Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 18

Tråd: Den store nomineringstråden

Standard Den store nomineringstråden

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Dersom dere ønsker å diskutere nominasjonene kan følgende tråd benyttes:
    http://forum.travian.no/showthread.p...842#post430842

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19.
    Sist endret av Larsen : 2015-04-05 kl 22:19

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Spiller

Beste spiller - Alltid flere i denne gjengen man ikke kommer utenom. Tør ikke nevne navn i fare for å glemme noen, men gjengen fra gamle AC/DC er alltid gode.

Beste leder - Janne er uten tvil den som har holdt alliansen sammen, selv om hele ledelsesgruppa i Suppe var flinke.

Beste defensive spiller - Var på grunn av mengden deff Suppe så enkelt kom gjennom byggingen av WW, så her ville det blitt mange navn.

Beste offensive spiller - Larsen sine off-aksjoner er alltid giftige, så hans strategier der må nevnes.

Mest undervurderte konto - Vet ikke, undervurderer aldri noen.

Mest overvurderte konto - De fleste i Sim var tannløse og skuffende. Ja dere kan føle dere tråkket på, men det er min oppriktige mening. Hadde forventet både større hammere/rammere og bedre aksjoner underveis.

Mest verdsatte spiller - Setter stor pris på flere av de jeg spiller sammen med runde etter runde

Hyggeligste spiller - Alltid hyggelig å spille med Coss, Larsen, Coob, Janne, 9na, Pyro, Chep, Capo, og sikkert noen jeg nå har glemt.

Beste taktiker - Larsen og Janne må nevnes her.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren - Da Nina tok over i ledelsen i Suppe R endret mye seg i forhold til deres engasjement, og de kom mer på banen av den grunn.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Holder ikke med 5 navn her. Var en veldig hyggelig og pliktoppfyllende gjeng som var samlet i Suppe.

Allianse

Beste allianse - Suppe/SuppeR

Mest overvurderte allianse - Sim skuffet denne runden. Skjerp dere :)

Beste defensive allianse - Suppe/SuppeR

Beste offensive allianse - Suppe var den store offensive alliansen, og at SuppeR impulsivt fant ut at de skulle stjele en byggeplan siste dagen var kjempemoro.

Beste ledelse - Oss selv helt klart.

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Janne på To dråper karsk som stilte opp å gjorde mer enn man kan forvente gjennom runden.

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse - At jeg selv måtte reise bort å var uten nett i 3 uker like før endgame

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt - Var jaggu ikke mye motstand så jeg tror alle våre brukte sine artefakter godt, og motstanderne dertil utnyttet sine dårlig.

Største tabbe - Vi gjør da ikke tabber, eller?

Viktigste begivenhet - Å bli ferdige

Største overraskelse - At vi ikke ble bombet ned mer på vårt WW

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vår allianse vant på grunn av samhold og samarbeide. Det var helt fantastisk å se hvor mange som stilte opp på både aksjoner, deff-caller og ikke minst under bygging av WW.

Andre spillere som bør nevnes - Kan ikke nevne enkeltspillere her. Mange gode samtaler på skype med folk fra både Suppe og SuppeR.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 18 - Lærerik runde for min del. Fikk oppleve å være i ledelsen i en vinnende allianse gjennom hele runden, samt være sitter på WW i perioder.

Standard

Spiller: Pyro

Beste spiller - Var mange gode spillere i Suppe og Suppe R som er verdig til denne. vanskelig å vente noen navn her da veldig mange fylte ut hverandre og sablet ble det, den beste allyen

Beste leder - Dette må være janne.

Beste defensive spiller - er vel ikke lov å nevne seg selv her. det var veldig mange gode deffere i suppe og suppe r, selv flere små spillere var gode i produksjonen av deff. men skal jeg nevnet et navn tror jeg nesten det må være McCane noe så mye deff som han klarte å produsere denne runden var virkelig bra.

Beste offensive spiller - har flere på listen her, og listen kan bli veldig lang, men hvis jeg skal nevne noen må det være to dråper karsk(janne) og Failtrain(Perki)

Mest undervurderte konto - undervurderer aldri folk.

