Side 21 av 52 FørstFørst ... 11192021222331 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 210 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

Standard

Jeg er søt
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Jeg er ikke alliert med alle sammen, jeg ble anklaget for å være det. Har du vanskeligheter av noe slag?
    det største problem æ har akkurat nu e Nuck forris og Tuck frash can.. snart fri før øl

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ThjodsRETURN Vis innlegg
    Har aldri rodd Frode, du og andusj kan nu drive på å fyre dere opp sammen. Skrevet en melding til Constantine, som var obvious tull, trur han skjønte det også :)
    andusj aint here. only comedian here is you. because for every "comedian" their jokes sounds funny. or at least thats what they say when they try to make an excuse and it doesnt work :) and i didnt want to post other messages as i have no doubt after posting them i would be reported for posting bad words. even if they were writen from your own account. noone likes to admit their own mistakes. so at least stop making lies trying to build an excuse.
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:12

Standard

Fortsett å ro du Håkon.
    Jeg tok PR på Ro-maskina på gymmet idag, deilig følelse det :) Sånn som jeg forstår det så sier dere til hverandre "Forsett å ro du", har dere en bra PR da?
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Polakk Vis innlegg
    det største problem æ har akkurat nu e Nuck forris og Tuck frash can.. snart fri før øl
    Perki, håper du ser at du bare bekrefter det alle her sier - at dere oppfører dere som noen drittsekker i måten dere snakker på?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg
    Jeg tok PR på Ro-maskina på gymmet idag, deilig følelse det :) Sånn som jeg forstår det så sier dere til hverandre "Forsett å ro du", har dere en bra PR da?
    Har en tendens til å velte i kano i Nidelva, så min PR er å ro så bra at jeg velter.
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Perki, håper du ser at du bare bekrefter det alle her sier - at dere oppfører dere som noen drittsekker i måten dere snakker på?
    æ skjønne ikke heilt det der ???? oppi den der setninga.

men ja vest du hadde mot så hadde du starta å bombe alle du meine VI meine at dokker e alliert me. sån som æ ville gjort.
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:13 Årsak: Redigering av ord

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av the guest Vis innlegg
    andusj aint here. only comedian here is you. because for every "comedian" their jokes sounds funny. or at least thats what they say when they try to make an excuse and it doesnt work :) and i didnt want to post other messages as i have no doubt after posting them i would be reported for posting bad words. even if they were writen from your own account. noone likes to admit their own mistakes. so at least stop making lies trying to build an excuse.
    Vet ikke helt hva du vil, jeg er ingen komiker aldri vært.

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg
    2000 meter på under 6 min, any better?
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ThjodsRETURN Vis innlegg
    Vet ikke helt hva du vil, jeg er ingen komiker aldri vært.
    Si meg hva du vil, si hva du vil, så lenge du er bare min <3

Side 21 av 52 FørstFørst ... 11192021222331 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014