Side 20 av 52 FørstFørst ... 10181920212230 ... SisteSiste
Viser resultater 191 til 200 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Fordi jeg ble anklaget av Håkon først? Jeg forsvarte meg, og forklarte ham hvorfor folk mener det de mener om dem?

Så der har du input fra "SuS-ebassene" også, Thomas
    Det der var jo ekstrem sjikane, håper du tuller nå. Fordi det gjorde vi
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:09 Årsak: Redigert ord

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av the guest Vis innlegg
    its funny when Klovner account makes themselves victims about something.

[Fjernet]

thats one of the klovners niciest messages. got some other pearls like that. all of them would crash forum i gues :D and thats just to me. not to mention for how many other players they sent similiar messages our of nothing. They expect some respect and consideration from others. they when show completly no respect to other players. and beeing rude to everyone outside their alliance and even to some of players they played with for sometime.

//Constantine
    Har du lært deg engelsk andusj? o.O
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:09 Årsak: Redigert sitat
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Fordi jeg ble anklaget av Håkon først? Jeg forsvarte meg, og forklarte ham hvorfor folk mener det de mener om dem?

Så der har du input fra "SuS-ebassene" også, Thomas
    Chuck Norris forsvare seg ikke han angrip. 10 TEGN chuck norris_crop_1394454213136_3349583_ver1.0_640_480.jpg
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-13 kl 19:40

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ThjodsRETURN Vis innlegg
    Bra humor virkelig artig, kjente jeg lo meg hjel da nye spillere søkte til oss først, og vi hadde måtte forklare dem situasjonen. Enda mere artig hvordan det er spekulert at K og TC sammarbeider fordi dette stod der, jeg måtte bortforklare dette en sen tirsdagsnatt der ordene kanskje kom feil ut. Men nok om det, skriv så mye dritt du vil om meg, men du vet godt at den eneste jeg har skrevet vondt om er deg. Så at mange allianseledere har fått slike meldinger er bare tull og det vet du. Larsi fatter jeg ikke hvordan har noe imot oss, når dem eneste meldingene dem har fått er veldig hyggelige meldinger der jeg heller har prøvd å dyrke ett vennskap. Så hvordan det nå kommer fram at vi er arrogante drittsekker som har gjort dere vondt er bare helt utrolig, og jeg antar dette er noe du står bak Frode
    Tragisk, nå kom en av lederne fra SuS også på banen, og du mener fremdeles at den eneste personen som er blitt plaget av dere er meg. Fortsett å ro du Håkon.

Det der var jo ekstrem sjikane, håper du tuller nå. Fordi det gjorde vi
    Han sa det var den snilleste meldingen han har fått fra dere.

Sitat Opprinnelig skrevet av Polakk Vis innlegg
    Chuck Norris forsvare seg ikke han angrip. 10 TEGN chuck norris_crop_1394454213136_3349583_ver1.0_640_480.jpg
    Jeg gjorde jo det, jeg kom med motargumenter etter å ha kommet med beviser for at den "allieringen" ikke var reell. Men Håkon var lite interessert i å ta til seg det jeg kom med. Hvorfor skriver du igjen?
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-13 kl 19:40

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Har du lært deg engelsk andusj? o.O
    sorry but not andusj . he would let kids play victims when they arent.

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Tragisk, nå kom en av lederne fra SuS også på banen, og du mener fremdeles at den personen som er blitt plaget av dere er meg. Fortsett å ro du Håkon.

Har aldri rodd Frode, du og andusj kan nu drive på å fyre dere opp sammen. Skrevet en melding til Constantine, som var obvious tull, trur han skjønte det også :)
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:11

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Tragisk, nå kom en av lederne fra SuS også på banen, og du mener fremdeles at den eneste personen som er blitt plaget av dere er meg. Fortsett å ro du Håkon.

Jeg gjorde jo det, jeg kom med motargumenter etter å ha kommet med beviser for at den "allieringen" ikke var reell. Men Håkon var lite interessert i å ta til seg det jeg kom med. Hvorfor skriver du igjen?
    æ skriv pga æ har like lite dok dæ å gjøre. men ja kor det bli av den lista

NuckChorris
    Guest

Standard

Har aldri rodd Frode, du og andusj kan nu drive på å fyre dere opp sammen. Skrevet en melding til Constantine, som var obvious tull, trur han skjønte det også :)
    Det er ikke Andusj, men noen andre. Og poenget hans var at det var den snilleste meldingen dere hadde kommet med mot dem, og at dere har skrevet mye som er verre til folk i alliansen hans.

æ skriv pga æ har like lite dok dæ å gjøre. men ja kor det bli av den lista
    Jeg tror ikke du skjønte hva jeg sa, det er ikke jeg som har anklaget dere for å alliere hele serveren mot oss, det er dere som har anklaget meg for å alliere hele serveren mot dere, så hvorfor i alle dager skal jeg komme med ei liste?
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:11

Standard

å ja så du e allierte me alle sammen. da e det vell bare å ta alle in i Trash Can da

NuckChorris
    Guest

Standard

å ja så du e allierte me alle sammen. da e det vell bare å ta alle in i Trash Can da
    Jeg er ikke alliert med alle sammen, jeg ble anklaget for å være det. Har du vanskeligheter av noe slag?

Side 20 av 52 FørstFørst ... 10181920212230 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014