Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 18 av 18

Tråd: Den store nomineringstråden

skrue88 sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Sørlandet

Standard

Spiller - Duracell

Beste spiller - Sergei123

Beste leder - Janne

Beste defensive spiller - McClane (prøvde å holde tritt med pretsmendgene hans, men hadde ikke sjanse)

Beste offensive spiller - Vanskelig å si, alle i Suppe som stadig knuste Sim natt etter natt.

Mest undervurderte konto -Flash som faktisk hadde det eneste sweepet i Sim som gjorde skade på vårt WW

Mest overvurderte konto - Archangel, hadde forvneta en større hammer enn som så

Mest verdsatte spiller - Mentoz, der fant jeg en spiller jeg gjerne kunne spilt med igjen.

Hyggeligste spiller - Kid Twist

Beste taktiker - Antakelig Janne

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) To dråper Karsk, satt på WW og gjorde en fantastisk jobb

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - DD kanskje, de klarte ihvertfall å bruke sweepet sitt fornuftig, og gjorde meg livredd for at de skulle gå mot meg ei natt, men så gikk de som kjent mot Hades i stedet og oppnådde nok mye mer der.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Christian/Marco Polo, Kid Twist, Mentoz, Janne (selv om du trodde jeg var spion) og Evica

Allianse

Beste allianse - ten tvil Suppe/Suppe R

Mest undervurderte allianse - Tror ikke noen allianser ble undervurdert

Mest overvurderte allianse - SimCity. Så mange angrep jeg hadde på dere i løpet av runda og dere faket meg ikke tilbake engang. Skuffa!

Beste defensive allianse - Suppe/Suppe R

Beste offensive allianse - Suppe/Suppe R

Beste ledelse - Suppe/Suppe R

Diverse kategorier

Beste manipulator - Larsen tror jeg. En kveld jeg angrep Nero fikk jeg plutselig beskjed fra Larsen om å ligge unna, det var hans mann. Angrepet var allerede sendt, men vi unngikk for store skader

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Marco Polo uten tvil. En av de kontoene på serveren med mest off. Sweepet med mest katas også som ble sendt (Karl XII hadde vel flere, men de ble aldri brukt)

Beste romer - Må vel si McClane her, men må vel også nevne meg selv. Jeg hadde brukbart med deff og et sweep jeg følte jeg fikk brukt svært godt

Beste germaner - Kid Twist. Det han klarte både med farminga og antall tropper på kontoen er smått utrolig til å begynne så seint som han gjorde. Imponerende!

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Når Bananas cleanet stor kornarte hos Altakraaka for meg så jeg kunne spasere inn og hente den. Takk Jonas!

Verste hendelse - Når både stor kornarte forsvant og HS ble knust. Den dagen gjorde jeg comeback på Travian. Christian hoppet over til Marco Polo, mens jeg overtok Duracell for å legge den om til deff samt hotell for Christian. Du er altfor flink til å lure meg inn i spill jeg egentlig ikke har tid til, Christian!

Beste bruk av artefakt - SnoLau sin unike spion kanskje. Veldig greit å bare ta kontakt med han for speidinger, og det ble utført.

Verste bruk av artefakt - Unik trener hos TDK. Sorry, Janne, du gjorde en god jobb, men med en sånn arte forventer man en stor hammer som gjør en forskjell. Kanskje verdt å nevne unik speed hos Ukjent også.

Største tabbe - Når Sim cleanet en BP uten å hente den

Viktigste begivenhet - At Duracell fikk knust HS-en sin. Uten det hadde jeg aldri begynt å spille.

Største overraskelse - At vi fikk knuse byer hos Sim natt etter natt uten å få noen angrep i retur

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19 - Den runden jeg gjorde comeback selv om jeg egentlig har lagt travian på hylla for noen år siden. Også den runda hvor jeg virkelig innså at Nox ikke har noen fremtid. Slå sammen skandinavia før ingen gidder å spille dette fantastiske spillet lenger!
    Nox6: Heftige
    Nox7: Cosinus (deleted) ----> ToyStory
    Nox8: Gjest på Finansix
    Nox9: Raske Menn
    Nox19:: Duracell
    Nox21:: Madame Terror

Standard

Spiller: Sovjet

Beste spiller - Blir vel fort TDK da. Gratulerer med seieren!

