Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 26

Tråd: Den store nominasjonstråden

Standard

Spiller Easy

Beste spiller – Mange i GGG har utmerket seg, men vil trekke fram Gentlemen, fordi han har utrolig stor teknisk og taktisk kunnskap som han deler villig. Han har også vært svært aktiv og stabil. Han setter ally foran seg selv og egen konto. Alltid positiv og engasjerende. Er mange spillere som har spilt sin egen konto beder her, men jeg vil trekke dette fram da det er viktig med spillere som bidrar på denne måten :)

Beste leder – Lederen av ledere i GGG, Henrik på eide-kontoen

Beste defensive spiller – Giggle både som spiller og koordinator

Beste offensive spiller – LipService og Ivoh

Mest undervurderte konto – Simon imponerte med hvor mye tropper det er mulig å komme med fra en konto med 4 byer.

Mest overvurderte konto - Marvin (trenger ikke si noe mer...)

Mest verdsatte spiller – Igjen mange i GGG og spesielt ledelsen som jeg hadde mest kontakt med, men vil nevne Henrik på eide og Oscar.

Hyggeligste spiller – Giggle og Rocke-mor

Beste taktiker – Thales

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) LipService imponerte med 2 runder mot WW

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server – Sorry WO/FK kjenner ikke til hvem av dere som har gjort hva… Men det hadde vært gøy å prøve en runde der mye av planleggingen og taktikk var gjort på forhånd som WO.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Giggle, Rocke-mor, eide, Snitcher, Thales, LipS, Gentlemen og Oscar (Zork kommer ikke med da han ikke er på skype :P)

Allianse GGG

Beste allianse - GGG

Mest undervurderte allianse – SimCity, ikke for hva vi var/hadde som SimCity, men hva vi fikk til med GGG. Og ja, selvfølgelig var vi flere om jobben, men…

Mest overvurderte allianse - FK

Beste defensive allianse - GGG

Beste offensive allianse – WO i forhold til antall kontoer og resultat.

Beste ledelse - GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator - Burnie

Rundens nykommer - Stringer

All respekt til eide og Oscar som har holdt ut med meg store deler av runden.

Verdt å minnes: I vår da No_Name (tidligere LR) advarte meg og fortalte at FK var ute etter å ta meg. Det som er minneverdig var argumentet for å fortelle dette til meg. Han sa at det ikke var det at han likt meg, eller PNG, det gjorde han absolutt ikke, men han likte FK mindre. Dette ble starten på et samarbeid mellom LR og PNG.

Beste hendelse – Veggen hos LipS og det er at serveren er ferdig…. Ja Blasie@Stark, du har noe rett i at jeg ikke holder 100% en hel runde. Brant mesteparten av spillekruttet de første 10 månene da aktivitetsnivået nok var høyt over gjennomsnittet til andre «topp kontoer» ;)

Verste hendelse – Personlig da Betelgeuse tok 1/3 av 08 Ruerl hammeren min…

Beste bruk av artefakt – Unik korn på Easy, ble utnyttet både til WW og art deff samt troppehotell til LipService ++.

Verste bruk av artefakt – Unik spion

Største tabbe – Personlig, å starte på to nye servere før denne serveren var ferdig.

Viktigste begivenhet – Sammenslåing av LR og SimCity

Største overraskelse – At små/uorganiserte ally kan gå sammen og samarbeide så godt og levere så gode resultater. Samt at jeg spilte EG og hold WW.

Hvorfor min allianse tapte/vant – Thales taktikk om å fokusere på å ta FK da WO ikke kunne vinne uten dem. Og GGG’s evne til å deff/sende korn til WW

Andre spillere som bør nevnes – Gullet

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2

Det må være off topic chatter med blant andre Giggle som samlivsekspert og Oscar som dating rådgiver samt eide og Thales. Litt intern der, men utrolig hva som kan kommer fram kl 02 på chatten ;)
    Det ligger en takk og oppsummering IG på profilen min om noen vil lese litt mer om min runde.

Takk for denne gang.

Easy

Standard

Spiller: eide //H

Beste spiller - Mange vil jeg si: Easy, Lipservice, Thales, RM m.fl.

Beste leder - Gjengen i GGG leder chatten :)

Beste defensive spiller -Defferne i GGG!

Beste offensive spiller - Lipp og Easy

Mest undervurderte konto -Simon

Mest overvurderte konto - G-Dragon

Mest verdsatte spiller -Gjengen i ledelsen i GGG. Positive og hyggelige alle sammen.

Hyggeligste spiller: De samme som over :D

Beste taktiker -Thales og Pesi

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) Tjah. Må vel være deffinga av 7er banden og nullinga av WWet, begge Lipservice

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    Leonidas, ivoh, medusa, greywolf, rock lobster

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server -
    Thales ROTT Midna Pesi Easy Oscar RM

Allianse

Beste allianse -GGG

Mest undervurderte allianse -TOT

Mest overvurderte allianse -FK

Beste defensive allianse -GGG

Beste offensive allianse -GGG

Beste ledelse -GGG

Diverse kategorier

Beste manipulator -Thales

Rundens nykommer - Shamos. Lært opp til å bli god i å spionere og bidro med mye verdifull intel!

