Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: Gratulerer vinnere av NOX runde 19 - Suppe/Suppe R

Standard Gratulerer vinnere av NOX runde 19 - Suppe/Suppe R

Serveren sett fra Suppes ståsted!

Det begynte en vakker dag for ca 80 dager siden. Vi var en liten gjeng som ville samle oss uten egentlig de store planer. Vi hadde vel alle tanker om at vi muligens ville kjøre fult VU show, men ingenting var bestemt. De første ukene surra vi for det meste rundt for oss selv. Kontoene var mer invdividualister med "egne" deffere enn at vi hadde en samlet plan. Det var først når New Era slo seg sammen med SIM at vi fikk fingeren ut og skjønte vi måtte begynne organisere oss bedre. Kontakten med ledelsen i Circles ble først oppretta etter endel samtalen med Chris Inferno, og det var et godt stykke ut i serveren at det ble en mer fast avtale. Frem til mot midgame var det kun løse avtaler og en slags IAP. Rebels fryka vi egentlig aldri. Vi var klar over at det ikke var nok erfaring eller ville kunne utrette virkelig store trusler for oss alene. Da var SIM (new era) verre. Så begynte det surre rykter om at SIM og rebels ville kjøre felles off mot suppe (samlet ble de vurdert som en stor trussel, og med litt skjerping kunne de fint laget stor trøbbel for suppe folk, som igjen kunne hatt stor betydning for serverens ende). Fremdeles besto suppe av bare noen og 20 spillere. Hvorpå halvparten var off/deff spillere(ca). En ikke så bra fordeling skulle vi klare ta vare på alle offspillere. Vi skjønte fort at skulle vi klare stå mot både sim og rebels måtte noe gjøres og dermed ble det tatt en ganske rask avgjørelse at vi tok inn cirkles gjengen, i stedet for ha to selvstendige allianser. Noe Circles også virka fornøyd med. Suppe ble et naturlig valg, da den største erfaringen satt der. At det viste seg at sim og rebels ikke klarte organisere seg skikkelig var ikke noe vi visste der og da. Det manglet ikke på både dyktige og erfarne spillere i SIM som fint kunne tatt styring for to av de sterkeste alliansene på serveren. Det suppe ble flink på var å kompensere for hva motstanderen gjorde. Standard ble satt av sim/rebels, suppe fulgte opp.

Suppespillere fikk sine roller etterhvert som serveren gikk. Ledelsen ble satt og det er ikke tvil om at det var en solid ledelse som holdt sammen fra start til slutt. Det mener jeg har utrolig mye å si. Ingen kan vinne uten alle spillere i ryggen, men ledelsen vil være den avgjørende faktoren i mange tilfeller. Det har servere vist seg før. Stabile og dedikerte ledere gir stabile og dedikerte medallierte/spillere. Suppes store svakhet var offkoordinator(er). Frem til Larsen kom på banen var det flere diskusjoner på hvordan vi skulle få løst det, men så har jo Larsen en tendens til å dukke opp på magic vis og kom i akkurat passe tid. Da visste vi at mye var gjort. Noe av det første han gjorde var å kartlegge hele serveren. Kjære Snolaus spioner fikk kjørt seg hardt. Deretter satt han offplaner ut i livet. Fikk dratt med seg Frode på TDK, Anders og en gang i blant Morten på Sergei. Påfølgende tid ble fylt med offaksjoner og gutta var flinke til å bytte på det.

Vi begynner å nærme oss EG, og tiden var inne til å finne beste alternative til en VU konto, samt vi så vi trengte en bedre styring i suppe R. En av de beste avgjørelsene vi har tatt var å plassere Nina med ansvar for alliansen. Det ble fort en bedre kontroll og oppfølging. Spillere fikk mål å rette seg etter og ble en større del av oss alle. Felles MM begynte fungere.
    Ang VU holder - Etter endel samtaler falt valget på Iamhades. TDK skulle ta VU, bygge infra og levere det videre til Hades når tiden var inne for å starte bygge. TDK ville fortsette krige, bygge tropper og helst ikke ha VU. Dessverre ble det ikke mulig for Hades holde VU pga irl, og nye vurderinger måtte til. Vi fant fort ut at det beste valge da måtte bli at TDK fortsatte. (grøss og gru:D). Konsentrasjon på å dra seieren i land kunne begynne.....

Kjære alle Suppe og Suppe R spillere.

Det har vært en fryd å spille med dere alle sammen. Sjeldent man ser en gjeng som er så ivrig og flinke til å stille opp, uansett hva vi ba om. Vi hadde utrolig mange flinke spillere med oss. Det imponerte oss flere ganger også hvor selvstendige mange var. Fikset og ordnet opp rundt seg, hjalp og støttet hverandre. Vi i ledelsen er kjempestolt av dere alle sammen. Dere har virkelig fortjent seieren og var helt klart de beste spillerne samlet.

Kjære VU-sittere

Hva skulle TDK gjort uten dere (hjertehjerte)

Coss på Sheogorath - TDK`s faste sitter gjennom hele runden. Tok mange av vaktene som trengtes og var aldri nei i munnen når vi måtte dekke VU sitting. Takk for at vi så grovt fikk lov å forsyne oss med ressurser av kontoen din. Alle de morgenene jeg sneik meg inn på kontoen din og henta ressurer (fnis). Lot kontoen din stå til 100% radighet til VU. Det er ikke mange av ditt kaliber. Serverens beste HS etter min mening.

Nazta på Hasselhoff - TDK`s faste sitter gjennom hele runden. Alle de timene du har hjulpet oss med kontoarbeid. Farmet, køet tropper, ryddet, passa på er uvurderlig. Stilte opp på kort varsel og tok "kipe" vakter på VU. Må heller ikke glemme all deffen du lagde, gjorde det så lett for oss kunne sette vegger på rask tid, flytte rundt på deff, og sørga for at vi kunne ta vare på det vi trengte. Du er gullegod.

Snorre på Snolau - Min faste klippe. Alle de gangene jeg var sur og grinete (hihi) og jeg fikk "tømme" meg, og syte og klage til deg. Spill-psykologen min;)). Imponert over fort du plukka opp og lærte deg VU-kjøret. Var jo bare vise deg ting så hoppa du i det. Uredd og med selvtillit som du skulle gjort det bestandig. Snorre har en veldig sterk side. Han er vel den av lederne som er mest diplomatisk og løsningsorientert.

Min kjæreste Nina - Vi to jenter. Det er radarpar det, hehe. Du var suveren i styring og jobben du tok med Suppe R sammen med Pepsi Max. Jeg vil si alliansen dere hadde var den beste på serveren all over. Flinke i off, flinke i deff, under de forutsetninga som var. Hats of til begge dere to. Jeg vil også rette en ekstra takk til deg for at du stilte opp når jeg ble syk. Alle de timene du tok på rad det døgnet koster svette og blod. Du redda mye der kjære.

Morten på Pyro - Jeg vil ta deg også med her, selv om du ikke satt på VU. Takk for at vi fikk lov å dumpe artefakter på deg når vi trengte få de ut av kontoen. Spesielt når vi skulle få inn solide etter vi (jeg) var litt treg. På 10 m hadde du gulla opp et skattekammer nivå 20 og fått helten av gårde. Og ikke minst samme surret med BP jeg gjorde, hehe. Da er pyro`n god å ha:D

Til slutt vil jeg takke min kjære dual Frode.

Kontoen hadde aldri vært det den ble uten deg. Bare alle de nettene du tok er sterkt. Du er blitt en dyktig og habil spiller. Og en av de bedre på nox. Var alltid artig se når du bestemte deg for noe og uredd gikk på hvem det skulle være. Takk for alle de artige stundene vi hadde. De var det mange av:). Syns også vi var flinke til å fylle ut hverandre. Jeg speida, du angrep, eller omvent. Lo godt noen ganger når du bare gikk blindt på også. Og de fleste ganger lykkes du. Takk for en god konto vi fikk til.