Beste leder - En i Suppe

Beste defensive spiller - En i Suppe

Beste offensive spiller - Sergej . Rundenes faker går vel uten tvil til Duracell!

Mest undervurderte konto - Lov til å si meg selv :D? Satt på nesten 400k prets selv om jeg hadde bare 7 byer. Hvis ikke vil jeg si Ivan.

Mest overvurderte konto - Archangel, hadde stor trener, men klarte å sulte sweepet. Klarte å gi bort BPen, og var borte nesten 15 timer på BP dagen ... Uffda gutter

Mest verdsatte spiller - Altakraaka, han prøvde så godt han kunne! Hvis ikke vil jeg si Andusj som ofra alt for at vi skulle få holde den unike solide :)

Hyggeligste spiller - Thor/ivan

Beste taktiker - En i suppe

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Kid Twist som starta og fikk veldig mye off!

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Så lenge dem smiler og er glad joiner jeg!

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alta, Ivan, Andusj osv

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest undervurderte allianse - Suppe R. Dem hadde visst et par gode sweep! Samtidig som jeg tror dem stilte med en god del deff.

Mest overvurderte allianse - SIM, klarte ikke engang ha WW :(

Beste defensive allianse - Suppe

Beste offensive allianse - Suppe

Beste ledelse - Suppe

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

Beste galler - En i Suppe

Beste romer - En i Suppe

Beste germaner - En i Suppe

Beste forumdeltaker - En i Suppe

Verdt å minnes: Janne som prøvde seg på en liten TO på starbyen min. Endte med en liten høvdingslakt :D

Beste hendelse - Må vel si at serveren ble ferdig for min del. Ellers så var troppekonkurransen med Ivan veldig gøy!

Verste hendelse - NOX 19

Beste bruk av artefakt - Må vel si hades fikk et ganske bra sweep på slutten der!

Verste bruk av artefakt - Unik raskere

Største tabbe - Å starte på runden

Viktigste begivenhet - At Suppe tok TO på VUet.

Største overraskelse - At jeg som hadde 7 byer hadde mye mer tropper enn mesteparten av SIM ...

Hvorfor min allianse tapte/vant - Mangel på Inviduelle, samarbeid og leder egenskaper.

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19. SO LONG NOX! Snakkes aldri.

NuckChorris
    Guest

Standard

Spiller - Frode / To dråper karsk

Beste spiller - Spillmessig vil jeg si enten McClane, Nazta (Hasselhoff) eller Anders (Sergei) var beste spiller denne runden

Beste leder - SnoLau den tiden han var på land. Mannen med det største pågangsmotet og lederevnen. Det skal mer til for å være en god leder enn å bare skrive MM aktivt, mesteparten ligger i det som skjer i skyggene, og det er her Snorre var den største av dem alle.

Beste defensive spiller - Nazta, tror ikke noen var så aktiv med å sende rundt tropper for å lage vegg som den mannen, fine troppetall også til tross for jevnlige tap og liten konto

Beste offensive spiller - Anders eller Larsen fra sergei. Begge hadde sine aksjoner

Mest undervurderte konto - Double Dutch. Ble litt bortglemt og latet som den kontoen ikke eksisterte litt for lenge. Fikk gjort litt skade på slutten der mot solokontoer.

Mest overvurderte konto - Archangel. Kan ikke tro jeg aldri kjørte aksjoner mot den kontoen.

Mest verdsatte spiller - Larsen som til tross for å forsøke å være anonym kom inn og fikk fart på serveren, greit med litt liv og røre.

