Side 9 av 46 FørstFørst ... 789101119 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 90 av 458

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    Der er ikke nogen aftale i mellem de 2 alliancer, så alt er vel relativt.. Men lige nu kan jeg dog ikke se nogen grund til at de 2 alliancer skulle begynde at bokse imod hinanden, da der er så mange andre og større alliancer og slå løs på.

Nej det er bestemt ikke noget nyt. Men det ændre vel ikke på at man godt kan finde det en smule komisk, når de store alliancer tror de kan samle halvdelen af spillepladen i en stor meta? ;)
    Jeg ser for meg en av disse flotte naturfilmene: Blått hav, fin musikk, seler som vralter omkring på land i full fordragelighet, og så disse vakre selungene, da. Men, trommevirvel, i sjøen svømmer både spekkhuggere og hai. Snart skal forresten selungene på sin første svømmetur...

Vil du være hai eller spekkhugger, Synchro?

Standard

Har lidt svært ved at se hvor du vil hen nu.. Men er heller ikke kendt for at være den skarpeste kniv i skuffen jo..

Men vil nok helst være spekkhugger da det er den flotteste ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    Har lidt svært ved at se hvor du vil hen nu.. Men er heller ikke kendt for at være den skarpeste kniv i skuffen jo..

Men vil nok helst være spekkhugger da det er den flotteste ;)
    Unnskyld, det var så lett å forstå inne i hodet mitt, og så forandret det seg visst på vei ut gjennom tastaturet...

Hvis din allianse er spekkhuggere (enig med deg - de er flottest), så er BHG haier. Det er ingen grunn for at dere skal sloss mot hverandre når det er så mange andre mål - dessuten risikerer jo dere skade på den måten. Det er selvinnlysende og slett ikke nødvendig med avtale. Og selungene samler seg i allianser som legger mer vekt på prikkeregler og pop enn kompetanse og strategi. Og så splitter de seg og så samler de seg igjen under nye fancy banner.

Det kan jo være ganske gøy å ha en slik rolle og ikke er det ulovlig heller. Er det sportslig? Tja, hvorfor ikke i grunnen?

Standard

Hva for roller man har på serveren må gå ut fra hva man selv ønsker å oppnå+egene ferdigheter/onlinetid og serveren forøvrig. Hva som er gal og riktig måte å spille på må være opp til hver enkelt allianse/spiller.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av eora Vis innlegg
    Hva for roller man har på serveren må gå ut fra hva man selv ønsker å oppnå+egene ferdigheter/onlinetid og serveren forøvrig. Hva som er gal og riktig måte å spille på må være opp til hver enkelt allianse/spiller.
    Ja, ytre sett er jeg enig med deg. Jeg håper at du også kan være enig med meg i at det skal mer til. Det virker på meg som om mange har sportsånd - vi driver ikke å angriper spillere som er mye mindre enn oss for eksempel, vi godtar ikke spioner i andre allianser. Jeg syns også at vi bør være enige om å gjøre serverne mest mulig underholdende for oss selv og de andre spillerne.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kleopatra Vis innlegg
    Ja, ytre sett er jeg enig med deg. Jeg håper at du også kan være enig med meg i at det skal mer til. Det virker på meg som om mange har sportsånd - vi driver ikke å angriper spillere som er mye mindre enn oss for eksempel, vi godtar ikke spioner i andre allianser. Jeg syns også at vi bør være enige om å gjøre serverne mest mulig underholdende for oss selv og de andre spillerne.
    Drama er da underholdende det da, litt intriger og hat skader da ingen :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Chrisfromnorway Vis innlegg
    Drama er da underholdende det da, litt intriger og hat skader da ingen :)
    Eks KFL`er? ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Odovakar Vis innlegg
    Eks KFL`er? ;)

Nei, men absolutt en respektabel allianse!

Standard

det ryktes at serveren har sett sine første katapultmål bli sendt, men desverre er det ikke skadet noe enda.

Standard

Det ryktes at noen er meg, og at den noen lever godt på et barnehagebarns ressurser

Side 9 av 46 FørstFørst ... 789101119 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014