Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16

Tråd: De store stykke metaer på s1

Standard De store stykke metaer på s1

Forumet er som altid næsten stendødt, så for at få skabt lidt debat kan vi lige snakke lidt om de store metaer der allerede er at finde på pladen.

Først har vi:

Vallhall - Rang 3 - Samlet pop 23120 - Ø 625 - 37 Medlemmer.
    V-R - Rang 11 - Samlet pop - 3557 - Ø 222 - 16 Medlemmer.
    DB - Rang 5 - Samlet pop 9097 - Ø 535 - 17 Medlemmer.

I alt giver det en meta på 70 spillere.

Og Så har vi F/STFU metaen:

STFU - Rang 1 - Samlet pop 30675 - Ø 852 - 36 Medlemmer.
    F - Rang 4 - Samlet pop 12032 - Ø 633 - 19 Medlemmer.

I alt giver det en meta på 54 medlemmer.

Synes det er lidt tankevækkende at så mange af de store alliancer finde det nødvendigt at danne forbunds partner så tidligt på serveren.. Serveren er trods alt ikke mere en 37 dage gammel. Og meget kan nå at ske endnu, alliancer kan nå at bryde sammen, og så er det da lidt trist at have indgået en forhastet aftale med en alliance som alligevel er væk om et par uger? Men det er måske bare mig der er gammeldags og stadigvæk synes at man lige bør se tiden lidt an før man vælger at lave aftaler med andre alliancer?

//Synchro

Standard

De er da så redde for oss i lekehuset vel

Standard

Slapt å ikke ta med ph med blant anna 7 kontoer på topp 10, fordi de velger å holde samarbeidene sine skjult, flaut forsøk på en slags propagandapost
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sied Vis innlegg
    Slapt å ikke ta med ph med blant anna 7 kontoer på topp 10, fordi de velger å holde samarbeidene sine skjult, flaut forsøk på en slags propagandapost
    Hehe følger du dig truffen Sied? :)

Jeg skrev ikke PH med fordi de for mig og se ikke er med i nogen meta. Og jeg har heller ikke kendskab til at vi skulle have nogle hemmelige samarbejdspartnere, kan heller ikke se hvem det skulle være med.

Desuden kan jeg heller ikke se hvad vores 7 spillere i top 10 har og gøre med dette emne?

Standard

Traff ikke meg nei, er vell så nøytral som man kan bli, på en liten pinglekonto i ei lita pingleallianse :)

Når dere har samlet flesteparten av de største kontoene i ei allianse så skremmer dere jo andre til å danne metaer. Er deres skyld :D
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Er vel ikke vores skyld at alle de store kontoer ligger i vores kvadrant og de andre alliancer er dårlige til at simme?

Fx så forstår jeg jo ikke at STFU spillerne er så små når man ser på hvor meget de farmer.. Ja det er vigtigt at have et godt troppetal, men det er mindst lige så vigtigt at få bygget en sund konto op.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    Er vel ikke vores skyld at alle de store kontoer ligger i vores kvadrant og de andre alliancer er dårlige til at simme?

Fx så forstår jeg jo ikke at STFU spillerne er så små når man ser på hvor meget de farmer.. Ja det er vigtigt at have et godt troppetal, men det er mindst lige så vigtigt at få bygget en sund konto op.
    Pop betyder intet så tillykke med de fine top 10 pop placeringer og sunde kontoer

Standard

Er enig i at pop ikke kan bruges til en skid, medmindre det hele altså består af råstoff produktion og KP bygninger.. ;)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av synchro DK Vis innlegg
    Er enig i at pop ikke kan bruges til en skid, medmindre det hele altså består af råstoff produktion og KP bygninger.. ;)
    har massere rs produktion :) og igen KP = pop jeg fortrækker hellere en ekstra trop og napper en fest mindre ;) men er nok smag og behag :)
    Sist endret av sommerfuglen : 2014-11-01 kl 14:22

Standard

KP = Flere byer samt større råstoff produktion, hvilket betyder beder mulighed for at lave flere tropper uden at sidde og farme dag og nat ;)

Men ja er jo nok smag og behag som du siger..

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store nominasjonstråden
    By HLO in forum S2 - runde 7: februar 2014 - november 2014
    Svar: 5
    Siste innlegg: 2014-12-05, 10:50
  2. Den store nomineringstråden - S3
    By Nightcube in forum S3 - runde 3: januar 2010 - januar 2011
    Svar: 25
    Siste innlegg: 2011-01-25, 00:06
  3. Farlige allianser/metaer? Diskuter!
    By Kebab in forum NOX - runde 9: desember 2010 - mars 2011