Hyggeligste spiller - Kjeld eller Egon. Kjempehyggelige folk som ikke må glemmes

Beste taktiker - Må si Chris Inferno hadde noen glimrende taktikker og ideer

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Janne som tok seg av WW alene etter jeg reiste til Svalbard. Kred

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Marius (makan til pågangsmot og gåpåvilje), Triggerhappy, fisker <3<3, Double Dutch (habile offspillere som ble hemmet av tafatt allianse), LG

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Anders, Morten, Larsen, Egon, Kjeld osvosv

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse - Suppe R hadde jo faktisk veldig bra med tropper til tross for endel angrep fra SimCity

Mest overvurderte allianse - REBELS helt fra start forsøkte holde seg svær. Lite tropper å oppdrive

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse - Definitivt Suppe, i tiden da lederchatten fungerte

Diverse kategorier

Beste manipulator - Meg selv som egenhendig sørget for at Suppe allierte seg med Circles og co

Rundens nykommer - Kjeld <3

Beste galler - Nazta, deffkonto med aktiv deffbruk, mye tropper (både off og deff), som til og med tok farmemedaljer

Beste romer - McClane, en av få som skjønner hvordan man bygger en skikkelig deffkonto som romer

Beste germaner - Simme en enkelt hammer i ro og mak er ikke vanskelig. Vil heller si Sergei hands down her, vanvittig flotte aksjoner og flott konto

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes - Da jeg drepte store deler av sweepet til Triggerhappy ved en tilfeldighet rett før arteslipp og nullet HS-sweepet til mona-jeanette

Beste hendelse - Fikk sovet hele netter uka før jeg reiste på påskeferie

Verste hendelse - Bli lurt til å tro at jeg ble forlatt alene på kontoen rett før jeg skulle grytidlig opp

Beste bruk av artefakt - Sergei hadde glimrende bruk av sin lille trener, lange køer og flytte den imellom byer

Verste bruk av artefakt - Unik raskere. Ble mildt sagt overrasket over mangelen på angrep fra Ukjent-kontoen til tross for å tviholde på en såpass viktig artefakt. Ble litt mindre overrasket da jeg oppdaget at de to uker etter artefakter kun hadde ett enkelt sweep på mellom 30-40k klubber og ingenting mer. Kontoen som sendte færrest angrep mot fienden.

Største tabbe - La Double Dutch drepe halve hammeren til Hades som ville blitt superfin. Delvis avgjørelsen å ta unik troppetrener da unik raskere ble for langt unna; enormt stress å køe fire sweep 24/7 med en slik artefakt.

Viktigste begivenhet - Å la være å jobbe slik at jeg kunne sitte oppe hver eneste kveld og natt og holde kontoen i live

Største overraskelse - Archangel. Punktum.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Spillere som etter hvert tok seg sammen og var aktive på angrep (delvis fordi de kunne herje fritt), tafatt motstand som la seg i bakken fremfor å forsøke å jobbe sammen.

Andre spillere som bør nevnes - Dynamit Harry: du vil aldri bli glemt kompis <3

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19. - Runden hvor jeg konsentrerte meg om å ta vare på våre små og nye spillere, gi dem tips og råd, holde dem varme i trøya og inkludere dem. Runden hvor jeg jobbet ræva av meg for å bygge konto, for så å ikke spille de 12 siste dagene av server grunnet ferie og misforståelser, for deretter å ende som syndebukk og "han som ikke gjorde noe". But it's all cool ;)

FjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Aug 2014
    Sted
    Norvegia

Standard

Spiller - Ukjent

Beste spiller - Sergei321, Sto vel bak det meste som skjedde denne runden

Beste leder - SnoLau, Virkelig en hyggelig kar

Beste defensive spiller - Oldbandit og McClane

Beste offensive spiller - Sergei321

Mest undervurderte konto - Hestejente12

Mest overvurderte konto - LEGIO IIII, hadde alle muligheter til å gjøre en forskjell

Mest verdsatte spiller - Hestejente12

Hyggeligste spiller - SnoLau, Hestejente12, Ghostdog, OldBandit, Skusers + resten av sergei og KidTwist

Beste taktiker - Sergei321, vet ikke hvem av dem som sto bak alt, men en av dem var det.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) TDK, flink til å ta på seg å bygge WW

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Neste server er alt for tidlig

