Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Egypt!

Standard Egypt!

Det er på vel på tide at Travian anerkjenner egypternes store innsats i verdenshistorie. Sivilisasjonens vugge sto ved Nilen. Enorm påvirkning på romerne bla. Sfinxen, pyramidene og biblioteket i Alexandria. Jeg foreslår at egyptere blir den fjerde spillbare stammen i spillet. De var smarte byggere, så jeg vil foreslå at de kan bygge et ekstra level, f.eks ressfelt til 11 , andre bygg til 21 osv. Mens germanere har bryggeri og romerene har brønn, så er det selvsagt at egypterene får sin egen pyramide. De er kloke strateger, og derfor vil faraoen ha en fordel under erobringer - til gjengjeld ble de invadert og er derfor sårbare. Hva synes andre da?
    Sist endret av sommerfuglen : 2015-11-10 kl 22:36

Standard

Idéen er vel ikke nødvendigvis dum, men travian er et etablert spill på vei nedover så tviler på at de tør å lage en ny stamme. Spessielt dette som kan virke som en simme-stamme noe som jeg ikke tror er det vi trenger

Standard

Hei

En fjerde stamme er forsøkt foreslått mange ganger før, men pga. kompleksiteten med å legge inn en fjerde stamme, samt designvalgene som er tatt, så er det bestemt hver gang at en fjerde stamme ikke vil komme til Travian.

Ellers et gjennomtenkt forslag. Tenk gjerne over om det er noen andre måter vi kan forbedre Travian på.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

En begrensing av antall spillere på en konto ville väre til fordel for spillet. "allygull", til bruk for alle i allyen.

Lignende tråder

1. Opptøyene i Egypt
    By Bonehead in forum Samfunn
    Svar: 9
    Siste innlegg: 2011-02-06, 14:55

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •