Side 22 av 52 FørstFørst ... 12202122232432 ... SisteSiste
Viser resultater 211 til 220 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Polakk Vis innlegg
    æ skjønne ikke heilt det der ???? oppi den der setninga.

men ja vest du hadde mot så hadde du starta å bombe alle du meine VI meine at dokker e alliert me. sån som æ ville gjort.

NO BALLS
    Ok jeg skal oppsummere litt for deg, siden du tydeligvis ikke gidder å lese deg opp på hva som faktisk har foregått:
    Håkon anklaget meg først for å ha alliert hele serveren mot K, noe jeg forklarte ikke var tilfelle, og sendte privat melding til Anders med beviser på dette.
    Deretter sendte jeg ballen tilbake og forklarte Håkon hvorfor ingen liker dere spillerne i K, nemlig at dere skriver som noen idioter og er vanvittig frekke med alle og enhver, noe han har hele tiden prøvd å bortforklare med at "jamen det var jo bare tøys" osv.
    Så kommer du her nå med ordbruken og holdningene dine og bare beviser poenget mitt en gang for alle. Så tusen takk.
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:14

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Si meg hva du vil, si hva du vil, så lenge du er bare min <3
    I really really really really really really like you <3
    Nox16: Batman Tore, Nox19: Sergei321, Nox21: Klovner I Kamp

frodeyolosweg.png

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    ballen
    Du som tok ballen min? Mista den på stadionen....... Kom tilbake med den så kan vi spille ball <3
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Deretter sendte jeg ballen tilbake og forklarte Håkon hvorfor ingen liker dere spillerne i K, nemlig at dere skriver som noen idioter og er vanvittig frekke med alle og enhver, noe han har hele tiden prøvd å bortforklare med at "jamen det var jo bare tøys" osv.
    Så kommer du her nå med ordbruken og holdningene dine og bare beviser poenget mitt en gang for alle. Så tusen takk.
    Det er jo fordi det bare er tull det du skriver, har ikke skrevet som en idiot eller vært vanvittig frekk, du kan jo heller vise meg disse meldingene på ett sted der det egner seg, fordi jeg har bladd igjennom 12sider med meldinger og finner dem ikke.

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Du som tok ballen min? Mista den på stadionen....... Kom tilbake med den så kan vi spille ball <3
    Du veit du får leike med mine baller anyday :*
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Hvordan blir du best? Du sier "Jeg er best", og tror på det selv og deretter vinner du bare.

:)
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Ok jeg skal oppsummere litt for deg, siden du tydeligvis ikke gidder å lese deg opp på hva som faktisk har foregått:
    Håkon anklaget meg først for å ha alliert hele serveren mot K, noe jeg forklarte ikke var tilfelle, og sendte privat melding til Anders med beviser på dette.
    ja men hør nu her kjære vene. ord e tomme. kun handlinge vise ka som e sant. så vest du verkelig vil overbevise om at du ikke e alliert med alle koffer ikke bombe de du meine vi meine du e alliert med. pga æ e å sykt god på å lyge

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Du veit du får leike med mine baller anyday :*
    Hvor mange baller har du? liker best å ha dem oppå trampolina og hoppe rundt med dem...

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg
    Hvordan blir du best? Du sier "Jeg er best", og tror på det selv og deretter vinner du bare.

:)
    Word
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Polakk Vis innlegg
    ja men hør nu her kjære vene. ord e tomme. kun handlinge vise ka som e sant. så vest du verkelig vil overbevise om at du ikke e alliert med alle koffer ikke bombe de du meine vi meine du e alliert med. pga æ e å sykt god på å lyge
    Jeg ser ikke noen grunn til å bombe noen egentlig. Ord er kanskje tomme, ingen er fornærmet, ingen er lei seg. Men saken er at ingen synes spesielt godt om dere, fordi du, lafamilija og klovner har gjennom hele runden oppført dere mot folk ingame på akkurat samme måte som du gjør her nå. Jeg kan oppsummere det med ett enkelt ord: motbydelig.

Og Håkon, hvis du ikke finner dem er de antagelig sletta, fordi dere har holdt på ingame akkurat slik Perki her nå (regner med du er oppegående nok til å se hvordan han skriver)

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Jeg ser ikke noen grunn til å bombe noen egentlig. Ord er kanskje tomme, ingen er fornærmet, ingen er lei seg. Men saken er at ingen synes spesielt godt om dere, fordi du, lafamilija og klovner har gjennom hele runden oppført dere mot folk ingame på akkurat samme måte som du gjør her nå. Jeg kan oppsummere det med ett enkelt ord: motbydelig.

Og Håkon, hvis du ikke finner dem er de antagelig sletta, fordi dere har holdt på ingame akkurat slik Perki her nå (regner med du er oppegående nok til å se hvordan han skriver)
    Det har vi absolutt ikke, så du burde virkelig finne fram faktaen. Hvis det i er noe i det heletatt?

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Side 22 av 52 FørstFørst ... 12202122232432 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014