Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26

Tråd: Den store nominasjonstråden

Standard Den store nominasjonstråden

Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -

Beste leder -

Beste defensive spiller -

Beste offensive spiller -

Mest undervurderte konto -

Mest overvurderte konto -

Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -

Allianse

Beste allianse -

Mest undervurderte allianse -

Mest overvurderte allianse -

Beste defensive allianse -

Beste offensive allianse -

Beste ledelse -

Diverse kategorier

Beste manipulator -

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler -

Beste romer -

Beste germaner -

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse -

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -

Verste bruk av artefakt -

Største tabbe -

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -

Andre spillere som bør nevnes -

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2
    Har du et spørsmål? Du kan finne svaret her: T4 OSS, T3 OSS
    Moderatorene jobber på frivillig basis og er derfor ikke tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Standard Vanskelig kåring

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilith Vis innlegg
    Hver eneste runde er det alltid noen allianser og noen spillere som skiller seg mer ut enn andre. I denne tråden kan dere nominere de spillerne dere mener fortjener en ekstra påskjønnelse, og som det er verdt å minnes. Dere kan legge til egne titler dersom det er noen jeg har glemt, eventuelt la noen stå blank dersom dere mener det ikke er noen som kan leve opp til dem.

Jeg vil minne om at kategoriene på ingen måte er skrevet i stein, dere kan selv velge de dere ønsker dele ut til andre.

Spiller

Beste spiller -
    Gir seieren til midna/rott denne gang for svært bra jobbing med hammerkonto. Ellers er det mange andre som skal ha skryt. :)

Beste leder -
    Giggle har stått på kontinuerlig og vært uvurderlig. :)

Gir denne til Giggle siden han sto som deffansvarlig hele runden. Må dog sies at defftropper ikke var høyt nok prioritert på denne serveren. :) og akkurat på det området sleit våre fiender mer enn oss. Tarot gjorde også en ålreit innsats. :)

Står mellom flere her. Easy konto gjorde det skarpt gjennom både å drifte ww (seff med hjelp av gode sittere, spesielt zork og oscar skal ha cred for den jobben). Rocke-mor gutta var også et svært positivt bekjennskap.

tja...

Kanskje min og erland sin. Vi er seff klar over at man oppnår langt høyere slagkraft gjennom suppsweeps, men i vår isolerte avkrok var det rett og slett ikke mulig å forsvare flere slike enn den på lipservice. :) ergo ofret vi oss litt i så måte. Og skal heller ikke glemme at vi bevisst var trøbbelmagneter. :) ble smadret gang på gang.
    Kanskje neste server gir andre muligheter i forhold til å makse en konto. :)
    Mest verdsatte spiller -

Hyggeligste spiller -
    Står mellom giggle og reccie for min del. :) stort sett alltid positive. :)
    Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)
    mange enkelthendelser her gitt

Leonidas, ivoh, medusa, greywolf, rock lobster. Det er ihvertfall disse jeg har lagt mest merke til sånn umiddelbart.

PESI!!, midna/rott, erland, rockemødrene og giggle er aller øverst. Men er svært mange andre som jeg også gjerne vil ha med igjen. tarot, easyene, oscar, drafius, asgard, etcetcetcetc
    Allianse

Beste allianse -
    GGG
    FK
    VVS
    GGG
    GGG
    Beste ledelse -
    GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator -
    WO folka fikk det akkurat som de ville.

Rundens nykommer -
    Rocke-mor

Beste galler -
    Snitcher

Beste romer -
    Rocke-mor

Beste germaner -
    Lipservice med Easy svært tett på.

Beste forumdeltaker -
    Pesi

Verdt å minnes
    FK ww bombet helt til grunnen på slutten.

Beste hendelse -
    Seier etter lang tids prøvelser

Verste hendelse -
    Smadringen av egen konto

Beste bruk av artefakt -
    kommer ikke på noe spesifikt.

FK/wo var ikke spesielt flinke til å passe byggeplanene sine... men igjen var det nok et spørsmål
    om begrensede mengder deff.

Største tabbe -
    var vel noen sweep som fikk juling i oaser nok en gang.

Viktigste begivenhet -
    hmmm... må vel bare være at vi over tid klarte å holde motivasjonen oppe

Største overraskelse -
    hmmm

Virket som om FK/WO/JFF ikke klarte å dra skikkelig i samme retning. Vi har hørt rykter om intern murring
    og mishagsytringer. Sågar fikk vi forespørsel fra spillere som ville skifte side..

