Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Den store nominasjonstråden

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Blaise Vis innlegg
    Nei. Jeg sier at det viktigste er å ta ut fiendens sweep. Det er revnende likegyldig for meg hvilken by eller spiller det er snakk om å deffe da.
    Veeel, hadde tatt ut fiendens sweep i den byen wallen ble nøkket ut fra også.. Det var jo real der også, remember? Samme effekt i forhold til å knerte fiendtlige tropper, men forsvarstatistikken hadde riktignok havnet i favør "feil" allianse. Eventuelle skader om noen av de siste bølgene hadde kommet gjennom, ville også svekket "feil" allianse..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kptfungus Vis innlegg
    Mest overvurderte allianse - FK. Sorry, men det ble kollaps. Fingrer kan nok pekes i flere retninger
    Største overraskelse - At FK kollapset såpass kraftig. Det var et knippe spillere der som gjorde en formidabel jobb med deffprod og kornsendinger. Dere vet hvem dere er, og dere kan være stolte av innsatsen deres! Desverre var det for mye fyllmasse og spillere som sluttet og skyldte på alle andre når ting ble vanskelig.
    -----------------------------------VS---------------------------------------

Rundens joker - "Tyriongate" Wo brakk ryggen og mistet fokus og motivasjon. Klarte aldri å hente oss inn igjen
    Verste hendelse - Det øyeblikket jeg så at all motivasjon rant ut av WO..
    Så deres egen kollaps kvalifiserer ikke til at dere var overvurdert? Eneste forklaring må jo ha vært at folk hadde høyere forventninger til FK enn WO i utgangspunktet da.. Liker å tro at mitt medlemskap i FK bidro til å sette listen så skyhøyt

Hva var egentlig straffen som knakk hele WO-gjengen for all fremtid? Jo en popreduksjon som utgjorde mindre enn 1% av alliansens totale pop. Ulvene er en beinhard og rå gjeng fightere må jeg si

Beste defensive allianse - WO.. bla bla
    Beste offensive allianse - WO.. bla bla
    Men seff.. dere er jo likevel best skal man vite

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    -----------------------------------VS---------------------------------------

Så deres egen kollaps kvalifiserer ikke til at dere var overvurdert? Eneste forklaring må jo ha vært at folk hadde høyere forventninger til FK enn WO i utgangspunktet da.. Liker å tro at mitt medlemskap i FK bidro til å sette listen så skyhøyt

Hva var egentlig straffen som knakk hele WO-gjengen for all fremtid? Jo en popreduksjon som utgjorde mindre enn 1% av alliansens totale pop. Ulvene er en beinhard og rå gjeng fightere må jeg si

Men seff.. dere er jo likevel best skal man vite
    TROLL !!Ignore

Standard

Jeg vill bare si at jeg syns det er veldig hyggelig at så mange kunne tenke seg å spille med meg videre! Takk for det! Dere er også ønsket fra meg. Jeg syns alt i alt at det var en morsom runde. Jeg aner ikke hva jeg har gjort til å gjøre meg så ønsket. Men det varmer hjertet. Takk for det :)

-Greywolf
    1. S3, 2007 - 2008, Vunnet, Dominion, The Pro - Romere
    2. UK3X, Feb 2009 - Jun 2009, Vunnet, UV, Wedgie - Gallere
    3. S2, 2011 - 2012, Tap, Wolfpack Only, Achilles - Germanere
    4. S2, 2012 - 2014, Tap, Wolfpack Only, Greywolf - Germanere

Standard

Konto: Tyrion, WO.

Beste spiller - Snitcher. Gjorde en helt utrolig innsats der han lå midt i fiendeland, og er en hyggelig fyr i tillegg (Pesi)

Beste leder - Ikke godt å si, men må bli noen i GGG siden de vant. Giggle er nok en god kandidat

Beste defensive spiller - Raay, uten tvil. Den gutten er helt fantastisk til å trene tropper og stille opp med murer og inserts. Han treffer med flere inserts enn oss andre til sammen!

Beste offensive spiller - Sannsynligvis LipService. Hun/de spilte som en konsertpianist, og hamret ned vårt WW to ganger. En god andreplass til Ivoh, som har en enorm innsats og kjører egne aksjoner med godt utbytte.

