Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: VVI skuffer dybt..

Standard VVI skuffer dybt..

Tror vi er flere som undre os over hvad der sker for VVI.

Er i gået fuldstændig døde der over eller har i bare ikke haft held til at få alliancen ordenligt op og køre endnu? Da FF og BoV gik sammen med Chub var det ellers mit indtryk at man havde en masse kampgejst og gå på mod. Og at man allerede havde fået motiveret folk til at give føniks en masse modstand, men indtil videre har vi ikke rigtig set noget til jer..? I har kørt et par dårlige fake aktioner, uden at det førte til noget. Kan selvfølgelig være at der er en mening med galskaben, men udfra det vi har set indtil videre så har jeg bare meget svært ved at tro på det.

Udover det så har i også gjort en utrolig dårlig indsats for at deffe jeres byer op.. Vi har indtil videre fjernet kornet i mindst 12 hovedbyer, og 1 er pultet helt i 0.. Og sørme om føniks ikke stak af med en lille træner her til morgen uden at møde den mindste modstand. Men ret skal være ret, for i fik trods alt taget et sweep ud her den anden nat. Og reduceret et andet lidt. Men de walls i havde sat op var så små at de efterfølgende sweeps kunne løbe lige igennem uden det store besvær..

Det er fair nok at man lige skal bruge lidt tid til at samle sig og få tingene til at fungere optimalt. Men det gør simpelthen ondt og se på når fjenden gang på gang bare bliver ved med at vende den anden kend til, uden at gøre noget for at slå igen. Som jeg ser det lige nu, så er serveren allerede afgjort. For i gider jo tydeligvis ikke tage jer sammen for at tage kampen op, synes bare det er trist når man tænker på hvor sjov serveren ellers kunne have været. Der var masser af muligheder for at åbner op og skabe en sjov server for alle, men selvfølgelig.. Når gejsten og motivationen ikke er der, så er der jo selvfølgelig ikke noget at gøre ved det.

Standard Fra VVI

Dere vil ha en morsom og spennende server, men allerede før sammenslåingen visste dere godt at serveren var avgjort i deres favør.
    Dere hentet over Eremite, som alle vet også drar med seg sin personlige deffer, jazz, på lasset. Red viper,apocalypse, vike og lol vendte kinnet og tok plass hos pontius sin allianse, som mer eller mindre er en forlenget arm av føniks.

Skal dere og vil dere ha en spennende server med under 150aktive spillere, må dere i fremtiden slutte med denne type spill. Sier seg selv at det blir en ensidig server når man tar over flere av de sterkeste spillerne fra fienden. Vi har gitt dere litt motstand nå, og vil fortsette med å gjøre det, men vi vet alle at serveren var avgjort før sammenslåingen.
    Hadde sammenslåingen kommet tidligere, ville kanskje ikke halve chubbs ha mistet interessen for serveren og vi kunne muligens ha gitt en god kamp helt til enden, men dere tok fra svært mange motet og interessen for serveren ved å ta over 5av våre sterkeste medlemmer på det gitte tidspunkt.

Men for all del, dere er mange gode spillere som har spilt sammen før, og vi kan neppe sammenligne vår erfaring med deres uansett. Chubbs var i tugangspunktet en allianse med flere spillere som ikke kjente til hverandre før denne serveren.

Standard

Pivpiv og klynk. Er efterhånden en melodi som vi kender alt for godt fra VVI...

Så vidt jeg kan se inde på GT. Så startede Eremite ud med at være i føniks hvorefter han skiftede til chub, og så tilbage til føniks igen. Hvis det kan være med til at knække en hel alliance, ja så siger det bare lidt om kvaliteten hos ledelsen og de øvrige spillere. Vi hentede Vike, Viper, LOL og Apocalypse over da de var død trætte af den måde som chub blev ledet på.
    Men havde vi vidst at det ville være nok til at knække gejsten helt hos jer. Ja så havde vi nok taget det op til overvejelse..

