Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19

Tråd: Diskusjoner rundt Nomineringstråden

Standard Diskusjoner rundt Nomineringstråden

Diskusjoner rundt nomineringstråden kan tas her.

Link til nominasjonene:
    http://forum.travian.no/showthread.php?t=27686

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

NuckChorris
    Guest

Standard

Høres ut som denne Meg er ordentlig tøff

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Predator Vis innlegg
    Spiller: Henrik på Mickey Moose

Beste spiller - Sergei

Beste leder - Janne

Beste defensive spiller - McClean, som alltid hadde deff å sette bort

Beste offensive spiller - Sergei

Mest overvurderte konto - Moloch

Hyggeligste spiller - Kid Twist

Beste taktiker - Larsen som hadde noen helt fantastiske offaksjoner

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest overvurderte allianse - SimCity som ikke hadde noe å stille opp mot oss med egentlig hele runden? Hadde de en organisert offaksjon iløpet av hele runden? Ikke som jeg husker...

Diverse kategorier

Beste romer - McClean

Beste germaner - Sergei

Største tabbe - Var vel at jeg sendte 12000 klubber på offaksjon isteden for 120000 : D

Spiller verdt å nevne - Kid Twist som starter i overkant av en uke før arteslipp for å lage en "lekekonto", og ender opp som en av spillerne med mest tropper? Tar av meg hatten for deg Kiddo.
    Vi hadde noen få aksjoner i SimCity jo. Husker du ikke at vi tok TO på spawnen deres som kanskje var den byen med mest tropper tidlig i spillet? ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av LilleSlem Vis innlegg
    Vi hadde noen få aksjoner i SimCity jo. Husker du ikke at vi tok TO på spawnen deres som kanskje var den byen med mest tropper tidlig i spillet? ;)
    Hadde jeg vært deg/dere hadde jeg bare ignorert alt som skulle være ukorrekt, ser bare dumt ut når dere prøver å fremheve egen innsats :P

NuckChorris
    Guest

Standard

Verste bruk av artefakt - Karksen som satt på unik trener, men sweep så vi ikke noe av. Klart, de har offpoeng, men hvor kommer de fra? Kan ikke huske at dere sendte et eneste angrep som en del av suppe/sim krigen. Å krige med natarer, inaktive og småspillere telles ikke
    Karsken har hands down produsert flest tropper igjennom runden. Litt usikker på hva du mener med at du ikke har sett noe til troppene? De er blitt brukt flittig mot sim, og i tiden jeg var aktiv hadde jeg to sweep på tur hver natt og bombet ned utallige byer, nullet også noen HS'er og jeg koordinerte offaksjoner for ally. Og tirsdagen for 12 dager siden sendte jeg avgårde rammeren som da var på 200k klubber (sulta mye siden janne hadde "slutta" på kontoen kvelden før), noe som ville resultert i serverens største ved serverslutt uten tvil. Den var da i tillegg til tre andre sweep på 50-100k ish klubber hver, med tilsammen 12k katas og 20k rams. Vi har bare variert hvilke sweeps som ble brukt. Dessuten drepte DD et rimelig stort et mens jeg var på svalbard etter jeg slutta på kontoen.

Du husker kanskje ikke så mange store angrep, men det var fordi spillestilen vår sjelden går ut på å sende enkeltangrep med formål å vegge, vi liker å angripe jevnt og trutt. Dersom vi ikke hadde angrepet som vi gjorde ville du nok sett 4-5 sweep i størrelsen 250-300k klubber. Tror egentlig du er litt klar over det, du var omtrent den eneste i sim som ikke fikk et av våre sweeps i ansiktet iløpet av runden.

Standard

Var mest det at vi hadde forventet at dere i det minste hadde en hammer dere sparte på til EG/WW, så dere skuffa litt der. At dere produserte mye tropper og brukte dem flittig er det vel ingen tvil om, men det var ikke mye vi så av troppene deres i SimCity. Hvem av oss traff dere da? Tror dere traff Rebels og sånn en del før vi ble slått sammen, stemmer det?

