Ryktes at noen vil jeg skal ha mere poeng i GOU. Weee tenke seg til å kaste bort et så flott sweep på absolutt INGENTING.. Drepte litt overskudsdeff og må simme litt, men HAHAHA.
Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf
Nox16: Batman Tore, Nox19: Sergei321, Nox21: Klovner I Kamp
Anders nevnte vel bare at du ikke nødvendigvis burde være 100% fornøyd med utfallet ved å forsvare med EC. Men bare for å få et faktum ganske klart for andre, om ikke deg også... Så er det bedre å miste noe av sweepet, en å miste byen med alt sammen.. Og da sikter jeg på hendelsen for noen uker tilbake der Klovner i Kamp reddet 2 byer av seg selv, med veldig liten tid på seg da de forsto hvor de ekte angrepene kom fra. Så fra min side, all kreditt for å håndtert det så bra i siste liten :) (Kunne vært bedre håndtert bedre fra start av<3)
Ryktes at noen hadde glemt noen tropper i oaser i natt.
Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf