Side 18 av 52 FørstFørst ... 8161718192028 ... SisteSiste
Viser resultater 171 til 180 av 518

Tråd: Fakta og Rykter

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Rapportene hvor dere koordinerer angrep på Toad sammen med TGF snakker for seg, og jeg har ikke nevnt nWo eller Leno. Men kan sitere det jeg har på dere da, resten kan jeg ikke sitere.
    - "Ja hva trur du skjer når du allierer deg med halve serveren? makan til pyse"
    - "pen konto får å være flere spillere på, *imponert*"
    - "Håkon søker kjæreste, kan fr0de melde seg?"
    Vet ikke om du er serriøs eller ikke. Vi har aldri koordinert angrep med TGF, må ha vært en rein tilfeldighet at han også kom på Toad, vi var ute etter arti hva enn TGF har gjort på Toad har jeg ingen anelse om.
    Oja du har masse vonde sittater av oss, tru meg det har vi av flere enkelt personer i både TC og andre dem har ett tydlig sammarbeid med. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvem som har sagt hva, dere snakker dritt om oss vi gjør det samme.

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

men skal du virkelig sitte og forsvare oppførselen deres når allianseleder etter allianseleder kommer og sier de aldri har opplevd lignende på nox?
    Er allianseledere bedre mennesker enn oss vanlige dødelige?
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ThjodsRETURN Vis innlegg
    Vet ikke om du er serriøs eller ikke. Vi har aldri koordinert angrep med TGF, må ha vært en rein tilfeldighet at han også kom på Toad, vi var ute etter arti hva enn TGF har gjort på Toad har jeg ingen anelse om.
    Oja du har masse vonde sittater av oss, tru meg det har vi av flere enkelt personer i både TC og andre dem har ett tydlig sammarbeid med. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvem som har sagt hva, dere snakker dritt om oss vi gjør det samme.
    De fleste meldinger jeg har sett (inkludert de mot oss) er det dere som har vært frekke først, så jeg tror veldig lite på at dere er noe offer for sjikane ifra TC.

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Jepp, de er de beste menneskene.

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

De fleste meldinger jeg har sett (inkludert de mot oss) er det dere som har vært frekke først, så jeg tror veldig lite på at dere er noe offer for sjikane ifra TC.

Jepp, de er de beste menneskene.
    Er offer for sjikane fra tidligere nWo, som tydelig har fått støtte fra TC (skypelogger som jeg har sett). Dette tok vi ikke kult og bombet vekk flere kontoer. Hah ja, nei du er jo tydlig feil informert, har da aldri skrevet vondt om TC i noen meldinger utenom at dem var store i kjeften først. Alt startet egentlig da Cossack var så sta og ikke ville fjerne noe som stod på allianseprofilen deres, jeg spurte høfflig og dere reagerte veldig emosjonelt - noe mer om den saken trenger jeg vel ikke å si for det var direkte flaut.

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Kommer an på hvem som er allianseleder
    Æ æ et bra menneske <3 ish... ish....
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen94 Vis innlegg
    Kommer an på hvem som er allianseleder
    Æ æ et bra menneske <3 ish... ish....
    Du æ bare sød ræga

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av ThjodsRETURN Vis innlegg
    Er offer for sjikane fra tidligere nWo, som tydelig har fått støtte fra TC (skypelogger som jeg har sett). Dette tok vi ikke kult og bombet vekk flere kontoer. Hah ja, nei du er jo tydlig feil informert, har da aldri skrevet vondt om TC i noen meldinger utenom at dem var store i kjeften først. Alt startet egentlig da Cossack var så sta og ikke ville fjerne noe som stod på allianseprofilen deres, jeg spurte høfflig og dere reagerte veldig emosjonelt - noe mer om den saken trenger jeg vel ikke å si for det var direkte flaut.
    Eneste dere er offer for er deres egen idioti, kan ikke blame andre som ikke liker dere og si de overdriver/lyver/er feilinformert, når det kommer fra så mange uavhengige hold vet du. Og jeg vet godt om den saken om allianseprofilen ja - DET er humor, og det kom som en reaksjon på at dere var plagsomme først.

Standard

Hvor blir det av susebassene? Har de ikke noe juice mot klovnene? Syns det begynder å bli tamt og gjentakende det som kommer nå.
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Er ikke dette litt flott da? Noe drama er også sunt, blir ikke så dødt lenger :) Så får det være meninger rundt som folk vil tolke det selv, tror ikke det blir noen "seier" her på forumet gutter og jenter... Hva om dere kan gå litt "balls" ingame, og dermed sette igang litt spenning fra begge sider :) - Også kan dere forsette å krydre til forumet litt gjennom runden og når runden er avsluttet så går dere amok mot vinnende side med et eller annet som var grunnen - Det har jo aldri skjedd...? (Eller bare vær ydmyk, og gratulere vinnende side med seieren)

Hei, Larsen hvordan går det på nox? <3
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Eneste dere er offer for er deres egen idioti, kan ikke blame andre som ikke liker dere og si de overdriver/lyver/er feilinformert, når det kommer fra så mange uavhengige hold vet du. Og jeg vet godt om den saken om allianseprofilen ja - DET er humor, og det kom som en reaksjon på at dere var plagsomme først.

OKI nu e det faktisk nokk. du kalle dæ NuckChorris men alikavell si du at alle andre e alliert mot deg og du e et "offer" vest du e Chuck Norris så hold du WW og vinn servern uten allianse. i stede sett du her å kaste skjit bare før å slutte om et par uke uansett. Eller rage på dualn din pga dok bli uenig(nåkka æ kan skjønne). men sia du si vi Team klovn e alliert med så satans mange kan du ta å lage ei lista over kem du meine vi e alliert med så skal æ sørge før og bombe alle sammen bare sån at du skal holde kjeft. husk ka som skjer når en konto bli knust. da e det bare å hive den i TRASH CAN.

PS :
    det e folk som meine klovnan e alliert med TC

Forum Admin kommentar: sommerfuglen
    Jeg ber om at forumreglene følges selv om diskusjonen går livlig
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-06 kl 22:01 Årsak: Redigert pga ordbruk

Side 18 av 52 FørstFørst ... 8161718192028 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014