Side 19 av 52 FørstFørst ... 9171819202129 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 190 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Polakk Vis innlegg
    OKI nu e det faktisk nokk. du kalle dæ NuckChorris men alikavell si du at alle andre e alliert mot deg og du e et "offer" vest du e Chuck Norris så hold du WW og vinn servern uten allianse. i stede sett du her å kaste skjit bare før å slutte om et par uke uansett. Eller rage på dualn din pga dok bli uenig(nåkka æ kan skjønne). men sia du si vi Team klovn e alliert med så satans mange kan du ta å lage ei lista over kem du meine vi e alliert med så skal æ sørge før og bombe alle sammen bare sån at du skal holde kjeft. husk ka som skjer når en konto bli knust. da e det bare å hive den i TRASH CAN.

[Redigert]
    Øøh? Jeg tror du må lese fra starten jeg, Perki. Er faktisk ikke jeg som anklager KiK for å ha alliert serveren mot meg, men motsatt
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:01 Årsak: Redigert sitat

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg
    Er ikke dette litt flott da? Noe drama er også sunt, blir ikke så dødt lenger :) Så får det være meninger rundt som folk vil tolke det selv, tror ikke det blir noen "seier" her på forumet gutter og jenter... Hva om dere kan gå litt "balls" ingame, og dermed sette igang litt spenning fra begge sider :) - Også kan dere forsette å krydre til forumet litt gjennom runden og når runden er avsluttet så går dere amok mot vinnende side med et eller annet som var grunnen - Det har jo aldri skjedd...? (Eller bare vær ydmyk, og gratulere vinnende side med seieren)

Hei, Larsen hvordan går det på nox? <3
    Hei Kimmi <3
    Jeg spiller natarene som vanlig, så forholder meg egentlig ganske passiv, bortsett fra mot de alle de derre som prøver å settle i det grå området mitt ofc. Nyhet: Natarene starter å bygge WW med en gang BP blir sluppet denne gangen. Skal også drive og bombe litt med de evige troppene jeg har :)
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Øøh? Jeg tror du må lese fra starten jeg, Perki. Er faktisk ikke jeg som anklager KiK for å ha alliert serveren mot meg, men motsatt
    koffer åpne du kjeftn da

Forum Admin kommentar: sommerfuglen
    Jeg ber om at forumreglene følges.
    § 3b - Ordbruk
    Bannskap er ikke tillatt. Dersom du tilfeldigvis utløser forumfilteret må du redigere vekk ordet og erstatte det med et mildere ord. Merk at det ikke er tillatt å bevisst forsøke å unngå filteret ved å benytte deg av stjerner, feilstavinger eller andre tegn for å skjule ordet.
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:02

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Hei Kimmi <3
    Jeg spiller natarene som vanlig, så forholder meg egentlig ganske passiv, bortsett fra mot de alle de derre som prøver å settle i det grå området mitt ofc. Nyhet: Natarene starter å bygge WW med en gang BP blir sluppet denne gangen. Skal også drive og bombe litt med de evige troppene jeg har :)
    Ikke ta meg da, fordi jeg har 1 råtte og den skal leve... #OLDDAYSTACTICS
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Dorkinator Vis innlegg
    Ikke ta meg da, fordi jeg har 1 råtte og den skal leve... #OLDDAYSTACTICS
    Du og æ ska erobre verden i sammen <3
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

its funny when Klovner account makes themselves victims about something.

[removed]

thats one of the klovners niciest messages. got some other pearls like that. all of them would crash forum i gues :D and thats just to me. not to mention for how many other players they sent similiar messages our of nothing. They expect some respect and consideration from others. they when show completly no respect to other players. and beeing rude to everyone outside their alliance and even to some of players they played with for sometime.

//Constantine

Forum Admin kommentar: sommerfuglen
    Please follow the Forum Rules:
    § 5c - Private meldinger
    Innholdet i private meldinger skal ikke postes på dette forumet uten uttrykkelig tillatelse fra alle involverte parter. Dette gjelder PMer, IGMer (In Game Messages) og andre private meldinger (MSN, IRC, Skype etc).
    Det er heller ikke lov å legge ut anonymisterte samtaler uten tillatelse.
    Dette gjelder også all kommunikasjon mellom spiller og multihunter/administrator/support.
    Tillatelser må sendes til en moderator før innlegget legges ut.
    Transcripts of private communication without permission. This includes, but is not limited to, contents of forum Private Messages (PMs), In-Game Messages (IGMs), or emails, as well as conversations via any instant messaging service such as Skype or MSN. Permission from all parties involved must be given prior to posting such material.
    It doesn't matter how long the message is. Posting a quote of a message is not allowed.
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:07

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Polakk Vis innlegg
    koffer åpne du kjeftn da
    Fordi jeg ble anklaget av Håkon først? Jeg forsvarte meg, og forklarte ham hvorfor folk mener det de mener om dem?

Sitat Opprinnelig skrevet av the guest Vis innlegg
    its funny when Klovner account makes themselves victims about something.

[Fjernet]
    thats one of the klovners niciest messages. got some other pearls like that. all of them would crash forum i gues :D and thats just to me. not to mention for how many other players they sent similiar messages our of nothing. They expect some respect and consideration from others. they when show completly no respect to other players. and beeing rude to everyone outside their alliance and even to some of players they played with for sometime.

//Constantine
    Så der har du input fra "SuS-ebassene" også, Thomas
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:08 Årsak: Redigert sitat

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Du og æ ska erobre verden i sammen <3
    Få bli med da, dere trenger en farsfigur
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Få bli med da, dere trenger en farsfigur
    Jaokda <3<3

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Eneste dere er offer for er deres egen idioti, kan ikke blame andre som ikke liker dere og si de overdriver/lyver/er feilinformert, når det kommer fra så mange uavhengige hold vet du. Og jeg vet godt om den saken om allianseprofilen ja - DET er humor, og det kom som en reaksjon på at dere var plagsomme først.
    Bra humor virkelig artig, kjente jeg lo meg hjel da nye spillere søkte til oss først, og vi hadde måtte forklare dem situasjonen. Enda mere artig hvordan det er spekulert at K og TC sammarbeider fordi dette stod der, jeg måtte bortforklare dette en sen tirsdagsnatt der ordene kanskje kom feil ut. Men nok om det, skriv så mye dritt du vil om meg, men du vet godt at den eneste jeg har skrevet vondt om er deg. Så at mange allianseledere har fått slike meldinger er bare tull og det vet du. Larsi fatter jeg ikke hvordan har noe imot oss, når dem eneste meldingene dem har fått er veldig hyggelige meldinger der jeg heller har prøvd å dyrke ett vennskap. Så hvordan det nå kommer fram at vi er arrogante drittsekker som har gjort dere vondt er bare helt utrolig, og jeg antar dette er noe du står bak Frode

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Side 19 av 52 FørstFørst ... 9171819202129 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014