Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Skandinaviske servere!?!

Standard Skandinaviske servere!?!

Det er noget tid siden at der sidst er blevet spurt ind til det kan jeg se. Og man kan stadigvæk godt undre sig over, hvorfor man ikke for længst har valgt. Og slå de skandinaviske spille verdener, sammen til en. Så man kunne få et lidt højere antal spillere, samlet på samme spille område, og måske få skabt lidt mere konkurrence i spillet... Er slet ikke i tvivl om at det vil give mere liv i spillet, og som det ser ud lige nu. Så er de skandinaviske servere jo ved at dø helt ud.. Især her Norge har det stået skidt til med niveauet bare det sidste års tid, og med stadig faldende spillertal, burde man nok snart gøre noget for at gribe ind.

Et venligt råd fra en trofast travian spiller kunne måske være, at man prøvede og tag fat i de kære tyskere. For at høre om der måske snart var mulighed for at slå de Norske, Svenske og Danske servere sammen. Før man risikere at skulle lukke de spille zoner helt ned, begrund af manglende aktivitet.

Mvh,
    Ulven

Standard

Hei

Et godt innspill. Jeg tar det gjerne med meg i min neste ukentlige rapport til Tyskland. Det er også blitt nevnt flere/mange ganger tidligere, men administrativ er det ikke en helt enkel oppgave å slå sammen disse domenene dessverre.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Lignende tråder

1. Servere
    By paalsen in forum Generelt
    Svar: 4
    Siste innlegg: 2009-02-07, 12:23
  2. Servere
    By styrkja in forum Generelt
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2008-12-26, 11:04
  3. Servere
    By Alcodo in forum Generelt
    Svar: 10