Ja, de har jo fått med seg en mektig alliert der, kanskje de håper på noen fler sweep å vegge? ...![]()
![]()
Ja, de har jo fått med seg en mektig alliert der, kanskje de håper på noen fler sweep å vegge? ...![]()
![]()
Hvor blir det av alle ryktene og generell drittslenging?
Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!
Skal en takeover på en ww-by virkelig gå unevnt? Jeg får vel nevne det jeg da. Imponerende gjort av underdogen Istid, nå blir det spennende å se hva PH vil svare med.
Ja, tenkte å la det gå unevnt.
De var både breiale og ivrige på tastaturet heltene fra ph tidligere i runda, men det stilna kjapt der når noen rustne, slitne sjeler med sannsynligvis en snittalder på nivå med foreldrene til de argeste phguruene - ikke kunne finne seg i at de fikk herje sånn som de gjorde med resten av serveren. Ikke bare takeover på ww, kunne selvfølgelig nevnt unik spion stjeling fra wwholderen, alle takeovers på sweepbyer og ikke minst vegging av 7 sweep på under 2 minutt. Men har seg slik at jeg er en koslig kar med ei samvittighet, derfor har jeg valgt å lide i stillhet som en form for sympati :)
Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!
Nekter å tilføye noe ;)
vet ikke om jeg ville kalt istid for underdog, kanskje blitt sendt ut 5 mm'er siste 2 månedene i PH, så sånn kan det gå når man føler man har vunnet så tidlig i runden
Ryktes at mange tropper skal få synge med englene i natt.
Edit: Hehe, hoho, sannelig mine ord! Skulle vært spåmann jeg :D
Det mumles i krokene at julefreden kan være redningen...![]()
"The wall is in your mind"
Ole Lislerud
Servere i fasen "endgame" vil IKKE være berørt av fredstid.