Side 1 av 8 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 74

Tråd: Spørsmål om Hall of Fame!

Standard Spørsmål om Hall of Fame!

http://forum.travian.no/showthread.php?t=27431

Er det en feil i Hall of Fame? Kan ikke se WW-holder for AC/DC/GOT ERP, vinner av speed runde 16 er i oversikten.

Standard

Hei

På slutten av og like etter avslutningen av denne serveren ble det oppdaget at seieren kom som følge av og/eller ble støttet opp med brudd på Travian sine spillregler. Det ble derfor besluttet at dette ikke ville bli feiret/annonsert som en offisiell seier av Travian Games.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

"På slutten av og like etter avslutningen av denne serveren ble det oppdaget at seieren kom som følge av og/eller ble støttet opp med brudd på Travian sine spillregler. Det ble derfor besluttet at dette ikke ville bli feiret/annonsert som en offisiell seier av Travian Games"

Med all respekt for Travians spillregler og fra oss ledere bak AC/DC/GOT skurrer det når ALLE skal bli fratatt seier pga èn spillers juks.

Serveren startet en vakker dag i januar, og endte 12 mai. Bak denne seieren og ca 4 mnd spill har det vært mange 100 spillere som har gjort serveren til det den ble. I våre allianser var vi godt og vel 70 spillere.

Det er en ting AC/DC har stått for og det er at vi har null toleranse for juks. Vi kan ikke styre at det skjer regelbrudd, eller ønske om å bortforklare at det har skjedd . Men det er noe vi tar stor avstand fra og oppfordrer alle våre spillere til å spille etter regelverket.

Litt historie bak minuttene før AC/DC/GOTs WW gikk i 100:
    14 minutt før slutt ble det postet en link i allyskypen vår av en av WW sitterne. Det gikk ikke mange sekundene før mange av våre spillere ser at her er det noe som ikke stemmer (tidligere oversiktsbilder har ikke sett sånn ut, og de er delt mange ganger i låpet av EG). Det gikk veldig raskt videre til oss som har ledet alliansene våre. Fort la vi oss helt flat og det første vi gjorde var å beklage til alle spillerne våre som tok kontakt at dette var IKKE noe vi var klar over eller sto for.

Det har tatt mange timer med strategi, mye flott spill, faktisk på begge sider til tider skal vi virkelig pelle det fra hverandre, før seieren var et faktum. AC/DC/GOT dro det lengste strå av erfaring og gode offkoordinatorer, og heller ikke glemme at spillere i AC/DC/GOT stilte opp på alt vi la til rette for å kunne nå med vårt WW i 100. Det har vært lagt stort engasjement i spill uten juks, og ikke minst, noe vi tipper Travian ønsker å se i dette strategi/krigsspillet, flere 100 spillere som spilte med stor spillglede.

Nå vil Travian Games offisielt ta fra AC/DC/GOTs spillere seier etter dette scriptet ble brukt på WW.

Hva mener du?

AC vil gjerne høre din mening som spiller, enten om du har spilt nox 16 eller ikke.

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av PerrinAybara Vis innlegg
    Hei

På slutten av og like etter avslutningen av denne serveren ble det oppdaget at seieren kom som følge av og/eller ble støttet opp med brudd på Travian sine spillregler. Det ble derfor besluttet at dette ikke ville bli feiret/annonsert som en offisiell seier av Travian Games.
    Nå er det ikke jeg, eller noen andre i AC, DC eller GoT som kan bestemme dette. Men jeg som en spiller kan definitivt få lov til å si min mening rundt det. Så når vi kommer til "Hall of Fame", noe som vil egentlig si historie og oversikt - Kanskje mer for andre? Men uansett jeg synes det blir feil å "fjerne" historie/fakta på grunn av enkelt individuelt feil fra en person oppimot hele serveren, da spesielt påvirket mot Cowards og allierte. Dette blir litt som en "felles" avstraffelse, noe som definitivt ikke er rettferdig. Og fakta er, samme hvordan dere ser denne saken - Så blir det å straffe en hel allianse overkant drøyt, spesielt når det ikke endret noe i spillet uansett. Dette blir nesten som å lage et eksempel ut av noen.

Nå kan det også legges til at andre har også begått regelbrudd, men ligger enda i "Hall of Fame" - Dette gjelder denne runden, og veldig sikkert tidligere runder? Kunne jeg fått noe svar på det? Og ja, husker jeg historie riktig så har også WW - Holdere (Av vinnende side) blir bannet før, og blitt låst opp igjen da - Åpenbart.

- Kim
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Standard

Hei

Kollektiv avstaffelse er i prinsippet veldig problematisk etter mitt syn, men er sikkert veldig behagelig i dette tilfelle da Travian Games ikke vet hvordan de skal behandle saken. TG burde heller ta en runde med seg selv og finne ut hvorfor scriptbrukere ikke blir tatt, for det er i hverken min eller de 100 andre spillerne i metaen sin interresse at folk bruker script/bot eller lignende. Det er vel vanlig prosedyre at en spiller blir ban'et, for så måtte forklare seg til MH før evt straff. Men så dømmer TG heller metaen til kollektiv straff, uten at hverken anklagede spiller(e)? eller oss andre får fosvart oss i det hele tatt. Jeg mener alle vi som ikke har gjort noe ulovlig fortjener en ordentlig begrunnelse av TG på hvorfor vår innsats, tid og pengebruk er slettet fra resultatlistene pga reglebrudd fra enkeltspillere!

-Z
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Jordbæret Vis innlegg
    Med all respekt for Travians spillregler og fra oss ledere bak AC/DC/GOT skurrer det når ALLE skal bli fratatt seier pga èn spillers juks.
    Så, om 1 spiller jukser og alle vinner er det greit, men ikke omvendt? :D

Hva har gjort at det plutselig betyr noe å vinne på nox?
    Nox 4 begynte jeg og de rundt meg å gi ****, det at man hadde det gøy var det eneste som betydde noe. Sist jeg var innom nox var det ingen som gadd å prøve særiøst med ww og natarene fikk vinne :)

beklager for de som er involvert. men jeg syns denne reaksjonen fra travian rett og slett er morsom (i seg selv, ikke mot andre).
    I'M A NOOB AND I KNOW IT <3
    POKE POKE BAM!

Standard

VU

Spillere Navn Allianse Nivå
    1. ERP Gurks underverk AC 100

Får jeg forumstraff nå?
    Sist endret av sommerfuglen : 2014-05-18 kl 19:43
    Nox 9: SweetChinMusic | Nox11: Sied | Nox12: DenSorteDame | Nox13: Trøffel(Dual) | Nox14: Wham!Bam!

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av surikat Vis innlegg
    tja.. spilte et spill der folk fra gameadmin solgte "svart" ekstra gode item til 1/100 av det resten måtte betale, tjente til egen lomme
    da en bugg kom opp, fikk folk i sammenligning til her 1 million gull de kunne bruke som de ville, for 0,1 dollar. de kunne kjøpe store fordeler og gi videre til venner. alle som tok denne buggede dealen ble direkte bannet, andre ga de **** i, selv med bevis om at de hadde fått noe.

tro meg, travian kunne gjort det mye verre. ønsker man ikke støtte, bytt server til et annet land eller slutt å spille. selv følt meg urettferdig behandlet på travian, slutte å bruke penger som støtte var greit for meg. sist runde var gullfri, og nesten akkurat like gøy :p
    Jeg er forsåvidt enig i begge postene. Men ofte er det "gøy" å ha VU også, være med på racet og se hvem som til slutt slipper opp for hammere(def i dette tilfellet). Vi har så til de grader vært aktive gjennom runden, og holdinga av VU'et var det ikke direkte AC/DC ledelsen som hadde ansvaret for. Så vi kunne konsentrere oss om å fortsette å ha det gøy og ta det lille som var igjen av hammere/HQ'er og sweep gjennom EG.

Når det kommer til en seier fra eller til, så er det prinsippene her som gjelder. Som med andre ting tidligere runder mener jeg også dette er et symptom på tilfeldig eller ukonsekvent behandling av en gitt sak fra MH/Admin sin side. Jeg synes det er beundringsverdig(les leit) at de helt uten videre kan fradømme en meta seier med kun den spinkle forklaringen over.

Btw, kjøpte 2.2k gull denne runden, med bismak.

-Z
    nox4: Zillion [WDI/Endex] nox5: Stormbringer [[B]?] nox6: Pusling [Cowards]
    nox7: Cassandra [S-Cowards]
    [B] nox9: Thea [Cowards/SimCow]
    sez11: Pamela [Baywatch] nox13: Zill/Big.Bad.Wolf [Cowards] nox14: Nikita [Cowards]
    nox16:
    Pocahontas [Cowards] http://travian-reports.net/se/report/1486399384d

Standard

Hei

Dette er det første jeg har hørt om denne beslutningen. Med forbehold om at ERP har fått vite det uten å videreformidle det til resten av oss (noe jeg tviler på), så lurer jeg på om dette er skrevet om eller omtalt offisielt andre steder. Hvis nei, hvorfor ikke? Hadde dere tenkt å forbigå dette i stillhet?

Standard

I rett eller galt, så er det alltid noe rett eller galt - Det som er viktig for alle og rettferdig for alle er at du finner løsning på det riktige i denne situasjonen! :)

Poenget med det jeg sier, det finnes mye galt i verden - Men også spilleverden, og mye kan være "verre" en det som ble gjort i denne situasjonen. Feil kan skje, løsninger finnes og feiltagelser kan rettes.

Dette handler jo litt om hvordan handlingene blir løst av administrasjonen og våres "samfunn". Og det tror jeg setter definisjon hva som rettlegger oss til et bedre spill, i forhold til andre spill - Som da Surikat nevner i sin post.
    *Ikke at jeg har noe synspunkt på det, ettersom Travian er det eneste spiller jeg har god innsikt på.*
    Alaric - Nox 12
    Fox Romeo - Nox 15
    Genseric - Nox 17
    https://www.youtube.com/watch?v=ey8oDJCU6_o

Side 1 av 8 123 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hall of Fame
    By Quintrix in forum Server 4
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2013-01-13, 22:40
  2. Hall of Fame
    By Quintrix in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013