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Knut Vis innlegg
    Var mest det at vi hadde forventet at dere i det minste hadde en hammer dere sparte på til EG/WW, så dere skuffa litt der. At dere produserte mye tropper og brukte dem flittig er det vel ingen tvil om, men det var ikke mye vi så av troppene deres i SimCity. Hvem av oss traff dere da? Tror dere traff Rebels og sånn en del før vi ble slått sammen, stemmer det?
    Vi sendte en del angrep mot de fleste under aksjonene. Men de vi personlig var hardest mot var Triggerhappy, constitution, the aftermath, mona-jeanette, highway2hell og andusj. Og som sagt var det diverse grunner til at ett kjempesweep uteble. Dersom jeg ikke hadde reist, og jeg ikke hadde fått inntrykk av at ingen skulle spille kontoen, ville den rammeren blitt soleklart serverens største, mtp vi proddet 11k hver dag og det for 12 dager siden var på 200k..

Og ja, før dere slo dere sammen sjonglerte vi mellom dere.

NuckChorris
    Guest

Standard

Verste bruk av artefakt - Unik trener hos TDK. Sorry, Janne, du gjorde en god jobb, men med en sånn arte forventer man en stor hammer som gjør en forskjell. Kanskje verdt å nevne unik speed hos Ukjent også.
    Dersom du tror målet med unik trener er å bygge en stor hammer har du misforstått noe. Unik trener bruker man til å bygge flere sweep, og det krever en helt vanvittig konto for å utnytte den maksimalt, når det krever enorme mengder ressurser bare å køe ett sweep 24/7 med trener rundt arteslipp. Man må både ha flest suppbyer og høyest farming for å kunne gjøre det, og på vårt mest aktive køet vi 4 sweep konstant med den unike, så jeg skjønner ikke hvordan du kommer frem til at den ble verst brukt på serveren av alle artene? Hvis du tenker deg om er det større sannsynlighet for at noen med liten trener har den største hammeren, da de kun har 1 by å konsentrere seg om.

Jeg vil gå så langt og påstå vi faktisk var helt i andre enden av skalaen; dersom vi hadde gjort som du sier og bygd kun en stor hammer (noe vi forsåvidt også gjorde i tillegg til de tre andre sweepene, les innlegget mitt over), ville det vært verste bruk da vi hadde brukt en kontoartefakt på kun én landsby. Men deg om din mening :)

Forøvrig prøvde vi gjentatte ganger å få byttet til unik raskere da vi på et tidspunkt hadde flest katas og sweep på serveren, ikke minst viljen og kunnskapen til å bombe 24/7 (noe vi også gjorde, bare med en liten raskere som ble flyttet rundt mellom sweepene etterhvert som de ble mindre)

Bare svare kjapt på et spm? Hvilken konto foreslår du kunne utnyttet unik (konto) trener bedre enn TDK?

Standard

Svar til Lilleslem:

Ja, vi satt vel på mest tropper av alle i den byen på akkurat da. Men var helt uten betydning for resten av runden? Dessuten var den dårlig organisert uansett, angrepene traff på heeeeelt forskjellige tidspunkter.

Du får komme opp med noe bedre Lilleslem, enn en aksjon som var lite organisert og på en by uten noen betydning.

FjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Aug 2014
    Sted
    Norvegia

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Verste bruk av artefakt - Unik raskere. Ble mildt sagt overrasket over mangelen på angrep fra Ukjent-kontoen til tross for å tviholde på en såpass viktig artefakt. Ble litt mindre overrasket da jeg oppdaget at de to uker etter artefakter kun hadde ett enkelt sweep på mellom 30-40k klubber og ingenting mer. Kontoen som sendte færrest angrep mot fienden.
    Bra du følger med Frode.. Skal på ingen måte påstå at den ble godt brukt, det var forsåvidt ingen behov for det heller, men vi tviholdte ikke på den. Vi lette aktiv etter noen å bytte den med hele runden, var bare at jeg satte ned foten på å gi den gratis til TDK så lenge du var på kontoen av personlige grunner. Våre tropper hadde du btw ingen innblikk på : )

Angrep sendte vi nokk av, vi satt til slutt med 7 sim byer som viser det. Vil ikke si at en syvendeplass på angreplista er alt for mye å skryte av men oppnår det ikke med å aldri sende angrep på fienden.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Diskusjoner rundt Nominasjonstråden Nox runde 22
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 22: februar 2016 - mai 2016
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-05-26, 14:35
  2. Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 21
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 21: september 2015 - januar 2016
    Svar: 14
    Siste innlegg: 2016-01-09, 01:36
  3. Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 20
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 20: mai 2015 - august 2015