Mest overvurderte konto - vanskelig å bare ta en konto her, må nesten si hele Sim allyen

Mest verdsatte spiller - Det må være janne, makan til en god spiller å ha i ryggen om noe skjer.

Hyggeligste spiller - her har jeg veldig mange. SnoLau, 9na, Perki, Coss, Janne og Capo. Det er alltid hyggelig å spille med dere og sammarbeide.

Beste taktiker - Larsen og janne må det være.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Må være 9na og hennes opplæring av de i Suppe R å få hele den allyen opp på beina. Det er bare å ta av seg hatten for deg. toppers jobb

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - ingen av dem. da jeg regner suppe R som en del av allyen suppe

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - 5 spillere ja. det var få, men det må bli perki, SnoLau, janne, coss og 9na. det er mange flere spillere jeg skulle ha hatt med her, men dere er vel de viktigste for meg.

Allianse

Beste allianse - Suppe/suppe R

Mest overvurderte allianse - Sim

Beste defensive allianse - Suppe/suppe R

Beste offensive allianse -Suppe/suppe R

Beste ledelse - Suppe/suppe R

Diverse kategorier

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Flere her som fortjener all respekt. jeg har flere på listen her faktisk
    Janne, maken til en oppreisning av kontoen etter hva den har gått igjennom.
    9na. til all den jobbinga du gjorde i Suppe R med spillerne der.

Beste galler - lov å si meg selv her?

Beste romer - maken til ant tropper McClane hadde tror jeg nesten han må bli beste romer.

Beste germaner - Perki

Verdt å minnes

Beste hendelse - At frode dro

Beste bruk av artefakt - må være trener som perki fikk låne på tur for å køe tropper

Verste bruk av artefakt - motstanden som ga oss på slutten var jo ikke noe å skryte av, alle de arten og så lite motstand.

Viktigste begivenhet - at runden ble ferdig

Største overraskelse - At ww ikke ble bombet ned.

Hvorfor min allianse tapte/vant - den beste ledelsen og ikke minst de beste spillerne å spille med sånn at man fylte hverandre helt ut og klarte å dra seiern i land

Standard

Beste spiller - Håkon

Beste leder - Janne

Beste defensive spiller - Hestejente12

Mest verdsatte spiller - Ukjent

Hyggeligste spiller - Meg, tett fulgt av perki

Beste taktiker - Larsen, den mannen der er ett geni

Beste ledelse - Snorre når han var streng i stemma

Beste manipulator - Sikkert larsen

Rundens nykommer - Håkon

Beste hendelse - Da frode hoppa i havet

Verste hendelse - Da aholmen01 dolka meg i ryggen

Største tabbe - Stole på at aholmen01 ville være venn med meg

Lykkeligeste begivenhet - At frode har gitt livstegn fra seg
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard Litt liv på nox 18

Spiller Failtrain

Beste spiller - Meg sjøl. 1 av de få som fikk tel å bombe sergi123

Beste leder - Coss, han klarte å unngå og gjøre en drit

Beste defensive spiller - trur vi må si maccern

Beste offensive spiller - Anders på sergi

Mest undervurderte konto - han der 3 by fyrn me 6-70k imps

Mest overvurderte konto - Spilte ikke LG før han sletta ?

Mest verdsatte spiller - pyro bare pga æ klarte å lure han tel å holde litt hotel

Hyggeligste spiller - har tel gode å møte noen hyggelige

Beste taktiker - Coss fått alle til å gjøre dritn før seg

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Fisker

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - æ vil ikke tape

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - alle damen. i håp om hyggelige skype tider

Allianse

Beste allianse - ...

Mest undervurderte allianse - ...

Mest overvurderte allianse - ...

Beste defensive allianse - ...

Beste offensive allianse -...

Beste ledelse - ??

