Side 51 av 52 FørstFørst ... 4149505152 SisteSiste
Viser resultater 501 til 510 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

Berserk Pikacho sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ThjodsRETURN Vis innlegg
    Sett mange folk prøvd å kjøpt seg en god konto, funker ALDRI uten mye aktivitet og erfaring. Man kan jo grine på at kunstverk er OP, men helt ærlig så er det ikke det. Folk på nox vet ikke hvordan dem skal bygge byer engang, kan jo heller begynne å kjøpe bur og salver for å farme oaser i starten. Ville gitt dem en giga stor boost, istedenfor å løke med kunstverk man ikke klarer å bruke effektivt engang.
    Så du selv er også en av de som ikke klarer å benytte kunstverk skikkelig da, eller? Snakker ikke om at man bruker en viss sum penger så får man automatisk en god konto, jeg snakker om at folk som vet hva de gjør kan kjøpe seg en enda bedre konto enn de ville hatt uten.

Sier til deg som til skusers (regner med dere er dualer siden dere så innbitt skal forsvare noe så åpenbart), jeg skjønner ikke hvorfor dere tror det er noe som er åpent for debatt? Hvis du har en god spiller som har midlene til å kjøpe seg masse kunstverk, vil kontoen hans selvfølgelig se bedre ut etter fire uker enn om han ikke hadde disse midlene, det er vanvittig naivt både å si og tro noe annet.

Eller for å gjøre det enda enklere, se for deg et lite tankeeksperiment mens du er i farta også; spiller 1 og spiller 2 er nøyaktig like gode og har helt identisk spillestil, dersom ingen ytre faktorer påvirker dem vil de etter x dager ha 100% jevn populasjon. Spiller 1 kjøper over en periode på fem uker totalt 57 kunstverk, mens spiller 2 kjøper ingen. Spørsmål: hvem har etter seks uker flest byer, høyest produksjon av kulturpoeng, høyest ressursproduksjon, og dermed også sannsynligvis flest sweeps?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Pikacho Vis innlegg
    Så du selv er også en av de som ikke klarer å benytte kunstverk skikkelig da, eller?
    For å si det sånn, denne stien er en sti du vil unngå å gå :P

Snakker ikke om at man bruker en viss sum penger så får man automatisk en god konto, jeg snakker om at folk som vet hva de gjør kan kjøpe seg en enda bedre konto enn de ville hatt uten.
    Du har hele tiden sagt at man kan kjøpe seg en god konto, og det er det som blir reagert på. Selvfølgelig kan man kjøpe seg en BEDRE konto som du sier i siste setning, men du kan ikke kjøpe deg en god konto (om du vil inkludere f.eks. Kik under kategorien "god")
    Nox16: Batman Tore, Nox19: Sergei321, Nox21: Klovner I Kamp

frodeyolosweg.png

Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anders96 Vis innlegg
    For å si det sånn, denne stien er en sti du vil unngå å gå :P

Du har hele tiden sagt at man kan kjøpe seg en god konto, og det er det som blir reagert på. Selvfølgelig kan man kjøpe seg en BEDRE konto som du sier i siste setning, men du kan ikke kjøpe deg en god konto (om du vil inkludere f.eks. Kik under kategorien "god")
    Vennligst siter meg på alle de innleggene hvor jeg kun sier at man kan kjøpe seg god uten noen begrunnelse eller argument. Faktisk var det Jordbæret som skrev det først at det er altfor lett å kjøpe seg en god konto om du går et par sider tilbake og ser der Surikat siterer og skriver amen bak. Jeg har argumentert for at det er for lett å kjøpe seg en bedre konto enn man ville hatt uten kunstverk, bare gå tilbake til forrige side og se svaret mitt til skusers f.eks.

Igjen, du må slutte å tro at travian dreier seg rundt din konto, travian har pågått i ti år, det finnes drøssevis med bedre eksempler å bruke. Dere er så utrolig naive hele gjengen og skjelver i buksene om bragdene deres trues av en som skriver på forum at kunst gir deg en bedre konto enn ingen kunst, Jesus...

Og hva i Buddhas navn mener du med at dette er en sti jeg ikke vil gå? Evner du ikke å forstå et veldig enkelt retorisk spørsmål? Jeg har hatt brødristere med høyere IQ enn deg, skjønner fremdeles ikke hvordan dere tror det er åpent for diskusjon at kunst ikke er bedre enn ingen kunst. Hele denne diskusjonen før dere stakk de egosentriske nesene deres inn handlet om at man ikke burde kunne kjøpe seg direkte fordeler for ekte penger i et onlinespill, men heller ergonomiske og estetiske ting.

Standard

Okey jenter. Selvfølgelig kan man kjøpe seg en god konto, bare muligheten til å gulle ferdig en by på under en time bekrefter det. Sied spoken, sied knows best, sied out. Godt nyttår
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Okey jenter. Selvfølgelig kan man kjøpe seg en god konto, bare muligheten til å gulle ferdig en by på under en time bekrefter det. Sied spoken, sied knows best, sied out. Godt nyttår
    Er vel flere ting. Bare så irriterende at gutter som fremdeles spiste fargeblyanter og lim da travian kom ut skal sitte og hyle om at deres konto er det eneste gyldige eksempelet. Ingen begrunnelser eller argumenter utover "vi gjorde sånn og ikke sånn på kik, derfor har du feil", når jeg snakker om svært logiske fakta som gjelder travian som helhet. Har hatt mer fornuftige samtaler med llamaer i dyrehagen...

Standard

Skulle vært mulig å like, tomle, upvote eller hva enn du måtte ønske å kalle det. Høy kvalitet over flere av innleggene siste dagene.