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste ledelse - Suppe

Diverse kategorier

Beste manipulator - Sergei321

Rundens nykommer - Hestejente12

Beste galler - Marco Polo

Beste romer - McClane

Beste germaner - Sergei321

Beste forumdeltaker - Frode

Verdt å minnes - Takeover på WW, var uviktig men fremdeles morsomt å være med på

Beste bruk av artefakt - Unik spion, hadde hele tiden oversikt over alles tropper

Verste bruk av artefakt - Av de vikitge artene, unik speed ble ganske lite brukt, fikk drept noen små sweep og takeover på en artefakt. Vært fint å sett hva andre kunne ha utrettet med den. Det at sim nesten ikke greide å holde på noen av sine artefakter kan vel også regnes som dårlig bruk.

Største tabbe - Ikke flytte offet til hades. Sim faila på å hente byggeplanen

Viktigste begivenhet - WW 100

Største overraskelse - Største hittet på WW tok 1 nivå

Hvorfor min allianse tapte/vant - WW 100

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19. Etter mange år borte var det gøy å se at noen fremdeles henger med. Og fint å bli kjent med de nye spillerne som er kommet.

Standard

Mine egne nominasjoner først som vanlig :)
    Rundens nekdualer - Anders og Morten… dere er rare…. Og jeg må holde dere i ørene litt for ofte…. Glad i dere selv om da :)

Rundens fordufter - Hades, Poff borte :(

Rundens ikke her – Kim, Per og Trygve, hvor er dere? Bare meg igjen her?... *sukk*

Rundens Heroes III spiller – HA, DET ER MEG DET HÅKON, fordi du er dårlig <3

Rundens waller – Anders vant 4,5 – 2,5 i walling, eller var det 5,5? Uansett, det var dårlige wallinger, så tronen er egentlig fortsatt min, så det blir MEG <3 Morten… du suger til å walle

Rundens foreldre – Vet dere noe, selv om dere krangler, pirker og kjefter på meg innimellom, så er vi fortsatt familie, og det er det som teller. Janne og Hades er årets og rundens foreldre <3

Rundens haterdeg – Skusers, for å få meg til å joine kontoen grr….

Rundens Charter-Svein – Anders… håper du ble solbrent og ble tatt i tollen :)

Rundens kicker – Meg, endelig har jeg makt i kontochat, og da gjør jeg som jeg vil <3 Janne bør også nevnes for å behandle meg som et testobjekt på funksjoner i allychat….

Rundens spion – Må bli oss på sergei det, tror aldri jeg har hatt det så gøy :D Greit å hive med Nero og Rivendare også som joinet in <3

Rundens dual – Håkon, dat activity

Rundens tyrker – Hvor er du Karisma26? :( Savner deg :’(

Rundens partysvenske – Er jo ingen andre enn Coob som kan nevnes her <3

Rundens tøffe – De som gadd å sende hammerne sine uten catas for at vi skulle klare TO på Arch sitt WW, respekt til dere :)

Rundens klagemur – Det må være hos Coss:D, men var mer enn Hadrians mur egentlig…RIP

Rundens kule – Fisker <3

Rundens orkerikkelagesåmangeandrenominasjonerdennerunda - Larsen

Spiller: Sergei321

Beste spiller – Blir fryktelig småcocky fra begynnelsen dette men men. Må si egen konto her…

Beste leder – Syntes både Janne, Snolau og 9na skal få sin del av kaken her, de sto på gjennom hele serveren, i både med- og motgang.

Beste defensive spiller – McClane, rett og slett fordi mengden med deff som er proddet er såpass mye mer enn alle andre, og måten du stiller opp på når folk roper etter deff er utrolig. Dog mange gode deffspillere i Pyro, Hasselhoff og capo blant annet som også bør nevnes.

Beste offensive spiller – Sergei321, rett og slett fordi vi bombet mest og drepte mest. Dog, To Dråper Karsk, FailTrain(ikke bli for kjepphøy nå perki), Mentoz og Chep bør også nevnes som gode kandidater som virkelig sto på.

