Side 17 av 46 FørstFørst ... 7151617181927 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 170 av 458

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Det ryktes at F.V.K ikke brøt ut i alpha.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av N3on Vis innlegg
    Det ryktes at F.V.K brøt ut i 3 mindre allianser (alpha(25) + eliten(15) + høyanger(12) = 52. Dvs flere enn de var i utgangspunktet). Virker som noen tror de ble mindre spillere av å fordele seg i 3 allianser, enn 1?

På den andre siden så har man N.S(41) + Agents(47) + IM(22) = 110.

Det virker som det er disse 2 metaene som skal kjempe. Så har man diverse små allianser som De usynlige(som etter min mening ikke er så usynlige). DOH(Ser godt organisert ut på kartet. Kan sikkert by på noe utover i spillet) og BHG(som stadig får flere sverd og borger på profilen som nevnt. Virker som en smule useriøs ledelse kanskje? )
    Det tyder sjeldent godt på samholdet at 52 spillere "sammarbeider" og har tilsammen 3 allianser... Men ja, dette er nok sidene som skal kjempe mot hverandre.

Men jeg tror det ikke blir jevnt om de mindre alliansene går med alpha og CO, for i de alliansene skal det visstnok være mange gode spillere, men det kommer selvfølgelig ann på hvor seriøse de er på denne serveren (og ja, BHG tror jeg kan slå ifra seg, det er som nevnt tidliggere, et bra cover å ha med alle de sverda på profilen for å virke useriøse). For meg virker det ikke som om N.S og CO er så sterke, de har rekrutrert så mange de kan, og flere kommer garantert til å falle ut av spillet.

Det beste hadde selvfølgelig vært om det ble en tredelt EG, men det er vel for mye å håpe på med så få spillere...

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av fuglefanger Vis innlegg
    Det tyder sjeldent godt på samholdet at 52 spillere "sammarbeider" og har tilsammen 3 allianser... Men ja, dette er nok sidene som skal kjempe mot hverandre.

Men jeg tror det ikke blir jevnt om de mindre alliansene går med alpha og CO, for i de alliansene skal det visstnok være mange gode spillere, men det kommer selvfølgelig ann på hvor seriøse de er på denne serveren (og ja, BHG tror jeg kan slå ifra seg, det er som nevnt tidliggere, et bra cover å ha med alle de sverda på profilen for å virke useriøse). For meg virker det ikke som om N.S og CO er så sterke, de har rekrutrert så mange de kan, og flere kommer garantert til å falle ut av spillet.

Det beste hadde selvfølgelig vært om det ble en tredelt EG, men det er vel for mye å håpe på med så få spillere...
    Alpha + høyanger + eliten er nok et steg forran NS + Agents + IM enda hvertfall :) Det avhenger ganske mye om disse små alliansene velger en side å spille tror jeg også. BHG ser dårlig ut på papiret, men kan være et cover som du nevner, men etter min øyne så ser "de usynelige" hakke vasser ut. Men igjen, så vet man aldri med norske servere...

Tredelt EG på norsk server? Er du gal? Com5 som hadde 10,5k regga spillere når den startet, greier ikke engang tredelt EG.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av N3on Vis innlegg
    Alpha + høyanger + eliten er nok et steg forran NS + Agents + IM enda hvertfall :) Det avhenger ganske mye om disse små alliansene velger en side å spille tror jeg også. BHG ser dårlig ut på papiret, men kan være et cover som du nevner, men etter min øyne så ser "de usynelige" hakke vasser ut. Men igjen, så vet man aldri med norske servere...

Tredelt EG på norsk server? Er du gal? Com5 som hadde 10,5k regga spillere når den startet, greier ikke engang tredelt EG.
    Det er ganske sikkert at ingen ting kommer til å skje før artefaktene slippes, ellers hadde denne serveren vært en stor overaskelse !

Men som jeg sier, "det er for mye å håpe", men det er ikke umulig!

Jeg henviser til en norsk 3-delt server jeg var med på i 2012, der var det 360 spillere!: http://forum.travian.no/showthread.php?t=26996
    Vi har nå 402 aktive spillere:

Kanskje de "små" alliansene går sammen som en tredje part?
    At Com5 hadde 10,5k spillere og 2-delt kamp, vitner om lite fantasi...

Det hadde vært fint å få en kommentarer fra F.V.K og CO om dette allianse-skiftet??

Standard

At Com5 hadde 10,5k spillere og 2-delt kamp, vitner om lite fantasi...
    Går mer på at den ene parten var så sterk, at de andre 2 måtte slå seg sammen for å ha en sjangs!

Standard

Det er ganske sikkert at ingen ting kommer til å skje før artefaktene slippes, ellers hadde denne serveren vært en stor overaskelse !

Det hadde vært fint å få en kommentarer fra F.V.K og CO om dette allianse-skiftet??
    Det ryktes om at det var uenigheter i både lederstiler og krav til aktivitet, som var årsaken til den delvise oppsmuldringen av F.V.K...

For øvrig er jeg helt enig i at vi får flere svar etter artifaktene er fordelt :)

Odins ravnerOdins ravner
    Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Eydehavn

Standard

Det ryktes at noen er slemme med de søte små i BHG'en.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Gekko1980 Vis innlegg
    Noen tips? Er på utkikk etter mer ressurser..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Gekko1980 Vis innlegg
    Det ryktes at det kommer til å svi for de slemme innen kort tid.

Berserk
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Stavanger

Standard

Det ryktes at noen også har vært slemme mot en "usynlig". Videre ryktes det at vi har samme oppfatning som Alexsio og at de slemme ikke lever lenge i synden
    Man trenger ikke rams så lenge man har nok katazzzzer.....

Hilsen,
    Pesi

Side 17 av 46 FørstFørst ... 7151617181927 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12