En lang, seig og langtekkelig affære, men også tett og spennende lenge. :)

mvh thales

Standard

Spiller - Stark

Beste spiller - Står mellom flere. Lipservice, Snitcher, Ivoh og Tyrion som senere gikk over til Mokolotivet og dessverre og forståelig nok ble en skygge av seg selv. Vanskelig å velge en vinner blant disse men jeg velger Tyrion, rett og slett fordi han ikke ga opp etter behandlingen fra MH. Mens han spilte på Tyrion kontoen, var han serverens største spiller, han var overlegen offensivt, fanget og deffet ut alle fiendens sweep som kom mot ham og ledet våre offensive og defensive aksjoner sammen med Rock Lobster som på den tiden var svært vellykkede.

Beste leder - Leder i GGG, hvem denne nå var.

Beste defensive spiller - Uten tvil Raay med Shiba på en god 2 plass.

Beste offensive spiller - Velger å premiere off koordinatorene her og da blir det Ivoh, Tyrion og Rock Lobster som planla alle WO's og etterhvert FK's aksjoner. Når WO først angrep, angrep vi alle mann. Jeg tror vår uforutsigbarhet skapte stor frustrasjon hos fienden. I tillegg vil jeg berømme Snitcher, Gallienus, Giggle, Rocke-mor, Gentlemen og Lipservice for at de kom mot oss gang på gang på gang, selv etter at flere av de vegget. Meget gode spillere og morsomme motstandere.

Mest undervurderte konto - Easy. Kjenner både Easy og Burnie fra tidligere runder som spillere som gir opp ved motgang. Vet ikke om det var disse to som sto som kontoeier i EG men kontoen sto løpet ut, noe jeg ikke hadde forventet. All honnør til denne kontoen, den ble driftet av veldig gode spillere.

Mest overvurderte konto - Min egen vil jeg tro. Motivasjonen min ble borte etter Tyrion hendelsen.

Mest verdsatte spiller - Raay. Stiller opp for andre uten å blunke, trener def fortere enn det skal være mulig, timer inserts helt nøyaktig og hopper mellom allianser slik at deffet og heltegjenstander skal ha best effekt for deffet sitt.

Hyggeligste spiller - Snitcher og Grete på Calle

Beste taktiker - Rock Lobster og Ivoh

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Lipservice som smadret vår ww 2 ganger.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Lipservice, Snitcher, Gentlemen, Giggle, Gallienus

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Alle i WO. Vi har holdt sammen i mange runder nå og jeg ville ikke vært foruten en eneste en.

Allianse

Beste allianse - WO. Alle 15 spillere holdt løpet ut igjen, mange vellykkede off og def aksjoner, fikk ansvaret for all hammerbygging mot slutten, mens vi samtidig skulle deffe og mate artbyen alene. I tillegg deffet vi og fødde på WW og hadde mot slutten like mye def i denne byen som FK og JFF (57 spillere) klarte å stille opp med tilsammen.

Mest undervurderte allianse - VVS/LR. Trodde mange flere ville falle ifra etterhvert.

Mest overvurderte allianse - FK. Ledelsen forsvant og med det mesteparten av organiseringen offensivt og defensivt. Selv om flere prøvde å stå frem, virket det som om disse få ikke klarte å få med seg de resterende spillerne og av denne grunn sultet WW mesteparten av tiden.

Beste defensive allianse - GGG

Beste offensive allianse - WO

Beste ledelse - GGG. De klarte å motiverte sine spillere bedre enn oss og av den grunn vant de fortjent.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Vil tro at flere i GGG ser på de hele WO som manipulatorer. Selv om det ikke har vært vår hensikt, har nok vårt valg av allierte påvirket serverens utfall i stor grad.

Rundens nykommer -

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Gallienus/Thales som holdt ut selv om han var rimelig forbannet på WO, følte seg dolket i ryggen og ble bombet gjentatte ganger.

Beste galler - Snitcher og Tyrion

Beste romer - Ivoh

Beste germaner - Lipservice

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes - Aksjon "Epic" da WO lurte VVS trill rundt og snappet opp spionarten til Snitcher. Dette må være den mest nervepirrende og råeste aksjonen WO til nå har gjennomført og det var ekstremt små marginer som førte til at aksjonen ble vellykket.

Beste hendelse - At serveren faktisk endte.

Verste hendelse - At Tyrion ble utestengt og slettet. Dette ødela mye av motivasjonen til altfor mange spillere, inkludert meg selv.

