Side 3 av 9 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 85

Tråd: Fakta og Rykter

Standard

Joda, neida. Det ryktes at nox er deilig å unngå.
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Kokosbolle
    Guest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Joda, neida. Det ryktes at nox er deilig å unngå.
    Du er søt når du lyver

Standard

Ryktes at lite skjer på nox foreløpig
    Nox3:Fjellulf [NH] | Nox7:Fjellbusk | Nox10:Fjell [-.-] | Nox12:Red [DoW] | Nox13:Fjell [DoW/AC] | Nox14:Fjell [AC] Nox18: [DoW/Ill]

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nightcube Vis innlegg
    Okei, er like greit og holde seg unna spillet er ikke samme som i gamle dager.
    Heia nightcube:)

Vet du hva jeg syns hadde vært hyggelig når du kommer innom en gang i blant, at du kan prøve å si noe positivt også. Spillet er ikke som i gamle dager. Det er både nye oppdateringer, nye spillere som er kommet til og gamle som har falt i fra, oooog noen som har fulgt spillet hele veien. Jeg kan ikke huske du har sagt noe som helst hyggelig de gangene du har vært innom, og du; spillet er hva du gjør det til

Det ryktes at Larsen spiller.....

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jordbæret Vis innlegg

Ryktes at hverken tiden, pengene, eller noe som helst står til at jeg gjør noe slik :)
    Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff

Standard

Maham starter med sin fantastiske farming i høstferien, og det er ventet at han tar to farmegull samme uka.
    Maham - Nox | Zodiac - S4 | Belgrade - Ancient EU | Hazard - S2

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jordbæret Vis innlegg
    Heia nightcube:)

Vet du hva jeg syns hadde vært hyggelig når du kommer innom en gang i blant, at du kan prøve å si noe positivt også. Spillet er ikke som i gamle dager. Det er både nye oppdateringer, nye spillere som er kommet til og gamle som har falt i fra, oooog noen som har fulgt spillet hele veien. Jeg kan ikke huske du har sagt noe som helst hyggelig de gangene du har vært innom, og du; spillet er hva du gjør det til

Jeg er meget meget hyggelig av meg, da kjenner du meg ikke rett men det er ok, man får høre det meste her på Forumet.

Ingen Roses, Coward, eller AC med engang? Har de gamle alliansene tatt kveld for seg?
    When best is an option, good is not enough!

"Over and out"

Kokosbolle
    Guest

Standard

Jeg er meget meget hyggelig av meg, da kjenner du meg ikke rett men det er ok, man får høre det meste her på Forumet.

Ingen Roses, Coward, eller AC med engang? Har de gamle alliansene tatt kveld for seg?
    Joda, AC spiller, bare under annet navn ryktes det

Standard

Da vil jeg gjerne høre du sier noe positivt:)

Det ryktes at Larsen trenger kjærlighet og ikke penger...

Standard

Ja ja, spiller AC er jo serveren avgjort allerede, bare å vente på at de nok en gang vinner som vanlig

Fatty

Side 3 av 9 FørstFørst 12345 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og rykter