Standard

Forstår godt frustrasjonen i VVI. Tilnærmet akkurat det samme skjedde på sist s1 som var ferdig for ikke lenge siden. Med synchro og flere av de samme folka i føniks i spissen. Vi småallianser blei etter ett felles ledermøte pressa til å slå oss sammen pga den ene store stygge alliansa skrapa til seg alt av store og erfarne spillere som de klarte.
    Men om det hjelper dere, AndO, så endte det med at vi underdogsa ga den store stygge ulven grisejuling.
    Og ang synchro, så er det enkelt å stoppe kjeften hans. Han var breial og leika deilig på s1 også fram til undertegna vegga eine sweepet hans og kjørte takeover på det andre. Da forsvant han fra både server og forum ;)
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Nu blev jeg meget syg undervejs på den server, så noget aldrig særlig langt der. Så hvad min dual senere hen lavede af ting og sager på den konto må stå for hans regning ;)

Standard

Syting og klaging fra VVI? Når har vi sytet på noe? Vi har konstatert fakta flere ganger tidligere ved at serveren dessverre var død allerede ved juletider og at det var for få spillere som kunne ta opp kampen mot ett føniks/CB(GoT nå).
    Om du ikke forstod at dere veltet serveren fullstendig ved å ta over så mange store spillere fra chubbs på det daværende tidspunktet, kan du ikke være spesielt intelligent.

Eneste klagingen som kom fra våre hold når vi var chubbs, var at vi ikke hadde ledere som kunne ta styringen. Jeg var i en periode leder uten særlig hjelp, men pga veldig lite tid til travian over lengre tid så etterspurte jeg mer bidrag fra andre innad og uttad i alliansen. Apocalypse tok på seg ansvar, men han dro over til dere før han i det hele tatt hadde bidratt med noe. Det var og har vært probelemet vårt hele veien denna runda, vi har aldri hatt noen leder-figurer før vi ble til VVI.

Og angående at eremite var føniks i begynnelsen, det var vi fleste, inkludert meg. Jeg hadde ikke kjennskap til mange og fikk innpass i føniks da jeg etterspurte en allianse, men mange av oss forstod raskt at denne serveren ville blir grusomt kjedelig om føniks skulle ha 40 av de kanskje 150aktive spillerne som var i begynnelsen- så vi hoppet ut og joinet raiders, og når det forfalt joinet vi treasurehunter i chubbs.

Dere har tydelighvis ett rykte på dere for å spille slik på andre servere, slik som på s3, at dere får røsker med dere stort sett det dere kan av spillere med tropper på en allerede skeiv server. Pg samtidig presterer du utrolig nok å etterspørre konkurranse fra motparten?! En motpart som er røsket sammen av diverse allianser og etterlatte medlemmer fra allianser som har tatt kvelden, samtidig som dere selv henter over flere av de største spillerne? Ta en titt på hvordan denne serveren er gått, og ta dere god skyld i hvorfor det blir færre spillere på travians norske servere.

Standard

Der er me enige And0. Har klaget på rekkruteringa i Føniks så og sei heila tiå, og kan sei at eg aldri hadde vært i føniks hadde eg vist det ville bli slik som detta. Men eg er ingen allianseavhopper. Vi ødela det litla av action på servern når me henta inn ermerite, Vike & co. Da var servern finito.
    Og så etterpå tvinger ledelsen i føniks fram ein allianse sammenslåing av resten. Det er jo bare til å le av. Tullete.
    Usikker på kor lenge eg gidd å fortsetta på denna servern, men slutter ialfall ikkje før sweepet er brukt opp.
    Thomas/Diana

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann eide_ sin avatar
    Ble medlem
    May 2010
    Sted
    Bodø

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    Nu blev jeg meget syg undervejs på den server, så noget aldrig særlig langt der. Så hvad min dual senere hen lavede af ting og sager på den konto må stå for hans regning ;)
    Den dårligste bortforklaringen jeg noensinne har hørt! Faktsik dårligere enn "Hunden spiste leksene mine!"
    Bellerophon, High Knight of the Familia Order, is renowned not only for his skill in battle but also for his valor. Always siding with the weak and upholding his devout virtues, Bellerophon has never wavered from being an emissary of justice.
    † Justice for the 96 †

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eide_ Vis innlegg
    Den dårligste bortforklaringen jeg noensinne har hørt! Faktsik dårligere enn "Hunden spiste leksene mine!"
    Du kan tro hvad du vil, jeg behøver heldigvis ikke retfærdiggøre mig selv overfor dig. Så om du vælger og se det som en dårlig bortforklaring fra en dårlig taber. Jamen så er det helt op til dig :)

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •