Leter du etter svar?: Answers | Veiledninger | Spørsmål
Lover og Regler: Spilleregler | Pushing | Betingelser
Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.
Ryktes at TUS deffet opp med klubber i natt![]()
Nox14: Lars2pro, Nox15: Kaffetorsk, Nox16: Batman Tore, Nox21: Klovner i Kamp, Nox22: Papillon
Det ryktes at SimCity har gått inn i nok en konføderasjon, og at det pdd. er AC mot "røkla".
Nox16 - Phantasticas • Aeu19 - Kemosabe
AC og DC , det vil si 3 allianser mot 2.. om man teller med Simtown så kanskje 4, men om det regnes som en allianse av kvalitet er en annen sak
Nox1 - Marius150
Nox3 - Rock Lee
Nox4 - Dualcore
Nå - Tilbake for en ny runde! :)
meh meh,
POFF (som ble truet over, stakkarslig:D), SimCity, SimTown, PF og TUS + noen flere vi ikke vet om enda kanskje? ^^ blir 5 det, kanskje fleire også? :O Kom vist en liten småallianse til nå :D 6 allyer nå da :O
Kvantiteten er i alle fall i ekstrem favør Simcity/tus sin side ^^
Sist endret av Larsen94 : 2014-03-13 kl 16:04 Årsak: jøss kom en til alliert :D
Nox4-Mr.Macho|Nox9-OnlyGirl|Nox11-Quentin|Nox12-Hattori Hanzo|Nox13-Big.Bad.Wolf|Nox14-Frk.Bibelstripp Offrekord nox|Nox 15-The Mendacium->Fox Romeo WR romer AP http://travian-reports.net/no/report/133134ecab6| Nox16-Batman Tore| Nox19- Sergei321| |Ukx12-Get Lucky WR øks|comx8 Flowerpower WR deff
Det var såppas ja! ikkenoe jeg viste om :( ting blir sikkert litt endra føre EG!
Nox1 - Marius150
Nox3 - Rock Lee
Nox4 - Dualcore
Nå - Tilbake for en ny runde! :)
Det ryktes med rette at SimCity sine nye bestevenner, PF, har fått en melding fra høyeste hold om å sende fakes på AC/DC-spillere. Det kommer for øyeblikket 35 waves mot min HS, og det er svært få waves som har mer enn 20 tropper, treffer i samme sekund (det er opp til 30 sekunder mellom hver wave) eller som er sendt på "angrep" - og ikke "plyndring".
Dette viser vel hvor fantastisk godt denne metaen fungerer?
Nox16 - Phantasticas • Aeu19 - Kemosabe