All respekt til... (spiller, allianse, konto)
    Thales for å holde ut tross all bombing

Beste galler -Snitcher

Beste romer -Rocke-mor

Beste germaner -Lipp/Easy

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes
    Samholdet i GGG

Beste hendelse -
    Sammenslåingen til GGG

Verste hendelse -
    Tjah, ingen som jeg kommer på.

Beste bruk av artefakt -
    Unike korn, bla med egen by hos lipp til troppehotell
    Verste bruk av artefakt -
    Unike spion, så lite av spionene derifra

Største tabbe -
    Bytting av unik korn til unik solide i WW. Lite visste vi at det ikke gav effekt på WW. Hva er poenget da? :D Masse ress sulta når vi mista 50%en.

Viktigste begivenhet -
    Deffingen av sweepby hos Lipp

Største overraskelse -
    Da jeg fikk se hammeren til Simon.

Hvorfor min allianse tapte/vant -
    Fantastisk utholdenhet og bra samspill i ledergruppa og alliansen. Vi klarte å holde oss positive og kjøre på videre i medgang og motgang.

Andre spillere som bør nevnes - Dualen min eide //Belle for alle de fine historiene hans. Hakke vært så mange av dem, men et par :)

Det flotte samholdet og gjengen i ledelsen i GGG. Mye forvilelse og frustrasjon da vi følte WO gønna på som verst, men det gikk jo over når FK rakna...

Standard

Spiller Rocke-mor/RM/fuglefanger

Beste spiller - Easy får denne av meg og. Han gjorde det sinnsykt bra før EG på alle områder.
    Han var med å lede, han dominerte farme-listen, han bygde mye off og deff og han var med på mange aksjoner.
    Pga. han var WW holder måtte han selvfølgelig sette det først. Hadde han ikke prioritert WW for GGG
    vet jeg ikke om vi hadde fått et WW i det hele tatt.
    Det hadde vært interessant å se han ikke ta på seg WW possisjonen, da tror jeg han hadde dominert serveren ganske bra.

Beste leder - Eide

Beste defensive spiller - Før artefaktene var Shamos uvurdelig. Han hadde nok deff til å deffe ut hvem som helst,
    og burde vært den mest fryktede spilleren da.
    Men de som får denne nominasjonen av meg er Stringer og Rookie. De sendte alltid deff og korn uten spørsmålstegn.
    Og jeg fikk deff av dem 10 av 10 ganger jeg spurte. De gjorde en utrolig bra jobb tross de også spilte offansivt.

De som bidro med deff for FK/WO på slutten må nevnes, de må ha vært flinke for de var ikke mange igjen tilslutt :)

Beste offensive spiller - Ivoh. Grunnen er ikke fordi han har lagd mest off, farmet mye eller hadde mest angrepspoeng.
    Grunnen er at han var veldig uberegnelig, han aksjonerte alene mot LR/GGG til tider som jeg syns var modig gjort, og han lykkes veldig bra! Han ble ikke mindre farlig når han hadde en liten raskere.

Mest undervurderte konto - For å velge noen jeg spilte mot så undervurderte jeg vel Tyven, dvs. jeg hadde ikke lagt merke til han før han kom med en hammer.
    Kan også nevne Wonderboy med sin hammer. Og Giggle som aldri fikk røde sverd.

Mest overvurderte konto - Zeback og Marvin som tidligere nevnt. Jeg overvurderte vel Kulde en del når jeg forstod hvem som spilte der.

Mest verdsatte spiller - Zork. Han var kanskje ikke så fremtredende, men gjorde mer enn de fleste for WW.
    Thales og Snitcher som tok på seg jobben med å sette opp verdifulle off.aksjoner. Rookie og Stringer som nevnt.

Hyggeligste spiller - Alle i GGG-ledelsen +++

Beste taktiker -

Rundens joker - enkeltspiller med størst betydning for serveren (kanskje enkelthendelser hvor en spiller har hatt stor/avgjørende betydning?) - Det at vi snappet 7 av WO`s sweeps hos LipService var nok veldig avgjørende. Vi trengte en moralsk boost, og WO fikk det motsatte.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - betelguese, Ivoh, Tyrion, Bulldog, furafura, kulde

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - ALLE!

Allianse - GGG

Beste allianse - GGG

Mest undervurderte allianse - LR

Mest overvurderte allianse - FK

Beste defensive allianse - GGG. Jeg likte taktikken Giggle kjørte til tider når vi hadde mange små deff.walls så vi alltid klarte å ta ut noen sweepes. Men jeg vil også nevnt WO her for det var ikke ofte våres off.aksjoner fungerte mot dem.