Beste bruk av artefakt - Mye bra bruk av trenerarts. Min egen bruk av stor korn, frem til FK ikke klarte å holde på sine unike og måtte ha min store som ww art.

Verste bruk av artefakt - Unik spion.

Største tabbe - At vi allierte oss med VVS innledningsvis, uten å informere de om vårt kjennskap til FK. Dette skapte unødvendig mye støy, med folk jeg gjerne skulle spilt sammen med senere. Håper ikke det er noen hard feelings fra VVS sin side.

Viktigste begivenhet - At FK fikk inn ungarerne på ww kontoen. Uten de, ville vi nok aldri klart bygge ww.

Største overraskelse -At FK/JFF falt sammen som et korthus jo lengre inn i EG vi kom.

Hvorfor min allianse tapte/vant - WO tapte fordi FK/JFF ikke klarte å holde motivasjonen oppe. De mistet altfor mange spillere mot slutten, hele ledelsen forsvant og motivasjonen til de få som holdt ut dalte. Samtidig hadde GGG høyere motivasjon og mye bedre aktivitet, noe de utnyttet ved å knuse sentrale HS'er i hele FK, JFF og WO leiren. Dette førte til at både offensive og defensive tropper ikke kunne trenes og at ww tilslutt var så og si tomt for def da Lipservice kom mot den siste gangen.

Andre spillere som bør nevnes - De få i FK og JFF som faktisk holdt ut mens de så at de selv og resten av alliansen deres ble knust og gikk inaktive. Grete/Calle, Avitana, Bulldog, Vera, Mc117 og Finn/ulr. Sikkert noen jeg har glemt her men dere som har vært aktive og stilt opp med def og korn hele veien vet hvem dere er. Jeg vil også trekke frem Shiba og Raay som uvurderlig deffere samt hele WO som holdt ut til the bitter end, selv om vi veldig lenge skjønte at vi umulig kunne vinne denne runden.

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 - Lang, seig og rotete server der MH spilte en altfor stor rolle for begge leire, i negativ forstand. Dette fører til at jeg og de fleste andre i WO slutter med travian og kommer ikke tilbake før admins har klart å rydde opp i egne rekker.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Beste spiller - Veldig mange som sto frem, men detter ned på en trio i Rock Lobster, Easy og Tyrion

Beste leder - De(n) som ledet GGG

Beste defensive spiller - Raay

Beste offensive spiller - LipService

Mest undervurderte konto - G-dragon, forventet aldri at din konto skulle bli ww-holder igjen Henrik

Mest overvurderte konto - Marvin og Zeback (Mye skryt, men forsvant ved første tegn til motgang)

Mest verdsatte spiller - Ollos, Laci og Banjo for ww. Raay for deff, sitting ++ og Stark for måten han brukte sin konto for å hjelpe alle andre.

Hyggeligste spiller - Grete, Ollos og Laci

Beste taktiker - Rock Lobster

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Multihunter, for behandlingen av Tyrion.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele WO.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - LipService, eide, Giggle, Oscar, Gallienus

Allianse

Beste allianse - GGG

Mest undervurderte allianse - LR

Mest overvurderte allianse - FK :(

Beste offensive allianse - WO (15 spillere, alle hadde bombesweep, over 10 hammere, og angrepssnitt på 260k taler for seg)

Beste ledelse - GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator - Thales

Rundens nykommer - Peacekeeper lærte mye :)

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Tyrion for å komme tilbake på Moko etter MH-hendelsen.

Beste galler - Tyrion

Beste romer - Rock Lobster

Beste germaner - Easy

Beste forumdeltaker - Rocke-Mor

Verdt å minnes - Alle HS'ene vi nullet og slettet tilhørende tropper

Beste hendelse - Når jeg fikk med Laci og Ollos på laget, de viste seg å være uvurderlige.

Verste hendelse - Alt tullet med Multihunter. GGG var mer enn gode nok til å vinne runden uten slik "hjelp".

Beste bruk av artefakt - Stor korn til Stark

Verste bruk av artefakt - Unik spion til Kulde/Kermitt

Største tabbe - Å gi Thales falske forhåpninger når det viste seg at vi ikke hadde ekte følelser der, og det ble masse drama og snørr.

Viktigste begivenhet - Slettefeberen hos FK

Største overraskelse - At FK ikke holdt

Hvorfor min allianse tapte/vant - Fordi vi ikke holdt ut like lenge som GGG og en rekke nøkkelspillere i FK forsvant fortere enn noen kunne forutse.