Mest undervurderte konto - Gallienus. Vi trodde han omtrent ga opp ved artefaktene, særlig siden han fikk HS og de fleste supports knust, men han holdt ut og kom stadig tilbake med nytt sweep. Bra jobba!

Mest overvurderte konto - Marvin, uten tvil

Mest verdsatte spiller - Den er vanskelig. Jeg lander på Steinaaa, den mannen har bildet sitt ved definisjonen av "pålitelig" i ordboka. Stiller alltid opp, klager ikke, og følger planer 100%.

Hyggeligste spiller - Utenom IRL venner i WO så må det bli Grete, Pesi, Giggle eller HLO. Mye trivelige folk i alle allianser, sikkert mange andre som kunne vært nevnt.

Beste taktiker - Rock Lobster. Når den mannen setter seg ned med kaffekopp og pipe så er ingen trygg. OK, jeg VET at han ikke røyker pipe, men sånn ser det bildet ut i mitt hode.

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Jeg er redd jeg må nominere meg selv her, på negativt vis. Etter saken som gjorde at jeg slettet kontoen så var motivasjonen i WO ganske knekt, og runden ble fullført som et pliktløp.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Snitcher, Giggle, LipService, Gallienus og Rocke-mor

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Hele WO, Betelgeuse, Grete og de to stakkars ungarerne våre som Rock Lobster nevnte

Allianse

Beste allianse - GGG. De vant!

Mest undervurderte allianse - TOT

Mest overvurderte allianse - Skal ikke skrive FK her. Tror egentlig ikke noen allianser var overvurdert på forhånd. Mulig WO var overvurdert i forhold til meta og WW-bygging, det er på ingen måte vår styrke.

Beste defensive allianse - Enten WO for gode murer og inserts, eller GGG for stayerevne og enorme mengder def mot slutten av serveren. Holder en knapp på WO sin koordinering.

Beste offensive allianse - Jeg vil si at WO hadde de beste aksjonene både på planlegging og gjennomføring, så jeg nominerer oss på teknikken. Men vi holdt ikke helt til mål, og GGG klarte mot slutten å stille flere og bedre hammere enn oss.

Beste ledelse - GGG. At dere holdt motet oppe gjennom hele serveren og styrte skuta i mål på den måten er virkelig imponerende.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Vi får se, noen holder visst på enda

Rundens nykommer - For meg blir det Shiba, selv om hun ikke er ny på Travian.

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Ivoh, som står på selv om han får kjeft fra alle kanter for alt som blir gjort og alt som ikke blir gjort. Eller som blir gjort, men på feil måte eller av feil person. Eller fordi slipset på profilbildet hans er teit. Rundens ufortjente huggestabbe.

Beste galler - Raay

Beste romer - Rock Lobster

Beste germaner - LipService

Beste forumdeltaker - På vårt forum må det bli Greywolf. Her på Travian-forum? Thales eller Pesi.

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da vi lykkes i å ta Snitcher sin spionartefakt, og gjentatte knusinger av GGG WW

Verste hendelse - Skipper den verste og nest verste på grunn av forumreglene. Etter det må det være at flere ledere i FK ttrakk seg, og alle angrepstroppene fra WO som ble drept i oaser fordi folk ikke fulgte med mot slutten

Beste bruk av artefakt - Unik korn i GGG, og små trenere i WO

Verste bruk av artefakt - Unik spion, som jeg egentlig ville ha selv....

Største tabbe - Bruddet med VVS. Dårlig gjort og dårlig håndtert. Jeg er flau over den saken. Ellers burde vi nok slått sammen WO og FK hvis vi ville vinne, men slik spiller vi altså ikke. Taktisk sett var angrepet vårt mot LipService helt håpløst, og kostet oss dyrt.

Viktigste begivenhet - GGG vant

Største overraskelse - At flere av lederne i FK var så misfornøyd at de ga seg

Hvorfor min allianse tapte/vant - For dårlig samarbeid og motivasjon

Andre spillere som bør nevnes - Definitivt de to ungarerne våre, de var eneste grunnen til at vi hadde et WW

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 -
    "Er vi ikke ferdige snart?????"

