Eg har spilt mange spill og travian i mange år, men har fåt en fornyet interesse av travian. Så da vil man oppdatere seg og har sefølgelig nye spørsmål som melder seg.
Så første spørsmål er jo hvilket oppgulp fra hades denne søker motoren forumet har. Er det laget på brukervennlighet eller for å bli kvitt nye spillere?? Dette super intelligente utviklede programerklæring kommer med intelligente spørsmål, slik som: hva søker du etter. Tja kanskje det eg søkte etter, hvor eg overhode ikke spurte etter avansert søk.
Første eg lurte på var litt mere info om sitter regler.. Fikk som svar at kreteriene for spørsmålet var ikke oppfylt.
Ser for meg bruke det som unskyldning til MH, Sorry det viste eg ikke, for kreteriene for å være sitter er jo aldri oppfylte. Tipper den ville sent meg langt inn i dommedag, får eg ville fåt kontoen tilbake.
You see Jesus? No. Ok no acunt for you.
Andre spørsmålet er noe eg har fundert på i mange år og som vil sikkert få meg til å se ut som en totalt nuub
Nor man sender ut et angrep, så er det vanlig at det kommer et (+) som man kan slutte av angrepet. Men dette forsvinner etter en 30 sek. Så spørsmålet er hvordan klarer enkelte å gjøre dette (avslutte angrepet) i over en time etter det begynte??
Måte registrere meg og stille spørsmål p.g. Søkemotor er så eledig. Skjerpings .
Unskyld, men ble utrolig frustrert over at det skal være en slik ubehagelig opplevelse, bare fordi man vil ha noen enkle svar på noen enkle spørsmål. Og Erling talt så burde de som lagde søke motoren ha fott tilbake trukket lønen sin. Føler meg som em amrikaner på hardangerviden på utkikk etter midnattsolen, når eg søker på opplysninger i den (sensurert) søke funksjonen som nå eksisterer.
Mvh
Seidemann