Andre spillere som bør nevnes - Hele WO skal nevnes. Ellers ww-folka, Mc117, peacekeeper, Grete, Finn +++

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 - Som en tøff, alt for langtvarende affære. Og når nøkkelord for serveren er: Masseslett, Multihunter og Tap sier det jo seg selv at man ikke er helt i hundre.

Det var det, takk for runden til venner og fiender! Spillet er over for min del så vil takke alle jeg har spilt med opp igjennom rundene. Dere har gjort det uvurderlig!

Berserk
    Ble medlem
    Jul 2011
    Sted
    Ålesund Norway

Standard

Spiller Hele GGG

Beste spiller -Mange vil jeg si: Gallienus,Lipp,Snitcher ,Easy, RM, Oscar, Gentlemen, eide. Vil ogsa ta frem Gullet som herja midt i fiende land

Beste leder - Gjengen i GGG, har vert en fantastisk tid i leder chatten uten noe som helst krangel.

Beste defensive spiller -Deffspillerne i GGG

Beste offensive spiller -LIpp/Easy

Mest undervurderte konto -Simon

Mest overvurderte konto -Marvin

Mest verdsatte spiller -Gjengen i ledelsen i GGG. Positive og hyggelige alle sammen.

Hyggeligste spiller Ledelsen i GGG, vil ta frem thales som den jeg har hatt mest morsomme samtaler med bla vår felles dårlige humor samt Chelsea som vi begge mener er PL beste lag :p

Beste taktiker -Thales og Pesi

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Viktigste heldelse vil jeg si var da vi deffa ut 7 sweep som var forsøk på å ta to på Lipp sin sweepby http://travian-reports.net/no/report...2c,1342210fe31

Leonidas, ivoh, medusa, greywolf, rock lobster

Thales ROTT Midna Pesi Easy Oscar RM

Allianse

Beste allianse -GGG

Mest undervurderte allianse -TOT

Mest overvurderte allianse -FK

Beste defensive allianse -GGG

Beste offensive allianse -GGG

Beste ledelse -GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator -Thales

Rundens nykommer -Misha kontoen, selv om jeg styrte den mye som sitter, pompa ut deff

Thales for å holde ut tross all bombing

Beste galler -Snitcher

Beste romer -Rocke-mor

Beste germaner -Lipp/Easy

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes
    Samholdet i GGG

Beste hendelse -
    Sammenslåingen til GGG
    Verste hendelse -
    0 av hsen til manjana, min feil som rota med å få inn nok deff.

Beste bruk av artefakt -
    Unike korn, bla med egen by hos lipp til troppehotell
    Unike spion, så lite av spionene derifra

Største tabbe -
    For min del da jeg ikke passet på Hsen til Manjana. vi hadde deff nok til å ta ut alt, men glemte å få det på plass.

Viktigste begivenhet -
    Deffingen av sweepby hos Lipp

Største overraskelse -
    Da Simon linka meg sweepet sitt :p

Tror det kom av ståpå vilje og en fantastisk gjeng i WW teamet

Alle små og store som bidro i aksjoner bådde deff og off. og ikke minst alle bla tarot som ikke ga opp selv om hun fikk banka hsen.

Det flotte samholdet og gjengen i ledelsen i GGG. Mye forvilelse og frustrasjon da vi følte WO back stabba oss, men noe som igjen gjrde att vi slo oss sammen med den fantastiske gjengen ledet av oscar easy eide etc.

Berserk
    Ble medlem
    Sep 2010
    Sted
    Stavanger

Standard

Spiller: Pesi@Snitcher

Beste spiller – Easy. Vanskelig valg da der er flere kandidater. Men faller ned på Easy. Grunnen er at denne konto hadde serverens største sweep (+2 relativt voksne sweep i tillegg) tidlig i spillet, fiksa artefaktstjeling fra motstanderne i sentrum, tok på seg den belastende rollen som WW-holder samt var «babysitter» for Lip sweepet i byen Pillow friend.

Beste leder - Rockemor

Beste defensive spiller – De aller fleste i GGG produserte mengder av defftropper, etterhvert fikk Giggle rollen som deffkoordinator og fikk prioritert (med streng hånd) deffet der det trengtes som mest.

Beste offensive spiller – Denne kategorien må gå til den/de som styrte offaksjonene til WO (RL, Tyrion, Leo?)