Kjære BP-rensere

Haavaard på Duracell - Du min kjære søte ikke_spion, hehe. Takk for at du var villig til å stå opp grytidlig og rydde BP for oss.

Coobra og Sparta på Karl - Takk for rydding av BP 2

Anders på Sergei - Tusen mill darling for at du orka organisere det:)

Kjære alle dere som var med på at vi skulle klare vinne

Det har aldri vært så lett å sitte et VU. Kornstrømmen er noe av det beste jeg har sett. Det var sjeldent behov for supportbyer til selve VU. Vi maste litt om handelsruter og nær sagt alle tok seg tiden det tok å sette opp. Det andre som har imponert er hvor flinke alle var til å sende deff når vi ba om det. Etter hver MM var det omtrent umiddelbar reaksjon og vi så bare hvordan det økte med forsterkninger fra minutt til minutt. Der ble halve seieren avgjort. Vi fikk inn deff til riktig tid hver eneste gang vi trengte.

Kjære hammer-lagere.

Gosh må vi bare si. Den ene hammeren etter den andre ble produsert. Vi var så heldig at vi hadde så solide og dyktige hammer-lagere. Dere gjorde det mulig for oss å kunne ta take over på sim-VU. Det er litt av en bragd. Herlige spillere, rett og slett.

Kjære deff og offspillere

En allianse er ingenting uten dyktige medspillere, alle som en.
    En VU-holder er ingenting uten dyktige deffere, og offspillere som kan rydde unna trusler.
    Dere var limet i alliansen vår og hadde kanskje den viktigste jobben. Dere sørget for seier til syvende og sist med kontoene deres.

Det er mange jeg har lyst å nevne med navn av egne spillere. Dog velger jeg ikke trekke frem flere spesifike navn. Hver runde har det alltid vært noen som er enda litt flinkere enn andre til å stille opp. Dere vet hvem dere er og vi så dere hele veien. Tusen takk for et fantasisk spill av dere, stor trofasthet, dedikering, vilje, stå_på_humør. Gla i dere heile gjengen(lovelove)

Bilder tatt etter VU er i 100:
    http://gyazo.com/90ded593bee12cebb4f58d42e8c41ce5
    http://gyazo.com/4fde3130bc777c4dfcc0b579de74ed86
    http://gyazo.com/7bdc2918421e129e56d81abff05a3ee8
    http://gyazo.com/5cb9159cca587283d082665ea94be143

Sist men ikke minst.....

Kjære motstandere

Først og fremst ønsker vi takke for kampen. Det var litt jevnere i starten enn det ble på slutten dessverre. Hadde dere kjørt på med flere offaksjoner så er vi ganske sikker på at serveren hadde sett annerledes ut. Den ene virkelige gjennomførte offaksjonen dere hadde imponerte oss. Det var perfekt timet, perfekt faket, og neste perfekt angrepet. Hadde dere fortsatt sånn så er det ikke sikkert at det hadde vært en selvfølge vi vant så lett. Vi syns også Archangel med sine VU-sittere fortjener endel kred. Ga aldri opp og fortsatte bygge VU helt inn mot slutt. Det er god spill-moral hos en VU holder.
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-04-07 kl 15:18

Lignende tråder

1. Gratulerer til PH?
    By EPO in forum S1 - runde 6: juli 2012 - april 2013
    Svar: 67
    Siste innlegg: 2013-03-17, 15:49
  2. Gratulerer vinnere av NOX 13 - DoW, TROUBLE, Pandora og AC.
    By Jordbæret in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2013-01-10, 00:56
  3. Gratulerer
    By Tudeprinsen in forum NOX - runde 11: november 2011 - mars 2012
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2012-03-22, 17:26
  4. Gratulerer
    By Adiatus in forum NOX - runde 6: september 2009 - januar 2010
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2010-01-22, 00:11
  5. Gratulerer! :D