Kan fornemme at forumet er ved at blive lidt dødt igen, så for at få skabt lidt liv her igen kunne det være sjovt at høre folks meninger om hvordan de synes serveren har formet sig og hvordan den måske vil se ud om et par uger/måneder. Og ikke mindst hvilke alliancer vil stå stærkest når artefakterne lander på serveren?

Jeg kan selv starte med at ligge ud.

Istid.

Kunne godt tænke mig at starte med en alliance ved navn Istid, kan nemlige se at man for mindre end et døgn siden valgte at fusionere med VD. Ikke at det kommer som nogen særlig stor overraskelse da vi er flere som havde en mistanke om at der var et samarbejde imellem de 2 alliancer. Kunne godt være lidt i tvivl om kvaliteten af spillere derover da der er flere som først nu har valgt at gå igang med deres HS Men nu må vi se, skindet kan jo bedrage. Og med alle de fine byer de har kan de jo nok hurtigt få banket en god HS prod op...

STFU.

Så har vi STFU, en alliance som har ligget nummer 1 på plyndringslisten siden uge 2, og som det ser ud nu kunne det nok godt være en alliance som vil stå rigtig stærkt når artefakterne lander på serveren. Men lige som med Istid er der mange som har været utrolig lang tid om at bygge deres HS op. men som sagt tidligere, skindet kan jo nemt bedrage. Og det kan jo sagtens vise sig at være en taktik som jeg bare ikke kender til/forstår mig på

PH.

Så er der PH, rygtet går på at det er en alliance som består af spillere fra sidste s1, og hvis man skal tro rygterne er det nok en af de mest frygtet alliancer på serveren. Men med 8/10 spillere i top 10 er der nok heller ikke så meget at sige til det, men pop er dog ikke alt Og hvem ved. Måske består alliancen mest af pop hunters som ikke ejer en eneste trop? :P Min egen overbevisning er dog den at PH godt kunne være en af de alliancer som kommer til at stå stærkt når artefakterne ankommer til serveren.

Vallhall.

Har endelig ikke så meget at tilføje her, ligner mest af alt en alliance som er under opløsning. Og i følge mine kilder er de fleste spillere da osse begyndt at søge nye græsmarker. Så er nok kun et spørgsmål om tid før alliancen er helt væk fra kortet.

F.

En alliance som der indtil for et par uger siden lå på en flot 2. plads på plyndringslisten, men en mindre konflikt med en mindre alliance ved navn Mercs har desværre resulteret i at alliancen er røget ned på en 4. plads, og desuden er de gået fra 21 til 12 spillere på få uger. Så man kunne godt være lidt usikker på om F er at finde på pladen om et par uger, meget tyder dog på lige pt. at det lige som Vallhall godt kunne ligne en alliance i opløsning. Men nu må vi se, måske kan det løkkes dem at få rettet op på den synkende skude?