte å la de få det tilbake etter å ha "ommøblert byen".

Verste hendelse - At Høyanger fortsatte å kjøre på angrep mot BGH helt fra starten og vegga gang på gang. Burde ha tatt seg tid til å bygge opp off. Dette gjorde at de vart alt for fort svekka og mist sin slagkraft videre på serveren.

Beste bruk av artefakt - Unik Speed - uvurderlig på sentral stor def konto. Vil også nevne BGH sine mange narrer som slo inn som spioner under veldig mange angrep, og som fikk fanga opp mange ekte angrep som vart sendt.

Verste bruk av artefakt - Nils sin lille trener. Rotasjon så den kommer hele allyen til gode.....?
    Stor solid som ikke vart satt inn på ww konto hos TC før byggeplanene og som gjorde at de vart et lett og fristende offer for en billig bombing fra BGH.

Største tabbe - Å ikke få fjerna Sus helt da vi var igang.

Mest irriterende angripere : Sus og Jolla

Viktigste begivenhet - At Undercover Boss fikk et større settback og sto igjen uten off etter en veldig aktiv første del av servene med mye gode angrep, men som da vart en klar kandidat (offer) som WW holder for første gang, noe han gjorde i fin stil. Takk for det UB (og MH)!

Største overraskelse - At allianser som satser på å holde WW ikke tenker langsiktig og sikrer seg flere spillere i allyen som bygger WW hammere.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi tenkte langsiktig, selv om vi ikke hadde planer om WW i utgangspunktet. God strategi og motiverte spillere.

Andre spillere som bør nevnes - Summoner 83, som under beskyttelse av Unik hemmelig art oppbevarte alle de store solide artene + byggeplan til Undercover Boss.

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 - Alltid kjekt å spille med gamle venner og bli kjent med nye. Aldri spelt endgame med så lite kornmas og nattsitting, dyktig gjeng som fora ww 24/7.

Takk til alle på serveren for denne runda ! Vi i BGH har hatt ei veldig aktiv runde og har brukt veldig mye def, så det er utrolig at vi satt igjen med såpass at vi hadde nok til å deffe WW. JFF og TC har greid å holde oss skjerpa og våken til alle døgnets tider :)
    Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring.

Vi leker ikke Travian!
    Cersei mest kjent som Alexxi

Standard

Spiller Undercover boss

Beste spiller - Pølsa

Beste leder - Pølsa

Beste offensive spiller - Alexsio og undercover boss(aktive gjennom hele runden) Heracles er en god nummer 3

Mest undervurderte konto - Raptus. BHG's minste spiller, satt på 200k def

Mest overvurderte konto - Nils

Mest verdsatte spiller - Ingen tvil; SINT LEMEN

Hyggeligste spiller - Tøydokka

Beste taktiker - heracles(off) undercover boss og sint lemen(deff) og pølsa(generelt)

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Pølsa

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - lambi, josephporta, itechs, ettanlos, aadne, humanairpower

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Flere enn 5 ;)

Allianse

Beste allianse - BHG

Mest undervurderte allianse - Ahak

Beste ledelse - BHG

Diverse kategorier

Beste manipulator - Ekorn. Fikk alle til å starte...

Beste galler - 51shades. supersamen er vel også verdt å nevne her!

Beste romer - Heracles og andariel

Beste germaner - Pølsa, alexsio og undercover boss

Beste forumdeltaker - Andariel

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da jeg endelig fikk køe nivå 100 verdens underverk

Verste hendelse - Da BHG merget med både DOH og XII og hadde alt for store tanker om TC. Drepte serveren desverre

Beste bruk av artefakt - unik korn og unik speed

Verste bruk av artefakt - liten trener på nils. Egotripp hele veien.

Største tabbe - Da høyanger merget med JFF, men ikke tok med raptus, nova, imparn, fruity basket, aquamaster

Nest størst tabbe - den ble gjort av multihunter! #latterlig

3. størst tabbe - at BHG lot sus bygge seg opp. Sinnsykt irriterende spiller!

Viktigste begivenhet - Når samtlige i BHG sendte meg ressurser for at jeg skulle bygge opp kontoen min i uke 20 :) Hadde nok slettet om ikke.

Største overraskelse - Hvor lenge frostbitt var aktive i end-game

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi hadde en bedre ledelse

Andre spillere som bør nevnes - Aifi, tøydokka, sint lemen, pølsa og suggen for meget god hjelp som ww-sittere

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 da multihunter feilaktig bannet meg, slettet alle troppene mine, og ødela runden for meg.

Standard

Spiller: Heracles - Romtop delen af kontoen.

Beste spiller - Det er svært at adskille det.. Pølsa og Alexsio er nogle af de mange kontoer som bør nævnes.

Beste leder - BHG/DOH ledelsen.. Vi har haft et rigtig godt lederteam så den går klart hertil.

