Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Diskusjoner rundt Nomineringstråden

NuckChorris
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sheepoopi Vis innlegg
    Bra du følger med Frode.. Skal på ingen måte påstå at den ble godt brukt, det var forsåvidt ingen behov for det heller, men vi tviholdte ikke på den. Vi lette aktiv etter noen å bytte den med hele runden, var bare at jeg satte ned foten på å gi den gratis til TDK så lenge du var på kontoen av personlige grunner. Våre tropper hadde du btw ingen innblikk på : )

Angrep sendte vi nokk av, vi satt til slutt med 7 sim byer som viser det. Vil ikke si at en syvendeplass på angreplista er alt for mye å skryte av men oppnår det ikke med å aldri sende angrep på fienden.
    Bra du forsøker å tråkke på meg av "personlige grunner", men vil ikke påstå du forsøkte å lete aktivt etter noen som kunne overta den. Det var heller aldri spm om å gi den gratis til oss, men bytte den mot unik trener + liten raskere (noe som ikke ville utgjort noen forskjell for dere siden dere kun hadde ett knøttsweep). Husker dere klaget så fælt over at dere ønsket å slette siden tropper tok så lang tid å prodde. Og at dere valgte å vegge på åpenbare vegger uten å fake fremfor å delta i fellesaksjoner.

Og jo, jeg hadde innblikk i troppene deres ;) ikke bare via GT. Det var mildt sagt deprimerende. Forøvrig visste du heller ikke hvem jeg var før og under runden, hva slags unnskyldning er det at du ikke ville gi den fra deg pga meg? Folk later jo på forumet her som jeg knapt har spilt. Kan du uten å ringe en venn nevne noen konto jeg har spilt på, eller annet jeg har gjort tidligere?

FjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Aug 2014
    Sted
    Norvegia

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av NuckChorris Vis innlegg
    Bra du forsøker å tråkke på meg av "personlige grunner", men vil ikke påstå du forsøkte å lete aktivt etter noen som kunne overta den. Det var heller aldri spm om å gi den gratis til oss, men bytte den mot unik trener + liten raskere (noe som ikke ville utgjort noen forskjell for dere siden dere kun hadde ett knøttsweep). Husker dere klaget så fælt over at dere ønsket å slette siden tropper tok så lang tid å prodde. Og at dere valgte å vegge på åpenbare vegger uten å fake fremfor å delta i fellesaksjoner.

Og jo, jeg hadde innblikk i troppene deres ;) ikke bare via GT. Det var mildt sagt deprimerende. Forøvrig visste du heller ikke hvem jeg var før og under runden, hva slags unnskyldning er det at du ikke ville gi den fra deg pga meg? Folk later jo på forumet her som jeg knapt har spilt. Kan du uten å ringe en venn nevne noen konto jeg har spilt på, eller annet jeg har gjort tidligere?
    Viser jo bare nokk en gang at du ikke hadde like full kontroll som du trodde, dere ble tilbudt å bytte mot trenern deres men da fikk vi nei til svar. Ikke meg du har prata med om noe sletting ihvertfall. Du sier vi hadde bare et knøttsweep, og at du hadde innblikk på troppene våre, her er det noe som ikke stemmer.

Har aldri hørt om deg før og aner ikke hva du har gjort før i livet ditt, men jeg trenger ikke mange år på å skaffe meg en mening om noen. Det at du er arrogant og generelt usmakelig er nokk for meg.

NuckChorris
    Guest

Standard

Viser jo bare nokk en gang at du ikke hadde like full kontroll som du trodde, dere ble tilbudt å bytte mot trenern deres men da fikk vi nei til svar. Ikke meg du har prata med om noe sletting ihvertfall. Du sier vi hadde bare et knøttsweep, og at du hadde innblikk på troppene våre, her er det noe som ikke stemmer.

Har aldri hørt om deg før og aner ikke hva du har gjort før i livet ditt, men jeg trenger ikke mange år på å skaffe meg en mening om noen. Det at du er arrogant og generelt usmakelig er nokk for meg.
    Etter janne og larsen gjentatte ganger spurte om dere ville bytte kom dere endelig og ville bytte etter at arrogante frode brukte halvparten av troppene for å hente et ww til alliansen. Sier seg selv at vi ikke lenger hadde bruk for den da, men det visste du vel når du kom to timer etterpå og spurte? Og spør dualen din om de slettegreiene, og sitterne/kompisene dine om troppegreiene.

