Side 8 av 8 FørstFørst ... 678
Viser resultater 71 til 74 av 74

Tråd: Spørsmål om Hall of Fame!

BosettsmannBosettsmann
    Ble medlem
    Oct 2010
    Sted
    tromsø

Standard

jeg kan kun snakke for meg selv som et enkeltmedlem i denne situasjonen. når jeg velger å støtte et ww, forventer jeg at mh har plukket ut de som jukser, og om dette da ikke er blitt gjort, så forventer jeg at de som faktisk sitter på ww blir sjekka opp sånn at man faktisk kan ta straffen når regelbrudd blir gjort, sånn at vi faktisk kan forandre på dette. nå sitter ikke jeg i felleschat fordi din beste venn kan være din værste fiende på travian. men om jeg skjønner dette rett, så må alltså alle 70 medlemmer be om skjermdeling i ny å flekk hele veien fordi det er opp til oss å finne ut om ww sittere jukser. noe som igjen gjør at ww sitterne vil ikke ha tid til å følge med på ww fordi de er for opptatt med å dele skjermen sin med de 70 allierte. jeg må si jeg synes dette er en merkelig måte å holde et spill på, også et såpass stort spill som travian. personlig ønsker jeg ikke delta på slike dumheter fremover. klarer ikke mh gjøre jobben sin så kan hele spillet fortsette uten meg. å tro ikke at dette blir å føre til god reklame fra min side, om noen prøver å dra meg med på en norsk server igjen, vil mitt svar bli enkelt; nei slett ikke å anbefaler ingen til å starte opp fordi du som spiller er nødt til å leite etter scripterne og botbrukerne.

med det ønsker jeg alle dere som blir igjen et flott spill uten juksing (selv om det tydligvis er fryktelig lett å jukse uten å bli tatt)

å takk til cowards som alltid har stått for godt å ærlig spill og masse flotte år sammen med dere. sjeldent man kommer over så god ledelse og en så flott allianse

Cool

Sitat Opprinnelig skrevet av munkholm Vis innlegg
    Du må vælge at tolke det som du vil.. Nox er ikke noget for mig længere sådan er det.. Men ud over det, så burde du skamme dig.. Magen til inkompetence skal man lede længe efter! Jeg har efterhånden splittet diverse allyer/kontoer/metaer du har spillet i, flere gange.. Kom ud og få dig noget sol, du kunne godt bruge det..
    No worries Munk. Hades er bare sur for at "stikket" hans med å sende på oss ikke endret serveren på noen som helst måte..

ValslyngeValslynge Plopp sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    I din jordkjeller

Standard

Sorry boys, skulle slått av scriptet før jeg tok screenshot... #noob
    nox1: Plopp KFL R.R | nox2: PanteRRape KFL R.R | nox3: Shibby SM -> KFL
    nox4: Jump Around -> Plopp T5PC -> KFL | nox5: Plopp KFL | no1r3: infamous | nox6: Dux Bellorum
    nox9: Dioscuri -> Willie Foo Foo | nox12: Kjøttgardin

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Plopp Vis innlegg
    Sorry boys, skulle slått av scriptet før jeg tok screenshot... #noob
    Hvorfor tapte ikke KFL med vilje en runde hvor en spion var sitter for vinnende fiende-WW - for så å gjøre dette?
    Det hadde vært en ny dimensjon.
    DONE. FINITIO. NEVER AGAIN.
    nox4 - Mr Macho | nox5 - tsk tsk | nox6 - Deja Vu (delete) | nox7 - Ambiorix | nox9 - Dioscuri (quit)

Side 8 av 8 FørstFørst ... 678

Lignende tråder

1. Hall of Fame
    By Quintrix in forum Server 4
    Svar: 2
    Siste innlegg: 2013-01-13, 23:40
  2. Hall of Fame
    By Quintrix in forum NOX - runde 13: september 2012 - januar 2013
    Svar: 10
    Siste innlegg: 2013-01-13, 12:02
  3. Hall of Fame
    By Mr. Sam in forum Generelt