Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Tråd: KP Gråsone

Berserk
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ålesund Norway

Standard KP Gråsone

Hei.
    I starten av serveren fikk vi kp for byer i gråsonen.
    Dette har nå forsvunnet.
    Flere av oss grunnla vår by nr2 her da vi fant ut att man faktisk fikk kp i gråsonen.
    Vi konkluderta da med att dette fikk man siden ww byene ikke er konsentrert i gråsonen men spredd utover.
    Eventuelt siden dette er en t4.4 server.
    Litt bittert att dette har blitt forandret på da flere av oss garantert ikke hadde grunnlagt by 2 i gråsonen om vi hadde vist om det.
    Det har heller ikke blitt sendt ut noe info inngame om att dette har blitt forandret.
    Litt bittert da flere av oss mister mye kp pga dette.
    Brøler fra travian sin side?

Mvh
    -Christian-

Standard

http://forum.travian.dk/showthread.php?t=26315

dette blir og diskutert av danskene...

Skulle gjerne hatt en avklaring her.

Nå er det jo sånn at vi ikke får KP for små fester i gråsonen siden det ikke gir KP?

Mye av grunnen til at vi bosatte oss i gråsonen var jo fordi vi fant ut at det gav KP, og at vi dermed kunne ha små fester der.

1. Vil KP komme tilbake i gråsonen?
    2. Vil små fester gi KP i gråsonen?

Takk!

Berserk
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ålesund Norway

Standard

i residens viser det att vi ikke får kp for byen i gråsonen.
    i travian pluss landsbyoversikt viser det att vi får kp for byen i gråsona.
    Noe er ivertfall riv ruskende galt.

Hirdmann ThjodsRETURN sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Nordland

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av borley4 Vis innlegg
    http://forum.travian.dk/showthread.php?t=26315

dette blir og diskutert av danskene...

Skulle gjerne hatt en avklaring her.

Nå er det jo sånn at vi ikke får KP for små fester i gråsonen siden det ikke gir KP?

Mye av grunnen til at vi bosatte oss i gråsonen var jo fordi vi fant ut at det gav KP, og at vi dermed kunne ha små fester der.

1. Vil KP komme tilbake i gråsonen?
    2. Vil små fester gi KP i gråsonen?

Takk!

huehuehue, ryktes forøvrig at natarsona gidde ikke kultur poeng før, altså i T4 -> har ikke sett changelog om det heller på t4.2 eller t4.4 så regner med det fortsatt gjelder. Så hvor dere 2 luringer har fått denne serdæles gode informasjonen fra lurer jeg på .

Men for min del håper jeg det ikke endrer seg slik at dere ringrever får ha en fantastisk fin start på bybygging framover
    Sist endret av ThjodsRETURN : 2014-02-25 kl 22:04 Årsak: skriveleif

Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon

Standard

Hei

Her har det nok vært en visningsfeil ute og gått. Det har aldri vært gitt kulturpoeng for landsbyer i det grå området, og vi har heller aldri annonsert at det skulle gjøres noen endringer på dette.
    Visningsfeilen (som av og til har vist KP-produksjon i feil landsby, eller vist at en landsby har 0 i produksjon selv om den har hatt KP-produksjon) er nå korrigert.
    Dermed er det fortsatt 0 kulturpoeng-produksjon fra landsbyene i det grå området, tilsvarende som det alltid har vært.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Helt korrigert er den nok ikke, i min residens står det fremdeles at jeg får kulturpoeng for min by i gråsonen. Men er det da også slik at små fester i gråsonen heller ikke vil gi kulturpoeng, eller vil de gi det byen hadde produsert?

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av PerrinAybara Vis innlegg
    Hei

Her har det nok vært en visningsfeil ute og gått. Det har aldri vært gitt kulturpoeng for landsbyer i det grå området, og vi har heller aldri annonsert at det skulle gjøres noen endringer på dette.
    Visningsfeilen (som av og til har vist KP-produksjon i feil landsby, eller vist at en landsby har 0 i produksjon selv om den har hatt KP-produksjon) er nå korrigert.
    Dermed er det fortsatt 0 kulturpoeng-produksjon fra landsbyene i det grå området, tilsvarende som det alltid har vært.
    Rigtig dum fejl da det jo som Giggle skriver har medført at en del spiller har bosat sig i den grå zone fordi de regnede med at de fik KP der, omvendt så burte man måske osse have taget kontakt til teamet og spurt om det var en ny ændreing i spillet i stedet for bare at antag at det var sådan det var. Så havde man selvfølgelig undgået at dem der ikke ønskede at bosætte sig i den grå zone havde bosat sig der..

Standard

Hahahaha, noobs, lol...!

Neida...., jeg synes veldig synd på dere altså

Standard

"Kjære spillere Vi har dessverre oppdaget en feil ved bruk av fester i det grå området. En fest i det grå området vil IKKE gi noe kulturpoeng. Det arbeides med å få løst dette snarest. Mvh Perrin Aybara"

Dette var flott å få vite :) Men det hadde kanskje vært ENDA flottere å få vite det da vi spurte om det sist, 20 minutter etter innlegget om visningsfeilen?

Sitat Opprinnelig skrevet av MrPingvin Vis innlegg
    Men er det da også slik at små fester i gråsonen heller ikke vil gi kulturpoeng, eller vil de gi det byen hadde produsert?
    Uten svar og etter forsøk som viste at det fungerte, KAN det jo ha blitt fristende for gråsone-spillere å investere i kulturpoengbygg for bedre stemning i gråsonefestene. Ikke en smell jeg har gått på selv, men jeg vil påpeke at jeg synes dette var litt rotete løst.

Standard

Hei

Denne sisten delen var dessverre ikke kjent på det tidspunktet når jeg svarte sist, og ny informasjon kom også nettopp inn.

For en stor fest vil den telle KP fra alle landsbyer utenom det grå området. Om man da produserer nok KP utenfor det grå området vil en stor fest kunne fungere som normalt.
    En liten fest vil kun gi bonus-KP tilsvarende som produksjonen til landsbyen der festen holdes, og den vil da ikke fungere i det grå området sålenge denne feilen er tilstede.

Normalt sett vil liten fest gi samme antall KP i det grå området som landsbyen ville ha gitt dersom den ikke var plassert i det grå området.
    Mvh

Perrin Aybara
    Community Manager NO

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg
  •