Side 25 av 46 FørstFørst ... 15232425262735 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 250 av 458

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fyllepus Vis innlegg
    det ryktes att fyllepus ikkje er edru og kan utføre mirakler.
    fyllemikrakler? De har jeg sett noen av... de kommer gjerne 9 måneder senere og blir kalt Adrian, Emma, Thomas, Isabel osv...

Standard

Det ryktes at det ikke er så alt for lenge til artefaktene kommer :o

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Det ryktes at det kanskje ikke er nok med to rambukker når man angriper med "sweep"...

Standard

Det rytes at dette er et latterlig spill :) Har du først vært innom en gang så ligger det latent, og du får det aldri helt ut av kroppen :)

Sitter å leser gamle tråder på forumet og koser meg. Har så mange gode minner, at i dag kunne jeg nok, til og med, holdt en høflig tone ovenfor Thales :)

Diplomati, overordnet strategi, ledelse, offentlig -og allianseforum var altid det "store" for meg. Dette kan synes vanskelig nå med så mye færre spillere på serverene, men hvis dette fortsatt eksisterer i de største alliansene så misunner jeg dere :) Den gangen det var litt spillere på en server kunne jeg lett ha vært fornøyd med de kanalene jeg nevnte, og kun observert selve "spillebrettet" for å fått en fullverdig spillopplevelse.

Mye er endret for at de som drifter spillet skal tjene penger, og jeg har knapt rukket å sette meg inn i halvparten, men de gamle "vibbene" for spillet er der fortsatt kjenner jeg.

Hvis det finnes noen "oldinger" som jeg har spilt med tidligere så ville jeg satt stor pris på om de tok kontakt. Ikke via et sweep, men på IGM :)

Mvh.
    Spastix

Standard

Det ryktes at mesteren er på slett

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Spastix Vis innlegg
    Det rytes at dette er et latterlig spill :) Har du først vært innom en gang så ligger det latent, og du får det aldri helt ut av kroppen :)

Sitter å leser gamle tråder på forumet og koser meg. Har så mange gode minner, at i dag kunne jeg nok, til og med, holdt en høflig tone ovenfor Thales :)

Diplomati, overordnet strategi, ledelse, offentlig -og allianseforum var altid det "store" for meg. Dette kan synes vanskelig nå med så mye færre spillere på serverene, men hvis dette fortsatt eksisterer i de største alliansene så misunner jeg dere :) Den gangen det var litt spillere på en server kunne jeg lett ha vært fornøyd med de kanalene jeg nevnte, og kun observert selve "spillebrettet" for å fått en fullverdig spillopplevelse.

Mye er endret for at de som drifter spillet skal tjene penger, og jeg har knapt rukket å sette meg inn i halvparten, men de gamle "vibbene" for spillet er der fortsatt kjenner jeg.

Hvis det finnes noen "oldinger" som jeg har spilt med tidligere så ville jeg satt stor pris på om de tok kontakt. Ikke via et sweep, men på IGM :)

Mvh.
    Spastix
    For tiden er man emigrert til Danmark, det er en ny erfaring, men minner om de gode gamle dager på s4 :)
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Berserk
    Ble medlem
    Jan 2008
    Sted
    Norway

Standard

Ryktet skal ha det til at Thales ikke spiller denne serveren men heller prøver lykken på uk, så da kan vi vel bare la det ligge

Standard

Så bra! da er det fritt frem da?

Standard

Det ryktes at De Usynlige har fått en helt egen fanklubb

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av onesome Vis innlegg
    Ryktet skal ha det til at Thales ikke spiller denne serveren men heller prøver lykken på uk, så da kan vi vel bare la det ligge
    Det ryktes at vi har, heldigvis, så stor selvbestemmelsesrett at hva vi "lar ligge" er opp til hver enkelt. Du har altså friheten til å gjøre akkurat som du ønsker

Side 25 av 46 FørstFørst ... 15232425262735 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014