Side 38 av 52 FørstFørst ... 28363738394048 ... SisteSiste
Viser resultater 371 til 380 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Big.Bad.Wolf Vis innlegg
    ryktes at ulvejakt gikk til skogen, var vel noen som mista kattene sine i natt. OI tror noen mista off byen sin i dag, øøøø et sweep å? dæggærn var litt av en ulvejakt :P du vet at ulv er fredet i Norge.

SKÅL nå er det lørdag
    [/FA]
    Ikke når ulven angriper sauer.

Standard

Ryktes at noen vil jeg skal ha mere poeng i GOU. Weee tenke seg til å kaste bort et så flott sweep på absolutt INGENTING.. Drepte litt overskudsdeff og må simme litt, men HAHAHA.
    Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Big.Bad.Wolf Vis innlegg
    Ryktes at noen vil jeg skal ha mere poeng i GOU. Weee tenke seg til å kaste bort et så flott sweep på absolutt INGENTING.. Drepte litt overskudsdeff og må simme litt, men HAHAHA.
    Ryktes for øvrig at det smalt bedre andre veien
    Nox16: Batman Tore, Nox19: Sergei321, Nox21: Klovner I Kamp

frodeyolosweg.png

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anders96 Vis innlegg
    Ryktes for øvrig at det smalt bedre andre veien
    Ryktes at noen koser mer med vegger en andre =D
    *blåse på *
    NÅ: ShaDoW

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Aspèct Vis innlegg
    Ryktes at noen koser mer med vegger en andre =D
    *blåse på *
    Var andre wallingen denne runden. Med tanke på hvor mye skade vi har gjort i forhold til to wallinger så tror jeg vi overlever, dere derimot :)

I tillegg ble det deffet med EC, noe man ikke skal være 100% fornøyd med heller.

frodeyolosweg.png

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anders96 Vis innlegg
    Var andre wallingen denne runden. Med tanke på hvor mye skade vi har gjort i forhold til to wallinger så tror jeg vi overlever, dere derimot :)

I tillegg ble det deffet med EC, noe man ikke skal være 100% fornøyd med heller.
    fremdeles verre og deffe med TR en EC tho.. :|
    NÅ: ShaDoW

Standard

Anders nevnte vel bare at du ikke nødvendigvis burde være 100% fornøyd med utfallet ved å forsvare med EC. Men bare for å få et faktum ganske klart for andre, om ikke deg også... Så er det bedre å miste noe av sweepet, en å miste byen med alt sammen.. Og da sikter jeg på hendelsen for noen uker tilbake der Klovner i Kamp reddet 2 byer av seg selv, med veldig liten tid på seg da de forsto hvor de ekte angrepene kom fra. Så fra min side, all kreditt for å håndtert det så bra i siste liten :) (Kunne vært bedre håndtert bedre fra start av<3)
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg
    Anders nevnte vel bare at du ikke nødvendigvis burde være 100% fornøyd med utfallet ved å forsvare med EC. Men bare for å få et faktum ganske klart for andre, om ikke deg også... Så er det bedre å miste noe av sweepet, en å miste byen med alt sammen.. Og da sikter jeg på hendelsen for noen uker tilbake der Klovner i Kamp reddet 2 byer av seg selv, med veldig liten tid på seg da de forsto hvor de ekte angrepene kom fra. Så fra min side, all kreditt for å håndtert det så bra i siste liten :) (Kunne vært bedre håndtert bedre fra start av<3)
    Du har alltid rett du gurukim! Må være derfor du har laga verdens beste sweep all time ever and forever since forever
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Ser ikke helt hvordan du kan være så naiv og dra opp, hvor mange hendelser er det? 2-3? Hvor ting faktisk har gått litt deres vei, mens det er x antall ganger som det definitivt IKKE har gått deres vei.

frodeyolosweg.png

Standard

Ryktes at noen hadde glemt noen tropper i oaser i natt.
    Nox4 Big.Bad.Wolf Nox5 Big.Bad.Wolf Nox6 Big.Bad.Wolf Nox7 Ulvehiet Nox8 Bestemor Nox9 Abraxas NO-s3 R3 Big.Bad.Wolf Sez11 Big.Bad.Wolf Nox11 Big.Bad.Wolf Nox12 Små Kaniner Nox13 Big.Bad.Wolf Nox14 Frk.Bibelstripp Nox15 Big.Bad.Wolf VM Big.Bad.Wolf Nox 16 Big.Bad.Wolf Nox18 Big.Bad.Wolf

Side 38 av 52 FørstFørst ... 28363738394048 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014