Diverse kategorier

Beste manipulator - sergi og co

Rundens nykommer - Dualn min. huske ikke kan han heite

Beste galler - pyro fikk vell mest deff dermed ergo

Beste romer - Coss av samme grunn som alle de andre han har fått

Beste germaner - Hades simma 300k bare før å miste 200k heime

Beste forumdeltaker - sorry har skreve før lite denna gangen

Verdt å minnes

Beste hendelse - at noen ikke fikk med seg BP eller at jeg bomba sergi

Verste hendelse - har noe med korn å gjøre

Beste bruk av artefakt - unik narr den drepte mye deff både i sett første hjem og sitt siste

Verste bruk av artefakt - x antall små korn arta som ikke hadde over -500k

Største tabbe - det va nåkka om en BP

Viktigste begivenhet - at æ fikk liten trener og at pyro er så snill med ress <3

Største overraskelse - at sim ikke bli bedre

Hvorfor min allianse tapte/vant - pga sim ikke e bedre

Andre spillere som IKKE bør nevnes - LG

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 18. At LG atter en gang e oppskrytt

Larsen e mitt idol når det kommer til travian. va vist for full til å huske det. han e så god at æ skjemmes av å spelle på samme server
    Sist endret av Polakk : 2015-04-08 kl 01:51 Årsak: Glemte å nevne larsen

Standard

Spiller: Henrik på Mickey Moose

Beste spiller - Sergei

Beste leder - Janne

Beste defensive spiller - McClean, som alltid hadde deff å sette bort

Beste offensive spiller - Sergei

Mest overvurderte konto - Moloch

Hyggeligste spiller - Kid Twist

Beste taktiker - Larsen som hadde noen helt fantastiske offaksjoner

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest overvurderte allianse - SimCity som ikke hadde noe å stille opp mot oss med egentlig hele runden? Hadde de en organisert offaksjon iløpet av hele runden? Ikke som jeg husker...

Diverse kategorier

Beste romer - McClean

Beste germaner - Sergei

Største tabbe - Var vel at jeg sendte 12000 klubber på offaksjon isteden for 120000 : D

Spiller verdt å nevne - Kid Twist som starter i overkant av en uke før arteslipp for å lage en "lekekonto", og ender opp som en av spillerne med mest tropper? Tar av meg hatten for deg Kiddo.
    Sist endret av Predator : 2015-04-05 kl 22:46 Årsak: Måtte legge til noe :D

Standard

Spiller Keiser augustus

Beste spiller - meg og to dråper karsk

Beste leder - Nina og pepsi max

Beste defensive spiller - Bon

Beste offensive spiller - Sergei321 og egon

Mest undervurderte konto - min

Mest overvurderte konto - soruuum

Mest verdsatte spiller - to dråper karsk

Hyggeligste spiller - pepsi max, soruuum, bon, redz og egon

Beste taktiker - nina og sergei321

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) egon, som drepte mange av sim city sine deff tropper

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - ingen som ikke er i suppe r og suppe

7 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Redz, Pepsi max, soruuum, egon, to dråper karsk, sergei321 og bon

Allianse

Beste allianse - suppe r og etter det er det suppe

Mest undervurderte allianse - suppe r

Mest overvurderte allianse - sim city

Beste defensive allianse - suppe og suppe r

Beste offensive allianse - suppe og suppe r

Beste ledelse - ledelsen i suppe og suppe r

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - meg, keiser augustus

All respekt til... (spiller, allianse, konto) suppe og suppe r

Beste galler - pyro

Beste romer - Meg og bon

Beste germaner - to dråper karsk

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - dagen servern starta og slutta :)

Verste hendelse - at servern slutta :(

Beste bruk av artefakt - at alle i suppe og suppe r fikk dele på liten artefakt av stort varehus/silo

Verste bruk av artefakt - at sim city ikke klarte og få en vu til slutten

Største tabbe - gjør ikke tabber :)

Viktigste begivenhet - og vinne

Største overraskelse - at jeg var med på å vinne :)

Hvorfor min allianse tapte/vant - fordi jeg fikk hjelp av to dråper karsk og lage ww

Andre spillere som bør nevnes - alle i suppe og suppe r

BosettsmannBosettsmann
    Ble medlem
    Sep 2014
    Sted
    Hedmark

Standard

Spiller Kjetil på Ukjent

Beste spiller - sergei321

Beste leder - SnoLau

Beste defensive spiller - OldBandit

Beste offensive spiller - sergei321

Mest undervurderte konto - Hestejente12

Mest overvurderte konto - Moloch

Mest verdsatte spiller - Hestejente12

Hyggeligste spiller - Kan nevne mange, men velger å nevne noen. Hestejente12, Ghostdog, OldBandit, Skusers, KidTwist, LEGIO llll og Archangel