Mest undervurderte konto – Sheogorath, i alle fall blant fienden, det var uffatelig gøy og delvis sørge for og at dere wallet alt dere hadde av sweeps der Rebels :)

Mest overvurderte konto – Egentlig ingen, hadde stort sett full kontroll på hvem som hadde hva av tropper….

Mest verdsatte spiller – Må bli Anders som dual, som ble litt mye alene til tider, I really really really really really really like you <3

Hyggeligste spiller – Får vel kjeft om jeg ikke sier Anders her. Mange andre hyggelige også, egentlig alle bortsett fra Pyro :)

Beste taktiker – Sulli…ånei… Nei, flere som holdt offaksjoner i Suppe, så både Frode på TDK for offaksjon, Janne på TDK for WW-koordinering og ufattelig innsats, sergei321 i form av både anders, morten og meg som satt opp aksjoner, og 9na som koordinerte i Suppe R.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Sergei321, selv om det var småslemt, så var det lille spillet vi hadde med Rebels, et relativt stort vippepunkt som svekket motstanden betydelig.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Double Dutch, Plopp<3, finnes sikkert en grei dude eller to til som er snille. De får melde seg :D

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Alle de som deltok og var flinke <3

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest undervurderte allianse – Suppe R, mange gode deffspillere og offspillere der, skal definitivt ha sin del av kaka for at seieren gikk så lett inn :)

Mest overvurderte allianse – SimCity, mange store spillere, lite tropper.

Beste defensive allianse – Suppe/Suppe R

Beste offensive allianse – Suppe

Beste ledelse – Må bli ledelsen i Suppe her, Janne, Snorre og Nina i fronten.

Diverse kategorier

Beste manipulator – Meg…

Rundens nykommer – Bababu, ny spiller som ender på rank 76 og flere tropper enn de fleste.

Beste galler – Marco Polo, bra deltakelse på aksjoner, og fine sweeps. Fin konto

Beste romer – McClane, fortjener denne med den mengden av deff som ble prodda.

Beste germaner – To Dråper Karsk og Sergei321. TDK er en utrolig gjennomført og oppbygd konto og fortjener også å stå her.

Beste forumdeltaker – Meh… ikke mye aktivitet, men Frode vel?

Verdt å minnes

Beste hendelse – Når jeg og Frode måtte drive og overtale sulli til og ikke splitte opp Rebels slik at vi fikk i alle fall litt motstand. Lover og ikke være så slem neste gang…. Kanskje…. Elller… Også når vi tok TO på Archangel sitt ww <3

Verste hendelse – Når Anders walla et minisweep uten rams, du er fortsatt læregutten min unge mann når slikt skjer….

Beste bruk av artefakt – Går for en litt utradisjonell og sier unik spion hos Snolau. Den kontoen kartla hele Simcity på en dag, og spionene ble brukt utrolig aktivt der.

Verste bruk av artefakt – Sorry Ukjent, men må bli unik raskere tropper her, skjønner ikke helt logikken til de som sier unik trener, den ble brukt greit på 4 sweeps, og de aller beste kontoene opp igjennom sitter stort sett ikke igjen med store hammere, der brukes sweepene aktivt, noe de ble gjort hehe. Er ellers en liten troppetrener hos Legio IIII, diverse kornarter, og også små og store spionarter som ble dårlig brukt.

Største tabbe – Anders sendte uten rams :(

Viktigste begivenhet – Skusers, Morten, Anders og Meg tok over sergei fra han inderen…ånei….

Største overraskelse – At det ikke var en eneste, ikke en gang ok hammer i Sim eller rebels….

Hvorfor min allianse tapte/vant – Bedre spillere, bedre aktivitetsnivå, og generelt bedre ledelse.

Andre spillere som bør nevnes – Perki på FailTrain, blir bedre og bedre, bomber mer og mer, og satt igjen med en veldig flott rammer som ble brukt ved TO på Sim sitt ww.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19
    Nok en nominasjonstråd der jeg ikke gir Pyro noe som helst credz, men ok da. Du er flink til å lage deff søtnos :*
    Ekstra takk til gøyal runde og kontochat til dualene Skusers, Anders og Morten <3 :D
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Spiller Altakraaka

Beste spiller - To dråper karsk. Holdt et konstant høyt nivå fra start til slutt.

