Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Den store nominasjonstråden Server 1 Runde 7

Standard Den store nominasjonstråden Server 1 Runde 7

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske Server 1 Runde 7

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

FjadraspjotmannFjadraspjotmannFjadraspjotmann
    Ble medlem
    Jun 2011
    Sted
    Østlandet

Standard

Spiller - KebabGrete

Beste spiller - Må bli Mike siden han ble kaldt umenneskelig av MH

Beste leder -Saladin , så lenge du orket

Beste defensive spiller - Neisadusa

Beste offensive spiller -Uno

Mest undervurderte konto -VIO . siden dette var en prøve runde.. endte opp med WW og fikk den opp først

Mest overvurderte konto -I sluttspillet må jeg si musa etter at han mistet sweepet og ble sitterstyrt og var en resskonto for alliansen,,, fikk beholde ww uten noen innblanding fra PS der..

Mest verdsatte spiller -VIO og Arma

Hyggeligste spiller -Mike

Beste taktiker -UNO

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)
    Når Icequeen bestemte seg for å slutte uten å si det og ting ble en smule kaos i T.D og vi gikk hver vår vei,, Noen til DA og de fleste til PS..

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Warchild, Uffda, Arnilux, galmann,

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Mike, åndenesmakt, King and Sam, VIO, Armagedon ... egentlig alle :)

Allianse

Beste allianse -DA

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse - DA

Beste offensive allianse - DA

Beste ledelse - UNO og Saladin..

Diverse kategorier

Beste manipulator -Icequeen

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Nekrom.. jobben du gjorde var bare fantastisk

Beste galler - UNO

Beste romer - Mike

Beste germaner -Musa

Beste forumdeltaker - VIO og Mike

Verdt å minnes

Beste hendelse -Når vi vant :)

Verste hendelse -Når KebabGrete og Mike ble utstengt helt i førsten av endgame og ble frikjent senere,,

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt - Musa sin store korn når det ikke var tropper igjen

Største tabbe - Miste sweepet til musa

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi vant for at vi i lengre tid klarte å gjemme sweep og hadde en offtaktikker som virkelig var super,, Tusen takk UNO for den jobben du gjorde

Andre spillere som bør nevnes -Nekrom, arma,VIO, brukerstøtte, Biwi, Mike, UNO,++ sikkert mange fler,, når vi skiftet i ledelsen og hadde fått WW.. Vi hadde ikke vunnet uten dere

På denne måten kommer jeg til å huske Server 1 Runde 7 : Det begynte med ett gryende mål om at dette skulle vi klae sammen.. Noen jobbet hardere enn andre,, men vi fikk det til,,, ble også en server med mye rot, mye spill for galleriet, men når serveren virkelig satte seg,, og de som hadde sittet lenge på gjerdet begynte å vise seg,, ble det også mere ro.. vi fikk en spilleglede,, Bedre lykke neste gang PS,, denne runden tok vi i DA.. Håper vi kan møtes igjen på ny runde,, Takk for spillet dere ga oss
    http://forum.travian.no/picture.php?albumid=136&pictureid=1038
    Jeg bare må ha det hver kveld
    Kebab velhttp://forum.travian.no/picture.php?albumid=136&pictureid=1038

Standard

Spiller - Nekrom

Beste spiller - Kommer nok veldig an på hvordan man definerer det, men må nok bli den umenneskelig aktive Mike.

Beste leder - Må nok si Saladin her. Litt utrolig at jeg faktisk ble kjent med den legendariske Al ghouti, selv om jeg først fant ut om han i ettertid. Han gav seg etter en stund da, så fortsatte dualen hans med en strålende jobb så lenge motivasjonen holdt.

Beste defensive spiller - Neiseiduda

Beste offensive spiller - Blir nok uno, selv om Mike hadde tatt den om han hadde lært seg å sende waves. :D

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto - Minimas fikk litt for mye oppmerksomhet fra min side iallefall i forhold til hvor mange tropper han hadde.

Mest verdsatte spiller - FateZero, var fryktelig viktig som deffer i den tidlige "krigen" med naboer. Tellus, og kompisen hans rasmusetellerannet, var det fryktelig mye tiltak å få has på.

Hyggeligste spiller - Veldig mange jeg kunne nevnt her, så skal ikke rangere folk over andre.

Beste taktiker - Var vel nærmest bare Uno som hadde ansvaret for off-aksjonene etter at Saladin gav seg, og hans aksjoner husker jeg nesten ikke.