Beste taktiker - sergei321

Rundens joker - KidTwist

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest undervurderte allianse - SuppeR

Mest overvurderte allianse - Simcity

Beste defensive allianse - Suppe

Beste offensive allianse - Suppe

Beste ledelse - Suppe

Diverse kategorier

Beste manipulator - sergei321

Rundens nykommer - aholmen01

Beste galler - Marco polo

Beste romer - Hestejente12

Beste germaner - sergei321

Standard

Spiller: Archangel (Knut, Martin, Olav)
    Beste spiller - To Dråper Karsk. Godt jobba med å lede alliansen til seier!

Beste leder - Altakraaka gjorde en god jobb synes vi. Ellers veit vi jo Janne gjør en god jobb :)

Beste defensive spiller - Ivanthered med mye deff

Beste offensive spiller - Double Dutch som faktisk traff noe haha :D

Mest undervurderte konto - Mistress som hjalp med å ta ut spillere.

Mest overvurderte konto - LEGIO IIII. Sulli ass...

Mest verdsatte spiller - Sovjet / Altakraaka for god hjelp med WW

Hyggeligste spiller - Martin (på Archangel)<3

Beste taktiker - Archangel/Knut som sto for aksjoneringa mot suppe gjengen der vi faktisk fikk til ting. Synd jeg ikke hadde så god tid, ellers skulle det blitt flere!

Rundens joker - Sheogorath (og suppe) som tok ut all offen til REBELS over en... narr....

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Janne, Larsen, Skusers, Capo, Coob

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Så alt for mange. Archangel gutta, Altakraaka, Sovjet, Fisker, Rissen, Andusj osv.

Allianse
    Beste allianse - Suppe

Mest undervurderte allianse - SimCity vel.. eller hvordan var det..?

Mest overvurderte allianse - Rebels (dersom noen trodde noe om dem så tok de feil).

Beste defensive allianse - Suppe

Beste offensive allianse - SimCity

Beste ledelse - SimCity. Ledelsen var god og sterk, men manglet kraft fra medlemmene.

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - IRL kompisene til Martin. Dårligste spillerne jeg noengang har møtt
    All respekt til...
    Spiller: Sovjet for mye bra initiativ og hjelp med WW
    Allianse: SimCity for å stå på selv om vi visste at slaget var tapt
    Konto: Triggerhappy som ble knust mange ganger men fremdeles rebuildet

Beste galler -
    Beste romer -
    Beste germaner -
    Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes:

Beste hendelse - da vi sendte fake på artefakten til duracell og real på hovedstaden til og han flyttet artefakten inn i angrepet vårt. Og, som olav sier; da vi tok TO på Mickey, var så ****** gira da også

Verste hendelse - da vi måtte ta over WW fra Sulli fordi han skjønte at han ikke kom til å klare å holde det. Han bygde fordømte små varehus/siloer og levlet ressfeltene. Alt dette kun fordi han ville bli husket. PR-kåt fyr, og ja - han blir husket for det men det blir og som verste hendelse på serveren.

Beste bruk av artefakt - Hades kanskje. Klubber har forresten litt dårlig deff-stats, så vet du det til neste gang

Verste bruk av artefakt - Karksen som satt på unik trener, men sweep så vi ikke noe av. Klart, de har offpoeng, men hvor kommer de fra? Kan ikke huske at dere sendte et eneste angrep som en del av suppe/sim krigen. Å krige med natarer, inaktive og småspillere telles ikke desverre. Verste bruk del 2: ukjent med unik raske.

Største tabbe - Sulte 100k klubber natta før sweepet skulle sendes fordi alle var på fylla. Skål!

Viktigste begivenhet - å bli kvitt IRL folka til Martin fra kontoen

Største overraskelse - at Suppe gjengen ikke prøvde seg på å ta unik solid. Hadde 150k deff der, så til og med Karsken kunne jo kommet igjennom

Hvorfor min allianse tapte/vant - Var desverre litt for små numre jevnt over. For mange kontoer som ikke var seriøse nok.

