Side 6 av 16 FørstFørst ... 45678 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 60 av 151

Tråd: Fakta og rykter

Standard

sant, folk å knusa er d ialfall ikkje mangel på enda.( For vår del)

Standard

Kan jeg få bytte inn helten i en ny en? Han jeg har nå er en dust som bare finner tull på eventyrene....nesten naken er han og....
    Retired.

Standard

Travian er som det virkelige livet, er det noe du ikke finner må du sette kvinnfolket på saken. De har en egen sans som er utviklet gjennom tusenvis av år til å finne ting det ikke skal være mulig å finne. Det gjelder alt fra bortkomne bilnøkler, skibuksa du sist så for 4 år siden, Leppestift på skjortekraven og sensitive ting på PC'en.. de finner ALT!

Derfor endra jeg kjønn på helten min til ei frøken som umiddelbart fikk los på et kunstverk igår. :)

Standard

Genialt svar Nosferat! Skal da helt klart afprøves.... :D

Det rygtes for resten at CBR er ved og gå i opløsning, så hvem skal mon nu tag kampen op i mod Norge...? Og er der overhovedet nogle som har modet til det?

Det rygtes også at lederen i Norge fortsat har travlt med og rekruttere spillere, på trods af deres kæmpe størrelse. Og at han også har tilbudt S&L og bygge WW sammen... Vi er selvfølgelig beæret over det storslået tilbud, men som landet ligger lige nu mener vi det er lige tidligt nok. Og tænke i de baner, især når man tager i betragtning at serveren kun er 25 dage gammel :P

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Ulven Vis innlegg

Det rygtes også at lederen i Norge fortsat har travlt med og rekruttere spillere, på trods af deres kæmpe størrelse. Og at han også har tilbudt S&L og bygge WW sammen... Vi er selvfølgelig beæret over det storslået tilbud, men som landet ligger lige nu mener vi det er lige tidligt nok. Og tænke i de baner, især når man tager i betragtning at serveren kun er 25 dage gammel :P
    Norge er best Det er klart at Norge vinner, tenk bare på Nansen og Amundsen, Kupper'n, Bjørndalen og Hushovd!! Hva kan danskene egentlig stille opp med????!???? Bjarne Riis og Kyllingen som blir tatt i DOPING begge to???!?? Jeg mistænker at S&L ikke alltid er helt nykter og edru heller
    Vinn og forsvind!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Torssønn Vis innlegg
    Norge er best Hva kan danskene egentlig stille opp med????!???? Bjarne Riis og Kyllingen som blir tatt i DOPING begge to???!??
    Du må lige hjælpe mig lidt her, er vi ude i og snakke om Tour de France nu?

For i så fald er jeg lidt lost, da jeg ikke går en pind op i det... :D

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Norge er best Det er klart at Norge vinner, tenk bare på Nansen og Amundsen, Kupper'n, Bjørndalen og Hushovd!! Hva kan danskene egentlig stille opp med????!???? Bjarne Riis og Kyllingen som blir tatt i DOPING begge to???!?? Jeg mistænker at S&L ikke alltid er helt nykter og edru heller
    Det virker som du har glemt at danskene har Lord Bendtner, noe som utligner alle fordelene Norge har.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Du må lige hjælpe mig lidt her, er vi ude i og snakke om Tour de France nu?

For i så fald er jeg lidt lost, da jeg ikke går en pind op i det... :D
    Sorry

Sitat Opprinnelig skrevet av nanus Vis innlegg
    Det virker som du har glemt at danskene har Lord Bendtner, noe som utligner alle fordelene Norge har.
    Har aldri hørt om Bendtner. Google forteller meg at han driver med samme slags sport som de fantastiske Laudrup-brødrene som spilte på det danske dynamitt-holdet MEN har det egentlig overføringsverdi til Travian???!!??
    Vinn og forsvind!

Overbuljongterningpakkemester-assistent ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge nanus sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2007
    Sted
    Bjørgvin

Standard

Har aldri hørt om Bendtner. Google forteller meg at han driver med samme slags sport som de fantastiske Laudrup-brødrene som spilte på det danske dynamitt-holdet MEN har det egentlig overføringsverdi til Travian???!!??
    Tja, mener å ha hørt noen rykter om at samtlige på det danske fotballlandslaget spiller Travian. Dette er jo selvsagt bare rykter man bør ta med et par lastebillass med salt, men allikevel...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Negative Vis innlegg
    nanus er glatt som en ål dyppet i silikonolje, med sjarmen til en gjennomsnittlig latinamerikaner snakker han seg ut av de fleste situasjoner, vanskelig å få has på og vanskelig å sette i bås
    The rich would have to eat money, but luckily the poor provide food.

Standard

Det rygtes for resten at CBR er ved og gå i opløsning, så hvem skal mon nu tag kampen op i mod Norge...? Og er der overhovedet nogle som har modet til det?
    Det ryktes om at CBR går i oppløsing pågrunn av ein tulling av leder, folk som bruke script og farms. Ikkje alle av oss som er glad i dei 3 tinga...

Side 6 av 16 FørstFørst ... 45678 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014