Side 1 av 23 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 224

Tråd: Fakta og rykter

Standard Fakta og rykter

TS2 starter opp fredag 14. februar klokken 06:00, og åpner for forhåndsregistrering i løpet av onsdag 12. februar!

Dette er en Fakta og Rykte-tråd og det er ikke behov for å skrive "det ryktes" i alle poster....

Benytt tråden til å dele store og små begivenheter og rykter på s2.
    Vi oppfordrer alle å åpne nye tråder for diskusjoner, da dette ikke er noe diskusjonstråd.

Lykke til alle sammen !
    Sist endret av Lilith : 2014-02-01 kl 17:00

Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard

Jajamensan.. der ble jeg dolket i ryggen av min mest trofaste travianvenn. *snufs* han stikker vel avgårde med alle mine mest trofaste samarbeidspartnere...
    men likevel, dem som vil joine min side på denne serveren bes ta kontakt.

*dypt hjertesukk*

Standard

Men men folkens dette her ligger an til å bli svært annerledes enn en vanlig travianserver. Her blir det action fra nybegynnerbeskyttelsen går ut. :) Man slipper endeløs diplomati og vissvass før man finner ut hva man skal gjøre. Dem som vil være med på dette her oppfordres til å ta kontakt med thales, pesi eller kermitt på skype.
    hehe og velg gjerne etter hjertet. :)
    Jeg ønsker to jevnbyrdige sider og en episk kamp!

legger inn et nytt glefs til pesi btw... hadde satsa på han som dual denne gang *snufs*

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sted
    Sydney

Standard

Hva skjer?

Blir det tre sider?? Thales's side, Pesi's side og Kermitt's side ??

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Rafiki Vis innlegg
    Hva skjer?

Blir det tre sider?? Thales's side, Pesi's side og Kermitt's side ??
    I utgangspunktet blir det to sider. Pesi og jeg har spilt sammen på hver eneste server, og det var på tide med en liten fight mellom oss. :) om kermitt klarer å hoste opp en drøss spillere må selvsagt det revurderes. men i utgangspunktet to sider

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av thales Vis innlegg
    Men men folkens dette her ligger an til å bli svært annerledes enn en vanlig travianserver. Her blir det action fra nybegynnerbeskyttelsen går ut. :) Man slipper endeløs diplomati og vissvass før man finner ut hva man skal gjøre. Dem som vil være med på dette her oppfordres til å ta kontakt med thales, pesi eller kermitt på skype.
    hehe og velg gjerne etter hjertet. :)
    Jeg ønsker to jevnbyrdige sider og en episk kamp!

legger inn et nytt glefs til pesi btw... hadde satsa på han som dual denne gang *snufs*
    Lyder spændende, vil da ønske begge sider held og lykke :)

Ps. Det rygtes at T4.4 vil gøre det nemmere for dem der ikke bruger så meget guld at følge med i starten.

Fjadraspjotmann Veggi sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Server 2 - Norge :P

Standard

Dette virker spennende ja! :D Lenge siden jeg har spilt nå, men gleder meg til å prøve igjen etter noen år! :)

Hvis det blir to/tre sider, må man vel velge å henge seg på en av disse etterhvert! ;) Er alle partene norske? Eller tror man det blir mange svenske og danske også?

Uansett! Håper dette blir en bra og aktiv server! Lykke til! :)
    Honor
    Integrity
    Pride

Standard

Let the game begin!

Standard

Til begge sider: Husk å bruke denne tråden flittig! Da kan vi som er utenfor serveren også få følge kampen ;-)

Standard

Det ryktes at det allerede etter dag 3 har begynt å fly konføderasjoner og iaps rundt om på serveren.

Side 1 av 23 12311 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum Politikk & diplomati - S1
    Svar: 7
    Siste innlegg: 2016-10-16, 19:49
  2. Fakta og rykter
    By sommerfuglen in forum S3 - runde 7: oktober 2014 - juli 2015
    Svar: 61
    Siste innlegg: 2015-07-21, 07:12
  3. Fakta og Rykter
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 18: september 2014 - desember 2014