Standard

Igjen, du må slutte å tro at travian dreier seg rundt din konto, travian har pågått i ti år, det finnes drøssevis med bedre eksempler å bruke. Dere er så utrolig naive hele gjengen og skjelver i buksene om bragdene deres trues av en som skriver på forum at kunst gir deg en bedre konto enn ingen kunst, Jesus...
    Tror du burde skille mellom svart og hvitt her. Jeg gir deg bare en forklaring på hvorfor reaksjonene kommer som dem kommer fra de andre.

Og hva i Buddhas navn mener du med at dette er en sti jeg ikke vil gå? Evner du ikke å forstå et veldig enkelt retorisk spørsmål? Jeg har hatt brødristere med høyere IQ enn deg, skjønner fremdeles ikke hvordan dere tror det er åpent for diskusjon at kunst ikke er bedre enn ingen kunst. Hele denne diskusjonen før dere stakk de egosentriske nesene deres inn handlet om at man ikke burde kunne kjøpe seg direkte fordeler for ekte penger i et onlinespill, men heller ergonomiske og estetiske ting.
    Det at du kommer med slike påstander får deg bare til å se latterlig patetisk ut. Han du spurte det meget enkle retoriske spørsmålet ditt til er vel den siste du burde spørre, noe jeg legger frem på en ekstremt klar måte :)

frodeyolosweg.png

Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Tror du burde skille mellom svart og hvitt her. Jeg gir deg bare en forklaring på hvorfor reaksjonene kommer som dem kommer fra de andre.

Det at du kommer med slike påstander får deg bare til å se latterlig patetisk ut. Han du spurte det meget enkle retoriske spørsmålet ditt til er vel den siste du burde spørre, noe jeg legger frem på en ekstremt klar måte :)
    Kommer som de kommer fra de andre? Det er kun dere på KiK som kommer med de svært lite gjennomtenkte og reflekterte innleggene, derimot har det kommet ganske fornuftige innlegg fra deres side via Larsen, Surikat og Jordbæret. Slutt å snakk om reaksjoner, dette handler ikke om dere på KiK i det hele tatt, dere er fullstendig uinteressante i det store bildet.

Og ang svaret mitt til ThjodsRETURN kom det av at han er for opptatt av seg selv til å se at han understreket poenget mitt med at kontoer kan kjøpe seg bedre, ved at han sa man trenger aktivitet og erfaring for å utnytte kunst best mulig, noe jeg hele tiden har sagt... Hvis du mener jeg ser latterlig patetisk ut skulle du sett hvor hysteriske dere ser ut - skyter ut og forsvarer deres egen konto når vi andre snakker om travian som helhet. Seriøst, noen burde gitt dere på KiK munnkurv frem til dere klarer å skru øyeballene deres i retning fremover.

Men jeg glemte meg litt, jeg skulle overse kommentarene dine frem til du klarte å forfatte et halvveis fornuftig og reflektert innlegg, noe du enda ikke har klart. Foreslår du besvarer tankeeksperimentet jeg kom med tidligere, legger det i en konvolutt, merker konvolutten med "hvordan stoppe å lure meg selv" og sender det til hvem som helst med en IQ over 85. Godt nytt år.

Standard

Kommer som de kommer fra de andre? Det er kun dere på KiK som kommer med de svært lite gjennomtenkte og reflekterte innleggene, derimot har det kommet ganske fornuftige innlegg fra deres side via Larsen, Surikat og Jordbæret. Slutt å snakk om reaksjoner, dette handler ikke om dere på KiK i det hele tatt, dere er fullstendig uinteressante i det store bildet.

Og ang svaret mitt til ThjodsRETURN kom det av at han er for opptatt av seg selv til å se at han understreket poenget mitt med at kontoer kan kjøpe seg bedre, ved at han sa man trenger aktivitet og erfaring for å utnytte kunst best mulig, noe jeg hele tiden har sagt... Hvis du mener jeg ser latterlig patetisk ut skulle du sett hvor hysteriske dere ser ut - skyter ut og forsvarer deres egen konto når vi andre snakker om travian som helhet. Seriøst, noen burde gitt dere på KiK munnkurv frem til dere klarer å skru øyeballene deres i retning fremover.

Men jeg glemte meg litt, jeg skulle overse kommentarene dine frem til du klarte å forfatte et halvveis fornuftig og reflektert innlegg, noe du enda ikke har klart. Foreslår du besvarer tankeeksperimentet jeg kom med tidligere, legger det i en konvolutt og sender det til hvem som helst med en IQ over 85 og merker konvolutten med "hvordan stoppe å lure meg selv". Godt nytt år.
    Klarer meg utmerket fint :) Forum er ikke livet mitt så gidder ikke sitte i en halvtime og fundere på hvert eneste ord jeg skal skrive. Jeg gidder heller ikke ta inn alle mulige fancy ord for å virke smartere. Jeg skriver som jeg skriver og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener på et nettsamfunn.

Kanskje du skulle bruke tiden din på å bli bedre i spillet istedenfor å sløse den bort her?

frodeyolosweg.png

Ble medlem
    Dec 2015
    Sted
    Mandal

Standard

Klarer meg utmerket fint :) Forum er ikke livet mitt så gidder ikke sitte i en halvtime og fundere på hvert eneste ord jeg skal skrive. Jeg gidder heller ikke ta inn alle mulige fancy ord for å virke smartere. Jeg skriver som jeg skriver og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener på et nettsamfunn.

Kanskje du skulle bruke tiden din på å bli bedre i spillet istedenfor å sløse den bort her?
    Tror dette må være tidenes burn, ouch. Det skal du i alle fall ha, comebacks er du helt rå på.

Side 51 av 52 FørstFørst ... 4149505152 SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014