Det ryktes at F.V.K ikke brøt ut i alpha.
Det tyder sjeldent godt på samholdet at 52 spillere "sammarbeider" og har tilsammen 3 allianser... Men ja, dette er nok sidene som skal kjempe mot hverandre.
Men jeg tror det ikke blir jevnt om de mindre alliansene går med alpha og CO, for i de alliansene skal det visstnok være mange gode spillere, men det kommer selvfølgelig ann på hvor seriøse de er på denne serveren (og ja, BHG tror jeg kan slå ifra seg, det er som nevnt tidliggere, et bra cover å ha med alle de sverda på profilen for å virke useriøse). For meg virker det ikke som om N.S og CO er så sterke, de har rekrutrert så mange de kan, og flere kommer garantert til å falle ut av spillet.
Det beste hadde selvfølgelig vært om det ble en tredelt EG, men det er vel for mye å håpe på med så få spillere...
Alpha + høyanger + eliten er nok et steg forran NS + Agents + IM enda hvertfall :) Det avhenger ganske mye om disse små alliansene velger en side å spille tror jeg også. BHG ser dårlig ut på papiret, men kan være et cover som du nevner, men etter min øyne så ser "de usynelige" hakke vasser ut. Men igjen, så vet man aldri med norske servere...
Tredelt EG på norsk server? Er du gal?Com5 som hadde 10,5k regga spillere når den startet, greier ikke engang tredelt EG.
Det er ganske sikkert at ingen ting kommer til å skje før artefaktene slippes, ellers hadde denne serveren vært en stor overaskelse !
Men som jeg sier, "det er for mye å håpe", men det er ikke umulig!
Jeg henviser til en norsk 3-delt server jeg var med på i 2012, der var det 360 spillere!: http://forum.travian.no/showthread.php?t=26996
Vi har nå 402 aktive spillere:
Kanskje de "små" alliansene går sammen som en tredje part?
At Com5 hadde 10,5k spillere og 2-delt kamp, vitner om lite fantasi...
Det hadde vært fint å få en kommentarer fra F.V.K og CO om dette allianse-skiftet??![]()
Det ryktes at noen er slemme med de søte små i BHG'en.![]()
Det ryktes at noen også har vært slemme mot en "usynlig". Videre ryktes det at vi har samme oppfatning som Alexsio og at de slemme ikke lever lenge i synden![]()
Man trenger ikke rams så lenge man har nok katazzzzer.....
Hilsen,
Pesi