Mest undervurderte konto – Vi undervurderte ingen av våre fienders konti. Men jeg tror at motstanderne undervurderte vår Tarot som sørget for at vi i nordvest hadde masse deff tilgjengelig og var dermed en sterkt medvirkende årsak til at Lipservice sin sweepby overlevde to massive aksjoner.

Mest overvurderte konto – Marvin, skuffende at dem gav opp.

Mest verdsatte spiller – Thales på Gallienus, en fremragende spiller som gir absolutt alt for sine medspillere og alliansen.

Hyggeligste spiller – Rockemor, alltid positiv og inkluderende. Var skeptisk til oss i VVS i begynnelsen men det gikk over etter 5 minutter

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) – Man kommer ikke bort ifra Lipservice sin wwnulling helt på tampen men Big One kom som «troll fra eske» og dundret til Fk’s ww da vi trengte det som mest.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Rock Lobster, Tyrion, Leonidas, Stark, Ulr.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Giggle, Thales, Rockemor, Easy, Oscar, Tarot, Lip, Eide, Gentlemen, Zork m.fl. ups… var det bare 5….

Allianse

Beste allianse - GGG

Mest undervurderte allianse – Ingen.

Mest overvurderte allianse – WO som til tross for sine offensive kvaliteter ikke klarte å holde «trøkket» oppe helt inn.

Beste defensive allianse – GGG. Fikk etter hvert sving på sakene, Giggle

Beste offensive allianse - WO

Beste ledelse – GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator – Burnie, den tiden han var innom Easykontoen.

Rundens nykommer – Kjenner ikke til mange av dem men hos oss så utmerket Shamos seg.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) – Ulr, som etter å ha blitt bombet sønder og sammen flere ganger, børstet av seg støvet og stod på videre.

Beste forumdeltaker – Da dette er den serveren som jeg har spillt hvor forumet har vært dårligst benyttet så er der ingen som utpeker seg til denne prisen.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Lipservice sin nulling av WW.

Verste hendelse – Da jeg mista stor spion til WO. Egentlig så var det en av serverens høydepunkter for meg personlig å få oppleve et slikt spill.

Beste bruk av artefakt – Unik korn hos Easy, som foruten å holde liv i ww også holdt mat til Lip sweepet.

Verste bruk av artefakt – Unik spion hos Kulde…. Skjønner ikke hvorfor vi ikke henta den, hehe.

Største tabbe – Ingen megatabber fra vår side som jeg husker, men artefaktadministrasjonen var dessverre fraværende og resulterte at spillere ble «rugende» på «sine» arter uten å tenke på alliansens beste. Det bedret seg heldigvis etterhvert. Observerte tabber hos våre motstandere går på slikt som: å sende wwhammer og ha to siktemål på VU, treffe med katthammer før ramhammer.

Viktigste begivenhet – Fra mitt ståsted så inneholdt denne serveren en god del begivenheter:
    1. Første anslag mot serverens største spiller, Zeback. Undertegnede dundrer inn i hs’en og tar ut over halvparten av kornet + noe infrastruktur. Deretter samler vi sammen til en vegg hos Snapple og sweepet til Zeback dør. Så kommer Easy og Oscar på banen og henter artene til Zeback og til slutt sletter han kontoen.
    2. Lipservice sin sweepby blir utsatt for takeoverforsøk, heroisk innsats fra Midna og Rott gjør at dem klarer med et nødskrik å unngå at WO lykkes.
    3. I samarbeid med Giggle så lykkes vi med å stjele unik solid art fra Gdragon.
    4. WO forsøker på nytt å knerte sweepbyen til Lipservice. 7 sweep møter veggen

Største overraskelse – At ikke WO og FK klarte å holde helt inn til mål. Burde kanskje gjort det samme som oss, samlet alle i en ally?

Hvorfor min allianse tapte/vant – Å være samlet i en ally gjør at samholdet og motivasjonsfaktoren holdes på et stabilt høyt nivå gjennom lang tid.

Andre spillere som bør nevnes – Alle som bidro med deff og ressurser til vårt WW. Med til tider 1,6 mill deff i WW så ble der gjort en kjempejobb fra hele GGG.

Man trenger ikke rams så lenge man har nok katazzzzer.....

