Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Forums søker funksjon.

Standard Forums søker funksjon.

Eg har spilt mange spill og travian i mange år, men har fåt en fornyet interesse av travian. Så da vil man oppdatere seg og har sefølgelig nye spørsmål som melder seg.

Så første spørsmål er jo hvilket oppgulp fra hades denne søker motoren forumet har. Er det laget på brukervennlighet eller for å bli kvitt nye spillere?? Dette super intelligente utviklede programerklæring kommer med intelligente spørsmål, slik som: hva søker du etter. Tja kanskje det eg søkte etter, hvor eg overhode ikke spurte etter avansert søk.

Første eg lurte på var litt mere info om sitter regler.. Fikk som svar at kreteriene for spørsmålet var ikke oppfylt.

Ser for meg bruke det som unskyldning til MH, Sorry det viste eg ikke, for kreteriene for å være sitter er jo aldri oppfylte. Tipper den ville sent meg langt inn i dommedag, får eg ville fåt kontoen tilbake.
    You see Jesus? No. Ok no acunt for you.

Andre spørsmålet er noe eg har fundert på i mange år og som vil sikkert få meg til å se ut som en totalt nuub

Nor man sender ut et angrep, så er det vanlig at det kommer et (+) som man kan slutte av angrepet. Men dette forsvinner etter en 30 sek. Så spørsmålet er hvordan klarer enkelte å gjøre dette (avslutte angrepet) i over en time etter det begynte??

Måte registrere meg og stille spørsmål p.g. Søkemotor er så eledig. Skjerpings .

Unskyld, men ble utrolig frustrert over at det skal være en slik ubehagelig opplevelse, bare fordi man vil ha noen enkle svar på noen enkle spørsmål. Og Erling talt så burde de som lagde søke motoren ha fott tilbake trukket lønen sin. Føler meg som em amrikaner på hardangerviden på utkikk etter midnattsolen, når eg søker på opplysninger i den (sensurert) søke funksjonen som nå eksisterer.

Mvh
    Seidemann

Berserk
    Ble medlem
    Dec 2012
    Sted
    Lørenskog, Norges stolthet

Standard

Det er godt du koser deg midt på natta med detta :)

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Boble Vis innlegg
    Det er godt du koser deg midt på natta med detta :)
    Litt mer å gjøre en deg da, her på natten da.

Så vit eg fikk med meg så var dette plassen å spørre spørsmål, uansett tid. Kunne jo være at det var noen storfarmere som viste dette.

Men med min flaks så tiltrekker vel dette forumet seg bare hatere. Og dit svar gir jo en dyster foruroligende fremtid av hva eg kan forvente her.

Kanskje noen kan linke meg til en mer seriøs side for å få info??

Standard

hmm vet ikke ass

ValslyngeValslyngeValslyngeValslyngeValslynge Koisen sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nord i Nordland

Standard

Du finner informasjon om sitter her. Så får du heller spørre mer om du lurer på noe mer konkret.

Det andre har jeg overhodet ikke noe svar på, annet enn at så vidt jeg vet skal det ikke være mulig.
    Skal dog sies at jeg er veldig lite aktiv selv i Travian for tiden, så er ganske begrenset hva jeg kan hjelpe med, spesielt de siste versjonene.
    We never fail when we try to do our duty, we always fail when we neglect to do it.
    - Sir Robert Baden Powell(1876-1941)

Forumsguru Mordiiii sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Sted
    London

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Seidemann Vis innlegg
    Så første spørsmål er jo hvilket oppgulp fra hades denne søker motoren forumet har. Er det laget på brukervennlighet eller for å bli kvitt nye spillere?? Dette super intelligente utviklede programerklæring kommer med intelligente spørsmål, slik som: hva søker du etter. Tja kanskje det eg søkte etter, hvor eg overhode ikke spurte etter avansert søk.
    Funksjonen er nok et irriterende oppgulp fra Hades, men du kan benytte Google til å søke på forumet også.

Første eg lurte på var litt mere info om sitter regler.. Fikk som svar at kreteriene for spørsmålet var ikke oppfylt.

Ser for meg bruke det som unskyldning til MH, Sorry det viste eg ikke, for kreteriene for å være sitter er jo aldri oppfylte. Tipper den ville sent meg langt inn i dommedag, får eg ville fåt kontoen tilbake.
    You see Jesus? No. Ok no acunt for you.
    Et godt tips er å se i reglene. Generelt: spill til kontoens beste.

Andre spørsmålet er noe eg har fundert på i mange år og som vil sikkert få meg til å se ut som en totalt nuub

Nor man sender ut et angrep, så er det vanlig at det kommer et (+) som man kan slutte av angrepet. Men dette forsvinner etter en 30 sek. Så spørsmålet er hvordan klarer enkelte å gjøre dette (avslutte angrepet) i over en time etter det begynte??
    Angrep som forsvinner etter 30 sekunder skyldes:
    * Spilleren har slettet kontoen
    * Byen angrepet ble sendt fra er "nullet", eller overtatt av en annen spiller
    * Du så feil

Lignende tråder

1. Skandinavisk kval.server forums"erstatning"
    By sommerfuglen in forum Skandinavisk Kvalifiseringsserver 2013
    Svar: 0
    Siste innlegg: 2013-03-18, 17:07
  2. Ny pluss funksjon
    By kebabegutten in forum Ideer
    Svar: 18
    Siste innlegg: 2010-05-16, 15:02
  3. Spørsmål om ny bot-funksjon
    By PerrinAybara in forum Spørsmål