Rundens joker - Uno knuste mange HSer i PS sammen med Mike, vi fikk tatt hver vår sone.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Har ikke hatt noen spesiell kontakt med noen fra andre allianser. Må være at jeg vil spille sammen med noen jeg var litt ekstra rivaler med denne runden, som Warchild.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Er altfor mange til at jeg kan bare skrive 5, men Mike, Kebab og uno var de jeg hadde mest kontakt med. Aligator, mr mr og FateZero var også morsomme å spille sammen med.

Allianse

Beste allianse - DA

Mest undervurderte allianse - Muligens DA i starten av spillet da de store metaalliansene kriget seg imellom.

Mest overvurderte allianse - Var mange av de store alliansene i starten som jeg følte kollapset raskt.

Beste defensive allianse - DA

Beste offensive allianse - DA

Beste ledelse - Uno og Saladin

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer - Musa, om han det at han var nykommer var sant da.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) Musa for monstersweepet sitt som vi dessverre mistet alt for lett. Uno sine raid må heller ikke glemmes.

Beste galler - Uno

Beste romer - Aligator før han ble tatt, deretter Mike

Beste germaner - Musa før han ble tatt, Daniel og Saladin var veldig store.

Beste forumdeltaker -Uno, Mike og Kebabgrete

Verdt å minnes - Mye som er verdt å minnes.

Beste hendelse - Når Mike sin konto endelig ble låst opp igjen og når vi endelig kunne vinne denne serveren. :D

Verste hendelse - Når aligator og Musa sine sweep ble tatt ned uten noe spesiell motstand. Var også fryktelig kjipt når kjempekontoen Ragnarok ble stengt etter kontobyttetrøbbel + en noe umulig MH :)

Beste bruk av artefakt - Synes raske tropper i lekesweepbyen min gjorde god nytte for seg. Ellers kom spionartefakten jeg fikk cava til å gi til Mike da han gav seg til god nytte.

Verste bruk av artefakt - At fikk brukt Musa sin store korn da han kun ble brukt til support.

Største tabbe - Da aligator undervurderte trusselen mot sweepet sitt, og Daniel fikk tatt ut unødvendig mye sweeps som ble sendt uten godkjennelse fra ledelsen. Gratis byggeplan til Company var også ganske unødvendig. :D

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse - At jeg hadde klart å overse Pancho som offspiller, var litt for usynlig i Landnåm.

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi klarte å sette mange HSer i PS ut av spill, og dermed ble også mange sweep tvunget ut på tur. Vi hadde også mange bortgjemte sweeps, og PS var alt for sløve til å kjøre aksjoner mot oss. Var bare de store aksjonene mot Musa og aligator som jeg kan huske.

Andre spillere som bør nevnes - Arma, Biwi og VIO som sto på barrikadene for WW og gjorde en kjempejobb der. All respekt til dem. Drømmeverk ofret også sweepet sine flere ganger og bør ikke stå unevnt. Kebabgrete, uno og Mike gjorde også en flott jobb når det kom til organisering av aksjoner, forumbruk og generelt ta initiativ. Sikkert mange som bør nevnes som Musa, aligator, Saladin, Brukerstøtte, Neiseiduda osv. men kan ikke nevne alle heller.

På denne måten kommer jeg til å huske Server 1 Runde 7: Var min første skikkelige runde noensinne, og måtte lære meg alt om artefakter, WW og 15c HS bygging fra scratch. Skulle egentlig bare prøve travian for gøy som et barndomsspill, men ble brått kjent med selveste Saladin/al ghouti og kasperdc som var en av de sterkeste early game spillerne. Ble hektet etter det. Ellers kommer jeg til huske runden som en rolig runde med noe jeg oppfatter som lav motivasjon blant nærmest alle på serveren. Fikk følt at jeg gjorde en liten forskjell da jeg tok ut HSene til f.eks. Dinotars og Matsemann som måtte sende sweepene tidligere enn planlagt. PS gjorde motstand når de så at de ikke kunne la aligator og Musa dominere plyndrelistene slik de gjorde. Var blant de desidert sterkeste spillerne i tidlig og mellom stadiene av runden. Takk til PS for all motstand og DA som alt i alt gjorde en flott jobb. Dette var en artig opplevelse som jeg aldri i verden kunne forestilt meg da jeg begynte.

Lignende tråder

1. Diskusjoner rundt Nominasjonstråden Server 3, Runde 8.
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 8: november 2015 - juli 2016
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-07-24, 15:55
  2. Den store Nominasjonstråden Server 4 - Runde 7
    By sommerfuglen in forum S4 - runde 7: juli 2015 - mars 2016
    Svar: 3
    Siste innlegg: 2016-03-24, 12:45
  3. Diskusjoner rundt Nominasjonstråden Server 4 - Runde 7
    By sommerfuglen in forum S4 - runde 7: juli 2015 - mars 2016
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2016-03-20, 18:29
  4. Den store Nominasjonstråden!