Andre spillere som bør nevnes - Tangoterje. Hyggelig fyr som var lett å samarbeide med. Synd ikke kontoen hans var større. Nina, Janne og Eva. Vi setter pris på de av det bedre kjønn som holder oss med selskap her! :) Martin takker for fine samtaler med Janne på nattestid og Eva sine dirtysnaps ;)

Merge?

Standard

Spiller - Halkn, Rivendare

Beste spiller - sergei321

Beste leder - Janne, utrolig profesjonell

Beste defensive spiller - Hele Suppe/Suppe R med tanke på hvordan Suppe WW ble deffet

Beste offensive spiller - sergei321

Mest undervurderte konto - AKC, ble target for SimCity, men klarte å slakte en deff wall med å sende 40k phalanx i attack (manglet bare katas for å stjele artefakt), trist at han slettet til slutt :(

Mest overvurderte konto - Nero, var lenge blant eliten, men endte på 13. plass pop, samt vi fikk aldri se noe stort fra dem

Mest verdsatte spiller - Janne, som sagt utrolig proff ledelse

Hyggeligste spiller - Alle i skypen til Suppe

Beste taktiker - Larsen

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) sergei321 (Nero/Rivendare fulgte hans fotspor senere, men ikke i nærheten av samme impact)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Flux fra Legio IIII virker hyggelig, ellers er det ingen spesielle jeg tenker jeg virkelig vil alliere meg med neste server

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele Suppe/Suppe R-gjengen var fantastisk å samarbeide med. 5 spillere er ikke nok

Allianse

Beste allianse - Suppe/Suppe R

Mest undervurderte allianse - SKUFFA (nure viste glimrende ledelse på slutten)

Mest overvurderte allianse - BORG (bare å se alle medaljene, så skjønner du hvorfor)

Beste defensive allianse - Suppe/Suppe R

Beste offensive allianse - Suppe/Suppe R

Beste ledelse - Suppe/Suppe R

Diverse kategorier

Beste manipulator - Russeren selv: sergei321

Rundens nykommer - Innafor å si Rivendare? Kom inn med lite erfaring (var kun med på nox 16 som en liten spiller), men endte opp mye høyere enn jeg selv forventet

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Kid Twist, plyndret som en helt selv om han begynte utrolig sent. Utrolig stor off med tanke på når han begynte.

Beste galler - Pyro

Beste romer - McClane

Beste germaner - sergei321

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Når WW ble nivå 100 og 75 dager med dedikert arbeid fikk en ende

Verste hendelse - Våkne til at Coss hadde knabbet til seg unik narr-artefakten vår

Beste bruk av artefakt - Coss sin unik narrens (lokket til seg noen hammere som han slaktet)

Verste bruk av artefakt - Er det lov å si SimCity sine byggeplaner?

Største tabbe - Skulle ta over en by, men glemte å sikte på residens. Dette hendte om natten og det gjorde at jeg måtte være oppe 4 timer ekstra for å gjøre akkurat de samme angrepene på nytt.

Viktigste begivenhet - Natten da Jamal Badalandabad ga fra sergei accounten til Larsen, Morten, Anders og Skusers

Største overraskelse - Å finne ut at sergei ikke var russer

Hvorfor min allianse tapte/vant - Ledelsen i alliansene utgjorde en enorm forskjell. Tror ikke det var noen MMer som kom ut da jeg var i REBELS, mens Suppe hadde stadig vekk nyttige oppdateringer. Spillerne i Suppe/Suppe R var også svært dyktig.

Andre spillere som bør nevnes - Shout out til Mickey Moose som hjalp til med å ta over en stor trener for oss. Hyggelig av han å hitte før oss, slik at det ble mulig :D

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19 - Den gode stemningen i Suppe.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014
    Svar: 13
    Siste innlegg: 2014-12-13, 01:53
  2. Den store nomineringstråden - S3
    By Nightcube in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2011-01-25, 00:06
  3. Den store nomineringstråden - nox
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 8: juli 2010 - november 2010