Hilsen,
    Pesi

BerserkBerserk
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sted
    Sydney

Standard

Spiller –
    Rocke-mor (RM) Dual med Jonathan/Fuglefanger. Ser noen bruker irl navnet mitt her også, Reccie

Beste spiller –
    Easy, for meg er det helt uten tvil. Han spilte vanvittig bra hele runden. Hadde to hammere, plyndret overlegent mye, deffet ut det meste, stjal massevis av viktige arter, var en god taktikker etc etc. Andre som fortjener navnet sitt nevnt er LipService, Oscar, Django, Tyrion og Rock Lobster

Beste leder –
    Ledelsen i GGG med Eide i spissen. Er også fornøyd over egen innsats her, idet jeg var med i ledelsen helt ifra starten i LR, jeg som tok inn PK og jeg hadde også god dialog med flere allianser vi slo oss sammen med.

Giggle. Jeg hadde nokk gitt denne til Shamos for å ha enorme mengder deff hele runden og ALLTID stille opp til rett tid. Dessverre ble han mer og mer inaktiv utover i EG.

Easy, tett fulgt av LipService

Simon. Sykt å skaffe det sweepet med den lille kontoen.

Zeback og Marvin. Mye skryt og to veldig pene kontoer. Men de gjorde veldig lite nyttig for serveren og gav opp ved første tegn på motstand.

Mest verdsatte spiller -
    Stringer, Shamos, Rookie, Sotamann og Thales må nesten få dele denne. Utifra et personlig synspunkt.

Hyggeligste spiller –
    Hele ledelsen i GGG, pluss et par andre spillere jeg hadde mye kontakt med. Men ledelsen var en utrolig livlig og koselig gjeng å skype med. Kommer til å savne de alle!

Beste taktiker -
    Snitcher og Thales for det de gjorde i ally sammenheng. Men må nevne Oscar her også, idet han gjorde mye viktig for serveren på egenhånd. Stjal arter etc. Vil også nevne Django, for aldri sett noen være så rå til å stjele supps! Ledelsen i WO hadde også mye bra taktisk, men aner ikke hvem som ledet der.

Rundens joker -
    enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Oscar

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server –
    WO folka virker som en bra gjeng, ellers var det noen som stakk seg ut i FK. Bulldog, Mc117, Betelgeuse, ulr og Furafura

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server –
    Hele ledelsen. For en fantastisk gjeng!! Ellers så var det en hel del spillere generelt i GGG jeg virkelig satte stor pris på. Sringer, Shamos, Nils, bonnen etc

Allianse -
    LR, så GGG

Beste allianse -
    GGG

TOT

FK

GGG

WO

Beste ledelse -
    GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator -
    Thales

Rundens nykommer –
    Ingen tvil om at Stringer vinner denne!! At dette var hans første runde er nesten ikke til å tro! Shamos gjorde også en fantastisk figur mens han fortsatt var aktiv.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) -
    Thales og Gullet som aldri gav opp etter å fått hele kontoen krøsta flere ganger. Eide, Easy og Oscar for å sette motivasjonen våres i gang igjen, som gjorde at vi klarte å vinne.

Beste galler -
    Snitcher

Beste romer -
    Oscar

Beste germaner -
    Easy

Beste forumdeltaker -
    PerrinAybara

Verdt å minnes

Beste hendelse –
    At vi vant!

Verste hendelse –
    Etter å ha bestemt oss for å gå etter nr. 1 pop og klart å senke Muffinman sender WO/FK 20000 angrep på oss for å senke oss. Selv om vi klarte å deffe nesten alle angrep og bare småtteri kom igjennom, så senket de oss nokk til at Zork tok oss igjen FEM MINUTTER før serveren var over! Kjipt å miste den førsteplassen.

Beste bruk av artefakt –
    Unik Korn

Verste bruk av artefakt –
    Unik Spion, ble denne brukt mer enn en gang?! Hadde forventet mer ifra Kermit

Største tabbe –
    Glemte å endre utstyr på helten på aksjon mot Greywolf. Sikkert dette som gjorde at de avslørte real.

Viktigste begivenhet –
    At WO valgte FK fremfor PK/VVS. Dette førte til at de kom til oss i LR. Selv om jeg var skeptisk i starten (mtp beliggenhet) så er jeg ekstremt glad for at jeg tok dem inn. WO undervurderte dem totalt og det kostet dem antagelig seieren. Men skal sies at den største magien skjedde ikke før vi slo oss sammen ned SimCity og ble GGG.

Største overraskelse –
    At FK allierte seg med JFF. De hadde ikke en eneste god spiller, og vi i LR hadde jo krøsta dem ifra dag 1. Sikkert en 40-50 JFF spillere som slettet etter at vi var på besøk.

Hvorfor min allianse tapte/vant –
    Utrolig bra ledelse som klarte å holde motivasjonen oppe til de fleste spillerne i GGG. Alle var med å dra lasset. Dette, i tillegg til ekstremt dyktige nøkkelspillere og en del store hammere (vi hadde fortsatt 4 igjen når serveren var over) gjorde at seieren var i boks.

Zork for å gjøre en fantastisk innsats med WW. Han sendte vell mer ressurser enn resten av ally til sammen, i tillegg til at han passet på som en helt. Dovenskaben som stod på som en helt mens han fortsatt var aktiv, før bilulykke osv.

Blitt kjent med masse koselige mennesker, lært utrolig mye, plassert meg bedre enn jeg hadde trodd i alle kategorier og ikke minst at serveren trakk ut aaaaaaalt for lenge.

Takk til alle, både fiender og allierte! Håper jeg møter dere i en senere server.

Mvh. Rafiki//Reccie//Rocke-mor//RM

Standard

Konto: Betelgeuse & G-dragon

Beste spiller -Lipservice

Beste leder - GGG gjengen

Beste defensive spiller - Raay

Beste offensive spiller - Ivoh / Lipservice

Mest undervurderte konto - G-dragon

Mest overvurderte konto - Gallienus/Marvin

Mest verdsatte spiller -Ungarerne

Hyggeligste spiller -Grete på Calle

Beste taktiker -Tyrion og Rock Lobster

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Må si at det ville vært interessant å spille på samme side som Easy for en gangs skyld :) Også skulle jeg gjerne spilt med Giggle, eide og Oscar.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Ivoh, Tyrion, Rock Lobster, Grete og Mc117. Det er Selvfølgelig mange flere av disse.

Allianse

Beste allianse - WO

Mest undervurderte allianse - LR

Mest overvurderte allianse - VVS

Beste defensive allianse - WO/GGG

Beste offensive allianse -WO & FK <3

Beste ledelse - WO & FK <3

Beste manipulator -MH

Rundens nykommer -Mc117

All respekt til... GGG for deres heroiske innsats. En hel del som dessverre falt av fra FK og JFF gjengen etterhvert. Jeg ga meg dessverre før serverens slutt selv. Det etter et forsøk på kontobytte p.g.a et sweep som skulle brukes. Men det satt MH en stopper for.

Beste galler -Calle

Beste romer -Ivoh

Beste germaner -LipService

Beste forumdeltaker -

Beste hendelse -For min del.. Özil til Arsenal og United utenfor top 4

Verste hendelse -Massevegging hos LipS

Beste bruk av artefakt - Min lille speed som var innom så og si alle offkontoene..

Verste bruk av artefakt - Unik Spion

Største tabbe - Forsøke konto bytte mot slutten av serveren..

Viktigste begivenhet -

Største overraskelse -

Hvorfor min allianse tapte/vant -Rett og slett på grunn av at så mange falt av og mistet motivasjonen.

Andre spillere som bør nevnes -Ulr, Bulldog, Calle og jeg har alle stått sammen om å holde FK oppe så lenge det lot seg gjøre.

Takk så mye for denne gangen folkens. Blir nok en stund til neste gang for min del, men jeg blir nok å se igjen :)

Standard

Spiller - Oscar

Beste spiller -Easy, men flere burde nok hvert nevnt her :-)

Beste leder -Har trivdes godt i ledergruppen i GGG, ingen nevnt og ingen glemt.

Beste defensive spiller - Tror det må bli Giggle

Beste offensive spiller -Easy, eventuelt Lipservice. WO hadde og mange gode off spillere

Mest undervurderte konto -Simon kom jo ut av det blå...

Mest overvurderte konto -Tror det må bli Gruff, eventuelt Marvin, Zeback

Mest verdsatte spiller -Har vært flere, men easy stiller nok sterkt her

Hyggeligste spiller -Mange, på begge sider av gjerdet

Beste taktiker -Er flere hos GGG, Har og til tider hvert imponert over spillet til WO

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Det har vært flere... Lipservice, både med tanke på WW bombing, men og utdeffing av flere sweep, dog med god hjelp fra våre deffspillere.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Er flere, har tro på Finn/ulr, Beetle, flere i WO imponerte meg.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -Det blir en lang liste, easy, eide, RM, giggle, pesi med mange flere

Allianse

Beste allianse -GGG

Mest undervurderte allianse -Tror faktisk GGG var undervurdert til og begynne med

Mest overvurderte allianse -Må bli JFF, eventuelt senere FK

Beste defensive allianse -GGG

Beste offensive allianse -WO/GGG

Beste ledelse -Forpliktet til å si GGG her, ikke fordi den var best organisert, men fordi det har vært svært god stemning her

Diverse kategorier

Beste manipulator -Tror det på bli Burnie når han var her

Rundens nykommer -RM

All respekt til... (spiller, allianse, konto): ulr/Finn, utrolig at han ikke ga seg...
    Ellers må jeg ta frem easy, har stått mye på både med tanke på antall sweeps og ww bygging.