Men uansett, gratulerer med glimrende lagspill og samarbeid, flott jobb med å spille sammen med resten og delta aktivt for alliansen din :)

Standard

Her har man lest seg opp på bruk av hersketeknikker ja ser jeg
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Ble medlem
    Aug 2014
    Sted
    Norvegia

Standard

Etter janne og larsen gjentatte ganger spurte om dere ville bytte kom dere endelig og ville bytte etter at arrogante frode brukte halvparten av troppene for å hente et ww til alliansen. Sier seg selv at vi ikke lenger hadde bruk for den da, men det visste du vel når du kom to timer etterpå og spurte? Og spør dualen din om de slettegreiene, og sitterne/kompisene dine om troppegreiene.

Men uansett, gratulerer med glimrende lagspill og samarbeid, flott jobb med å spille sammen med resten og delta aktivt for alliansen din :)
    Aldri snakka med den berømte larsen. Jeg får vel gi Thomas deng da : )

Tusen takk for varme ord, prøv å hold ut hele runden neste gang.

Standard

Jeg får vel gi Thomas deng da : )
    Tar vanligvis på meg skylda for det meste, men ikke denne gangen :D
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Ble medlem
    Aug 2014
    Sted
    Norvegia

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Tar vanligvis på meg skylda for det meste, men ikke denne gangen :D
    Da er det vel bare buksa hans som brenner

BosettsmannBosettsmann
    Ble medlem
    Sep 2014
    Sted
    Hedmark

Standard

Hei

Jeg skal si meg enig at arten ble ikke godt utnyttet av oss, noe jeg beklager. Det gikk ikke etter planen når vi ikke fikk tak i trener. Speeden ville vi dessverre ikke gi bort til deg, fordi vi følte oss ikke akkurat velkomne av dere til suppe eller at du var noe spesielt hyggelig mot oss, men nok om det.. Janne spurte meg vel en gang om arten og det var med engang vi hadde fått den og da var det uaktuelt og larsen har jeg aldri snakket med så jeg vet ikke hvor du har det ifra at dem har spurt oss gjentatte ganger.

Det med sletting av konto kan jeg ta på min kappe, for jeg sa vis ikke vi hadde noen arter så hadde vi ikke stort å bidra med etter en litt vanskelig start.. Men det virker på deg at vi ikke har hatt verken tropper eller noe å bidra med, så jeg skjønner ikke hvordan vi kom på 7. plass i angrep.

Men jeg vil gratulere deg og Suppe med seiern og jeg skal ikke nevne for noen at vi har vært med på noen seier siden vi ikke har bidratt med noe... Takk for meg!

BosettsmannBosettsmann
    Ble medlem
    Sep 2014
    Sted
    Hedmark

Standard

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du har det fra? Var og så i skypelogger her nå, og kan kun se at jeg er hyggelig og fair med deg? Til og med sier jeg håper dere er med videre som en aktiv offkonto da du sier du vil slette om du ikke får en god arte. Og vet ikke helt hvordan du får dette til å fremstå som arrogant:

Samt igm og samtale i felleschatten jeg ikke orker å finne hvor du sier du ikke vil være i suppe fordi du er redd motstanden blir for liten, og jeg forteller deg at vi ønsker å ha dere med.
    Ja jeg er klar over at jeg ikke får legge ut disse loggene uten samtykke, men akkurat nå gir jeg litt bengen, for jeg tolererer ikke at folk skal legge ut usannheter om meg. Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste gang jeg har opptrådd mot dere slik du beskriver, så det er kun løgn. Og om du tenker på da vi gikk i egen ally valgte jeg å ta på meg "skylda" og skrive under med mitt navn i de påfølgende MM, både om farmstjeling og at vi gikk ut. Men det var ikke kun min avgjørelse, det var vi mange flere om
    Hei igjen!

Skal ikke bare legge deg under at vi ikke følte oss velkomne, men du var en av grunnene til at vi følte at vi ikke var det.. jeg gidder ikke å lete igjennom skype og travian meldinger og lime det inn her for å komme med eksempler, vil du vite hvorfor jeg ikke har noe overs til deg kan jeg godt si deg det, men gidder ikke å legge det ut på et offentlig forum.. da får du heller lime det inn på forumet etterpå vis du vil vise det til folk :)

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Diskusjoner rundt Nominasjonstråden Nox runde 22
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 22: februar 2016 - mai 2016
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-05-26, 14:35
  2. Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 21
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 21: september 2015 - januar 2016
    Svar: 14
    Siste innlegg: 2016-01-09, 01:36
  3. Diskusjoner rundt Nomineringstråden Nox 20
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 20: mai 2015 - august 2015