Beste defensive spiller - Pølsa pga unik støvle og lille kostplan. Jeg kan også sagtens nævne Commodus her da den konto lavede rigtig meget def og havde meget stor betydning i DOH.

Beste offensive spiller - Heracles og Alexsio.

Mest undervurderte konto - Raptus er et meget godt bud her.

Mest overvurderte konto - Nils. Uden tvivl.. Rigtig flot farmpræstationer gennem serveren. Men der manglede noget mere kamp fra kontoen.

Mest verdsatte spiller - Jacob som kom ind på Heracles kontoen kort inden jeg skulle på ferie i Norge. Heracles kontoen havde ikke kørt så godt uden hans hjælp.

Hyggeligste spiller - Safira. Altid aktiv i chatten og god til at skabe aktivitet der.

Beste taktiker - Heracles, Pølsa og resten af BHG ww-team.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Nils, Itechs, JosephPorta, Barte-Brita og Peacekeeper.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Allesammen.

Allianse

Beste allianse - BHG

Beste ledelse - DOH/BHG

Diverse kategorier

Beste manipulator - Ved ikke hvem det skulle være.

Rundens nykommer - Borbonhocas. Lille uerfaren spiller som med få og enkelte råd undervejs farmede top 10 plyndre medaljer hjem. Helt klart en konto der er værd lige at bemærke for sin egen udvikling gennem serveren.

Beste galler - 51 Shades.

Beste romer - Der var mange rigtig gode her. Så svært at sige.

Beste germaner - Pølsa skal klart nævnes igen her med så stor en konto og så meget def.

Beste forumdeltaker - Forummet har været meget dødt hele vejen synes jeg.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da mission Stor solid indsamling lykkedes på trods af en JFF spiller havde samlet den sidste store solid op vi manglede. Det startede som en sjov idé at hente alle store solid artefakterne og flytte dem under beskyttelse af unik rival. Snakkede med dualen om det og 4 dage efter havde vi 5 trin 20 Skatkamre klar. Derefter tog det vist kun 2-3 dage at samle dem alle ind.

Verste hendelse - DOH gik med BHG. Det afgjorde serveren. Men jeg tror stadig at det havde været det samme lige meget hvor DOH havde indledt samarbejde. Tror også DOH+TC kunne have vundet over BHG.

Beste bruk av artefakt - Unik støvle på def konto. Det var lækkert. Unik Rival på Summoner konto til at beskytte 4 store solid og en BP.

Verste bruk av artefakt - Unik ØØ på Itechs. De udnyttede ikke artet godt nok. Lille træner ved Nils som også blev nævnt er mere tvivlsom. Heracles kontoen sad også med lille træner i næsten 1 måned. Ikke af lyst, men der var ganske simpelt ikke nogen der ville ha den. Så mange kontoer var ikke klar til det. Tænker at det samme kan være tilfældet ved Nils.

Største tabbe - Ved ikke helt. Men vi var utroligt skuffede over Itechs deffing af HS/BP by. Der blev ingen fakes sendt fra nogen af de involverede kontoer. 3 kontoer med 5 involverede cleanere sammenlagt. Vi forventede at miste alt men gik alligevel igennem med den sidste cleaner og en del pulter. Når man ved der kommer 5 cleanere så er det vel også selsagt at der minimum skal stilles 500k def. Og gerne meget mere alligevel :P 2 Germanere med bryggeri skal man også tage højde for.

Viktigste begivenhet - Helt klart da vi fjernede Nils HS/WWC fra kortet. Stor ros til de involverede kontoer. Mindst lige så stor ros til Nils og alle de deffensive kontoer i TC/JFF der kæmpede forgæves for at redde Nils HS. Rigtig flotte mængder def der blev breaket med der.

Største overraskelse - Nils. I løbet af få dage mistede Nils størstedelen af hestene i sit startbysweep, derefter sin HS/WWC samt en del af en tredje cleaner blev fulgt hjem. Vi snakkede internt om det på Heracles kontoen. Hvis vi var blevet udsat for det samme havde vi sat til slet. Men ikke Nils. Han fortsatte selvom han er den konto der er blevet ruineret mest på serveren. Rigtig lækkert kampgejst.

Hvorfor min allianse tapte/vant - BHG/DOH bestod af rigtig mange dygtige og erfarne spillere og ledere.

Andre spillere som bør nevnes - Archangel for at ofre cleaneren på både Nils HS og Itechs HS. TC og JFF skal nævnes for deres kampgejst. I er blevet bombet så meget og blevet ydmyget i forbindelse med jeres overtagelse af WW. Og alligevel fortsætter de fleste af jer med at spille. Vi forventede at mange flere ville slette efterhånden som deres HS'er blev bombet. Men det var utrolig få der slettede. I byggede bare op igen. Stor ros til jer for den kampgejst.

Det at vi stilte alle 4 store solid ind under beskyttelse af unik rival. Tror aldrig det er sket i travians historie.

Standard

Spiller 51shades Dual med Pesi

Beste spiller - Undercover Boss

Beste leder -

Beste offensive spiller - Hercales. Var veldig flinke med sine 3 sweep. Ikke bare beste off.spiller fordi de drepte mest tropper, men de herja virkelig. Veldig glad jeg slapp å spille mot dem, det hadde ikke vært gøy. Veldig veldig imponerende! Alexxio skal heller ikke glemmes! Ivrig fyr.

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller - ledelsen i BHG, stiller alltid opp og jobber beinhardt med WW og deff.calls.

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker - Pølsa

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Pesi for å orket å spille med meg :D Stakkars måtte holde meg i tøylene fra dag 1, jeg passer virkelig ikke bra til å ha kontoen på landet og ville spille agressivt, takket være Pesi fikk vi laget en WW hammer og holdt oss under radaren.

Beste galler - supersamen/ joseph porta / sus

Beste romer - Hercales, Ekorn og Andariel

Beste germaner - alexxio, lurendreier

Beste forumdeltaker - UB

Verdt å minnes

Beste hendelse - Når TC og JFF "hammerne" kun klarer å ta ned jordvollen 1 nivå og vi skjønner at dette er alt dem har og vi slipper å bygge opp WW ørten ganger.

Verste hendelse - Å slippe å ha bli bombet hele servern for å miste alle kornfelta dagen før vi skal sende WW hammeren som tar 24 timer, hadde rundt 200k minus. Kjedelig når du er sliten og lei travian :P

Beste bruk av artefakt - Som nevnt, unik raskere og unik forvirring. Syns vi fikk rotert bra på den unike treneren og, den var veldig nyttig for oss på 51shades.

Verste bruk av artefakt - unik narr og unik spion

Største tabbe - Syns både JFF og TC tabbet seg mye ut med WW på forskjellige områder. Mye skyldes også bra taktikk fra årvåkne spillere som pølsa. Men det er for dumt å rydde WWby også vente 4-5timer med å ta over byen, det kalles dårlig kordinering!

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - Jeg og Pesi venta lenge på å bli bomba i grus av JFF og TC, siden vi lå midt i området deres. Vi hadde også stor varehus, unik trener, liten korn og liten raskere arter innenfor 10 felt, som gjorde oss utrolig sårbare. Overaskende nok skjedde det aldri, vi hadde vel 2k deff.poeng til det var 3 dager igjen av serveren. Da kom det noen ivrige sjeler og bomba oss litt når serveren var avgjort. SVAKT!!

Hvorfor min allianse tapte/vant - fordi JFF og TC ikke klarte å sammarbeide

Andre spillere som bør nevnes - Dalagutt hentet unik solid, avgjørende for oss. Aifi, PISKEN!, saint bacon for et fantastisk navn, andariel, raptus og Nils. Sistnevnte har fått for mye kritikk syns jeg! Du har gjort en bra runde!

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2:
    Veldig laber aktivitet, lite spennende, til tider føltes det bare som om BHG var på serveren og vi bygde WW alene...

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Spiller Gillis Oakleaf, frem til sensommeren.

Beste leder - Alltid Eora.

Beste defensive spiller - Alexxxxxxi

Beste offensive spiller - Alexsio og Undercover Boss

Mest verdsatte spiller - Pusur som var sitter for meg når jeg var på ferie.

Hyggeligste spiller - Eh.. seriøst hyggeligste spiller? De fleste er hyggelige. :)

Beste taktiker - Sier Eora, Jomar og Alexxxxxxxxi

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - El Jefe, Sus og Sir Farm-a-lot.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle untatt Jomar, for han er så streng. Neida. :P

Allianse

Beste allianse - BHG

Beste ledelse - BHG

Diverse kategorier

Beste manipulator - Det er nok Eora, men ble aldri nødvendig.

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Alle som orket å jobbe for å få ferdig et ww.

Beste forumdeltaker - Mja...

Verdt å minnes

Beste hendelse - Å få noen til å ta over kontoen.

Verste hendelse - Å gi fra seg kontoen.

Beste bruk av artefakt - Generelt vil jeg si artefaktbyttingen innad i BHG

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet - BHG ble store nok til å bygge ww/ Opposisjonen samlet seg ikke.

Største overraskelse - At naboene mine i IM prøvde å kjøre take-over på meg.

Hvorfor min allianse tapte/vant - De var best.

Andre spillere som bør nevnes -

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By Lilith in forum S2 - runde 6: januar 2013 - januar 2014
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2014-01-12, 21:40
  2. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 6
    Siste innlegg: 2013-12-14, 08:55