Beste leder - Utne. Gjorde en fantastisk jobb med BRO, og etter hvert i Sim | BR.

Beste defensive spiller - Mange her. Oldbandit, Ivanthered og Sovjet utmerket seg hvert fall i min bok, men var flere individe kontoer som hadde ekstremt fine mengder deff.

Beste offensive spiller - To dråper karsk. Sergei på en fin andreplass.

Mest undervurderte konto - Sovjet, antar jeg? Bitteliten konto med over halve millionen prets prodda. Kan vel også nevne Magnus19 ettersom han er en stor del av grunnen til at både jeg og triggerhappy overlevde i sentrum.

Mest overvurderte konto - Mange sier Archangel her, men var en veldig fin konto. Noen uheldige hendelser skjedde, men synes likevel at Ukjent muligens kaprer denne. Ikke ta det ille opp, dere er flotte folk, men utnyttingen av den artefakten og i den grad dere gjorde skade på alliansen i forhold til forutsetningene var ikke gode.

Mest verdsatte spiller - For min egen del, Oldbandit. Ivanthered og sovjet må nesten også nevnes her ettersom de reddet baconet mitt opptil flere ganger. Andusj må også nevnes ettersom han mer eller mindre ofret kontoen sin for å redde oss den unike solide.

Hyggeligste spiller - Er så mange av dem her, hele SimCity gjengen var i hovedsak bare hyggelige folk :)

Beste taktiker - Følte at vi aldri traff helt med taktikken fra vår side, blant annet ettersom listen over folk som tok initiativ var dødelig lav. Er nok noen fra Suppe, hvem aner jeg ikke. Stemmer i alle fall på den som skaffet alliansen/sammenslåingen med circles.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) To dråper karsk muligens.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Frode, Utne, COObRA, Hestejente og Kathrine

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Mye flere enn 5, men kan vel spesielt trekke fram trekløveret Andusj, Rissen og JG. Ellers er det veldig, veldig, veldig mange jeg gjerne spiller med igjen. :)

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest undervurderte allianse - BRO

Mest overvurderte allianse - Rebels

Beste defensive allianse - SimCity

Beste ledelse - Suppe

Diverse kategorier

Beste manipulator - Noen i suppe

Rundens nykommer - Magnus19, knøttliten konto som produserte deff i massevis. Stilte alltid opp for teamet.

Beste galler - Andusj

Beste romer - Sovjet

Beste germaner - To dråper karsk

Beste forumdeltaker - Både frode og chris er som vanlig underholdende lesestoff :)

Verdt å minnes

Beste hendelse - At jeg spawnet to felter unna triggerhappy

Verste hendelse - At Circles valgte Suppe

Beste bruk av artefakt - Unik trener

Verste bruk av artefakt - Unik speed

Største tabbe - Ikke inngå konkret samarbeid med hverken Circles/Rebels før etter sammenslåingen med Circles/Suppe

Viktigste begivenhet - At vi ikke klarte 3 mill deff til ww, når vi visste at 7 mill var minimum om vi skulle ha sjans.

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Lav aktivitet over hele linja

Andre spillere som bør nevnes - Nero, Rivendare, Mickey Moose. Listen er lang over uærlige spillere.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19. Den runden hvor fienden hadde en milliard spioner, og vi hadde en fast spion i Suppe i maks 1 til 2 uker. Selv om vi ble beskyldt for det x antall ganger. Også den runden hvor jeg aldri har vært borti en mindre responsiv og inaktiv allianse. Mistet selv alt av motivasjon til å ta initiativ til noe som helst når folk konstant blei bomba, uten og i det hele tatt sende en deff call. Også den runden hvor 1/10 valgte å utnytte den offisielt bestemte deff koordinatoren når de fikk innkommende. Dog kommer jeg til å huske en runde med veldig mange kule og greie folk i chatten, og selvsagt også evig hyggelige Frode og Kathrine (muligens Janne, var aldri sikker på hvem fra TDK jeg pratet med) :P
    Altakraaka
    ''I'll be your end of days!''
    Mea Culpa - Team Aifikraaka - Sui Generis

Standard

Spiller - Sergei321

Beste spiller - Sergei321, konstant bombing og by-overtakelse igjennom runden gjør at denne kontoen stiller som nummer 1 i min vurdering. To Dråper Karsk som en MEGET god nr. 2!