Beste galler -Snitcher/Pesi

Beste romer -RM

Beste germaner -easy

Beste forumdeltaker -si det?

Verdt å minnes: Nulling av FK's WW

Beste hendelse -Å bli ferdige og at vi faktisk fikk seieren i havn :-)
    Men og at vi i |UH|, PNG og SOA samlet oss til simCity og senere gikk sammen med GGG

Verste hendelse -

Beste bruk av artefakt -Unik korn på easy kontoen

Verste bruk av artefakt -Må vel nevne to, unik spion og unik solid (som ikke ble brukt)

Største tabbe -Usikker, men sweep som treffer før ramsweep, WW angrep med to mål

Viktigste begivenhet -Samenslåingen til GGG og at vi faktisk gikk for WW, var en hel stund vurdert om vi skulle eller ikke...

Største overraskelse -Mangelen på motivasjon hos FK på slutten og at JFF joina FK.

Hvorfor min allianse tapte/vant -Vi var mer motivert og utholdende :-)

Andre spillere som bør nevnes -Zork - Du gjorde en fantastisk god jobb på WW
    Gullet - Fantastisk bra kriging i sentrum og for at du ikke ga opp
    Mange flere som gjorde en god jobb, både med tanke på ogg, men og deff :-)

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2:
    Den var lang, men veldig mange hyggelige folk.
    Uheldig og kanskje til og med litt for mye "syting" for at Tyrion ble utestengt uten at jeg vet så mye om bakgrunnen der...

Det kommer til å bli en stund til jeg spiller travian igjen, men regner med å komme tilbake ved en senere anledning. Håper da at jeg treffer på flere av dere, både på den ene og andre siden :-)

Mvh,
    -Oscar

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilith Vis innlegg

Spiller: Åsgard

Beste spiller - Easy

Beste leder - GGG hadde en alt for god ledelse til at jeg klarer og velge bare 1

Beste defensive spiller - Giggle

Beste offensive spiller - Lip og easy

Mest undervurderte konto - Simon, var lettere sjokkert når jeg så sweepet den lille kontoen hadde

Mest overvurderte konto - Zeback og marvin

Mest verdsatte spiller - For mange til og nevne bare en

Hyggeligste spiller - hvem var ikke hyggelig i GGG?

Beste taktiker - Thales, Pesi

Rundens joker - Når vi hentet unik solid

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Ivoh, ulr, mc117, greywolf, Leonidas

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Easy, RM, Eide, Oscar, giggle og mange flere

Allianse

Beste allianse - GGG

Mest undervurderte allianse - TOT

Mest overvurderte allianse - JFF

Beste offensive allianse - GGG

Beste ledelse - GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator - WO

Rundens nykommer - Stringer

Beste galler - Snitcher

Beste romer - RM

Beste germaner - Easy

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes

Beste hendelse - Veggingen hos lip
    Personlig: Når jeg hentet stor raskere tropper fra WO

Verste hendelse - Når Fk og WO kom og jeg måtte bruke alt deffet mitt til og holde hs min fra å bli nullet

Beste bruk av artefakt - Unik korn

Verste bruk av artefakt - Unik spion har 2 spioneringer fra Kulde, hadde forventet mer

Største tabbe - Når fienden traff med katas hammer før ram hammeren

Viktigste begivenhet - Seieren

Største overraskelse - Når jeg nullet HS til WW holder og når lip gikk igjennom WW veggen
    Personlig: Hvor stort sweep jeg fikk og farmingen jeg fikk til etter over 3 år uten travian

Hvorfor min allianse tapte/vant - Stå på viljen til spillerne og ledelsen

Andre spillere som bør nevnes - Nils som jeg aldri klarte og slå i farming,

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2:
    The never ending end game
    Takk for runden, kunne ikke tenkt meg en bedre comback runde i travian. Fantastisk allianse og gode motstandere.

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 11:37
  2. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013
    Svar: 6
    Siste innlegg: 2013-12-14, 09:55
  3. Den store nominasjonstråden
    By Quintrix in forum S5 - runde 4: september 2012 - juli 2013