Standard

Spiller - Raay

Beste spiller - Snitcher. Klok og seig

Beste leder - Mange gode ledere på FK/WO sida, men sikkert minst like mange i GGG

Beste defensive spiller - Calle kontoen var god å ha, laga mykje deff

Beste offensive spiller - Ivoh

Mest undervurderte konto - Kan ikkje komme på nokon spessiell

Mest overvurderte konto - I forhald til kva eg skjølv hadde forventa, er vel eg en plausibel kandidat til den tittelen

Mest verdsatte spiller - Rock Lobster. Gjorde mykje bra off, og var nok den som hadde mest med planlegginga av off, og ofra seg nattestid for å passe på kontoar under angrep

Hyggeligste spiller - Fleire kandidatar her. Tyrion, Rock Lobster, Stark, Greywolf, Ivoh mm. Mykje hyggelige folk av dei eg prata med i tidligere VVS også :)

Beste taktiker - Frå oss i WO må det bli Tyrion eller Rock Lobster

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?)

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Dei fleste kunne eg nok ha havna i ally med

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Ingen nevnt, ingen glemt :)

Allianse

Beste allianse - GGG

Mest undervurderte allianse - TOT

Mest overvurderte allianse - Tja, mtp plassering og antall (på papiret) gode spelarar i starten levde dei ikkje heilt opp til forventingingane.

Beste defensive allianse - GGG

Beste offensive allianse - GGG/WO

Beste ledelse - GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator - Er for godtruande til å vite kven som har manipulert og kven som har vært oppriktig

Rundens nykommer - Kjenner ikkje nokon som var heilt nye, men første gang eg samarbeider med Leondias. Frister til gjentagelse iværtfall :)

All respekt til... (spiller, allianse, konto)

Beste galler - Snitcher

Beste romer - Rock Lobster/Ivoh/Oscar

Beste germaner - Lipservice/Greywolf/Easy

Beste forumdeltaker - Kermit? Skapa iværtfall liv på slutten :)

Verdt å minnes

Beste hendelse - Den store vegginga hos Greywolf, og samme dag dei sweepa vi tok ut hos Medusa. Nokre meiner vist at den dagen var eit sorgens kappittel, men eg meinar det at ein skal forsøke å ta ut off så godt det lar seg gjere.

Verste hendelse - Det må være den dagen då Unik Solid og byggeplan forsvant frå WW holder

Beste bruk av artefakt - Artene som WW holder på GGG sida fekk til

Verste bruk av artefakt - Kan ikkje komme på noko som skill seg veldig stort ut

Største tabbe - Frå mi side er den veldig klar. Det var ein gong mange av oss i WO hadde inc, eg var sitter for Leondias den gongen, og passa på der, meldte frå om inc og alt. Såg at dei fleste heltane hadde speedstøvler på seg, som gjorde det klart at heltane ikkje var med. Dei andre i alliansen meinte at angrepa mot Leondias såg skumle ut (det var før dei viste at det kom uten helta), men eg sørga for at deff vart satt andre plassar då eg meinte det var fake, sidan så mange heltar manglar. Det endte opp med at dei kom brasandes igjennom der uten motstand, men heldigvis var eg inne å fekk sendt hammeren bort til meg så ikkje så alt for mykje sulta vekk

Viktigste begivenhet - Massevegging hos Lipservice, drog nok mykje motivasjon ut av oss i WO

Største overraskelse - At eg ikkje mista byggeplan, skjølv om det meste han var deffa opp med var 100 k

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vel, alt i alt er det nok fleire ting. Eg merka iværtfall at motivasjonen min var vekslande, ikkje minst i sluttfasen, og eg kunne sikkert gjort ein betre jobb både med kontoen, ww, og med andre ting.

Andre spillere som bør nevnes - Ivoh, Calle og dei som var på G-Dragon kontoen var gode til å halde motivasjonen oppe på spelarane, og fortjener ros for det :)

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2

Ein lang og seig server. Kanskje ikkje den mest spektakulere serveren, men heldigvis ingen einvegskjøyring av nokon av sidene. Og ein masse med corpcalls. GGG tok ut mykje troppar frå vårt WW, men sult tok også mykje.
    S1 R6 - Superb (New Born) Siger
    S2 R5 - Raaymen (New Born) Tap
    S2 R6 - Raay (WO/FK) Tap
    S3 R8 - Raay (WO) I spel

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 11:37
  2. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013