Side 14 av 15 FørstFørst ... 412131415 SisteSiste
Viser resultater 131 til 140 av 142

Tråd: Fakta og rykter

Standard

Ja, de har jo fått med seg en mektig alliert der, kanskje de håper på noen fler sweep å vegge? ...

Standard

Hvor blir det av alle ryktene og generell drittslenging?
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

FjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Aug 2014
    Sted
    Norvegia

Standard

Skal en takeover på en ww-by virkelig gå unevnt? Jeg får vel nevne det jeg da. Imponerende gjort av underdogen Istid, nå blir det spennende å se hva PH vil svare med.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Sheepoopi Vis innlegg
    Skal en takeover på en ww-by virkelig gå unevnt? Jeg får vel nevne det jeg da. Imponerende gjort av underdogen Istid, nå blir det spennende å se hva PH vil svare med.
    Ja, tenkte å la det gå unevnt.

De var både breiale og ivrige på tastaturet heltene fra ph tidligere i runda, men det stilna kjapt der når noen rustne, slitne sjeler med sannsynligvis en snittalder på nivå med foreldrene til de argeste phguruene - ikke kunne finne seg i at de fikk herje sånn som de gjorde med resten av serveren. Ikke bare takeover på ww, kunne selvfølgelig nevnt unik spion stjeling fra wwholderen, alle takeovers på sweepbyer og ikke minst vegging av 7 sweep på under 2 minutt. Men har seg slik at jeg er en koslig kar med ei samvittighet, derfor har jeg valgt å lide i stillhet som en form for sympati :)
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Nekter å tilføye noe ;)

Standard

vet ikke om jeg ville kalt istid for underdog, kanskje blitt sendt ut 5 mm'er siste 2 månedene i PH, så sånn kan det gå når man føler man har vunnet så tidlig i runden

Standard

Ryktes at mange tropper skal få synge med englene i natt.

Standard

Edit: Hehe, hoho, sannelig mine ord! Skulle vært spåmann jeg :D

Standard

Det mumles i krokene at julefreden kan være redningen...
    "The wall is in your mind"
    Ole Lislerud

Standard

Servere i fasen "endgame" vil IKKE være berørt av fredstid.

Side 14 av 15 FørstFørst ... 412131415 SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 18:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 06:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014