Beste leder - Janne, respekt for å beholde roen til tross for alt som skjedde..

Beste defensive spiller - McClane med god margin. Vil også nevne både Pyro og Capo her da de også gjorde en bra jobb med bygging av deff !

Beste offensive spiller - Sergei321, igjen pga. konstante angrep. To Dråper Karsk skal også nevnes her, bra off-konto til tross for at de var 2(etterhvert 1) og WW holder.

Mest undervurderte konto - Saker med 3 byer som smalt 50k imps i trynet på meg :( Heldigvis ingen skade(minus 2 bygg) ..

Mest overvurderte konto - Archangel er eneste nevneverdige her... Detaljer trengs ikke.

Mest verdsatte spiller - Larsen, alltid gøy å tulle med deg, i tillegg til at du tåler alt jeg sier. Du er litt søt i tillegg <3 And I want you, do you want me, do you want me too? Må også nevne Morten her, vi er litt sånn like hihi.

Hyggeligste spiller - Må bli Larsen, alltid i humør!!

Beste taktiker - Sergei- og Karsk-crewet. Vellykkede aksjoner, gang etter gang.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) – Sergei321, grunnet det med Rebels. Art, sweeps og spion ble tatt her :o

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Som Perki sier, "æ vil ikke tape".

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Resten av Sergei-crewet, Perki, Frode, Janne og Coss. (Finnes flere også :/)

Allianse

Beste allianse - Suppe

Mest undervurderte allianse - Suppe R

Mest overvurderte allianse - SimCity/Rebels, tafatt....

Beste defensive allianse - Suppe/R

Beste ledelse - Suppe/R, 9na gjorde en flott jobb i Suppe R.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Larsen. Hendelsen med Rebels, hint hint...

Rundens nykommer - Håkon <3

Beste galler - Pyro/Capo, meget jevnt i deff-kappløpet

Beste romer - Uten tvil McClane, stor og fin konto med en ENORM mengde deff. Ingen over, ingen ved siden...

Beste germaner - Sergei321, grunnen er nevnt 2 ganger over.. Igjen må Karsken nevnes her av samme grunn.

Beste forumdeltaker - Frode.. Slutt å spam..

Verdt å minnes

Beste hendelse - Larsen sendte på BP MED, ja MED, natarhorn :oooo

Verste hendelse - Jeg walla uten rams (din skyld Larsen).. Forever haunted *sukk

Beste bruk av artefakt - Unik trener, uansett hva andre har sagt, så ble denne brukt bra. Å bruke en unik trener slik karsken brukte den er ikke enkelt, spesielt ikke med bare 2 på kontoen og som WW-holdere.

Verste bruk av artefakt – De fleste av SimCity-artene i grunn.. SimCity ville også vunnet kategorien "flest ubrukte artefakter"..

Største tabbe - Trigger walla på BP og Marco Polo spaserte inn og hentet gratis.

Viktigste begivenhet – Bli tildelt frihet/bli ferdig med serveren.

Største overraskelse - SimCity klarte å rive 1 nivå på Suppe WW.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Rett og slett bedre på alle parter av spillet.

Andre spillere som bør nevnes - Perki på FailTrain. Hadde en finfin rammer mot WW. Gjør også alt han blir bedt om å gjøre, mer lojal og bedre lagspiller skal du lete lenge etter, om ikke evig! Vil også gi credz til de som sendte mot WW uten katas pga. de ikke rakk med dette.

På denne måten kommer jeg til å huske NOX 19.
    Kontochatten vår <3 In memory of Skusers, Larsen og Morten <3

Berserk
    Ble medlem
    Dec 2012
    Sted
    Lørenskog, Norges stolthet

Standard

Savner meg her Anders :(

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Lignende tråder

1. Den store nomineringstråden
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014