Beste offensive allianse - WO. Tatt i betraktning at de var 18-15 spillere så utrettet de helt sinnsykt mye, dems aksjoner var virkelig nøye og godt timet. MEN helhetlig syns jeg alle alliansene gjorde en god jobb, FK med dems off.spillere og GGG med dems. Det kom jo tydelig fram at man ikke bare kan ha off.kontoer :)

Beste ledelse - GGG. Fordi vi tok veldig mye på sparket og alt var greit og ble tatt med en klype salt. Dette er ikke hvordan en ledelse burde fungere, men det fungerte veldig bra for oss og alle i alliansen virket fornøyde.
    I motsetning til FK hvor 3 spillere jeg husker akkurat nå(hvis ikke fler): hededam, nerazzurri og django gikk ut og heller ville spille med oss. Det er jo ofte et tegn på dårlig ledelse. No hard feelings mot FK, kun objektivt ment :)

Diverse kategorier

Beste manipulator - WO/FK fikk det jo akkurat som de ville. Men tanke på at LR og VVS/PK skulle sammarbeide.

Rundens nykommer - Stringer. RÅbra!

All respekt til... (spiller, allianse, konto) - Muffinman som ble bombet ned 10.000 i pop på 3 dager. De som holdt ut under mange runder med bombing.
    LipService med sine 2 hammere. FK som forsøkte å ha med JFF-sirkuset på lag. GGG spillere som holdt ut i fiendes terrirorium: Gullet, hededam, nerazzurri og django.

Beste galler - Giggle. Har spilt råbra både i off og deff. Han hentet flere artefakter enn de fleste.
    Han hjalp også 2 kontoer med å spy ut deff. De 3 tilsammen har kanskje lagd 1/5 av alt deffet i GGG.

Beste romer - Jeg vil gi denne til Nils. Han var en svært aktiv spiller som var med å plage mange av FK/JFF - spillerne. Som hjalp oss å få dem innaktive. Oscar skal også være nevnt her.

Beste germaner - Easy og LipService

Beste forumdeltaker -

Verdt å minnes - Når vi på Rocke-mor skulle treffe WW etter Lip og jeg stod opp til at sweepet kom sultende hjem fordi Lip hadde tatt ut all deff. Og at WW til FK ble farmet etterpå.

Beste hendelse - å bli ferdig.

Verste hendelse - å ikke bli ferdig.

Beste bruk av artefakt - Oscar og Eide gjorde god bruk av sine små spioner for å finne off.tropper gjemt i WO`s oaser,
    ellers hadde ikke serveren vært ferdig nå. Unik korn.

Verste bruk av artefakt - unik spion ja...

Største tabbe - Å ikke satse mer på deff istedet for å lage hammere. Når vi skiftet fra unik korn til unik solid.

Viktigste begivenhet - At LR slo seg sammen med de forskjellige små alliansene. TOT + Easy, eide og oscar sine allianser. Vi hadde nesten ikke noe å gi på slutten der, men med dems hjelp klarte vi å få oss på beina igjen.
    Personlig hadde det mye å si for spilleglden min å stjele Unik troppetrener fra Bulldog, vi fikk utrolig god bruk for den.

Største overraskelse - At vi klarte å stjele 2 BP`er + unik solid. Jeg hadde lite tro på at de aksjonene skulle fungere. Og jeg innså at WO/FK ikke var uovervinnelige.
    Vi i GGG hadde jo altfor mange artefakter og jeg var redd for at fienden skulle bruke dette til sin fordel, men artefaktene våre blealdri hardt presset (ut over det vanlige)

Hvorfor min allianse tapte/vant - Vi spilte for å ha det gøy og vi var heldige med hvem som ble med i alliansen. Og fordi mange i FK ga opp.

Andre spillere som bør nevnes - Snitcher, Gentlemen, Gullet, Nerazzurri, Django, Hededam og Gullet. Dere burde vært på flere av nominasjonene :)

På denne måten kommer jeg til å huske denne runden av server 2 - For lite spillere, allianse inntriger og MH inntriger. For mye off. og langtrekkelig.

Takk for denne gang.

Standard

Konto: Marvin, Vi var 5-6 som startet, jeg var den sist gjenværende.

Sitat Opprinnelig skrevet av HLO Vis innlegg
    Konto: Betelgeuse & G-dragon

Mest overvurderte konto - Gallienus/Marvin
    Marvin sto på en stund utover høsten og registrerte at de gamle i FK-ledelsen etterhvert ble mer opptatt av GTA5 enn travian. Vår verste begivenhet var da vi holdt på å planlegge deffing av hs før den ble knust og Betelgeuse avbrøt hele greia. FK satte ikke noen waller den natta. Marvin gidder ikke slåss både mot egne og andre og brukte derfor kort tid på å slette etterpå.

Av medspillere satte vi pris på bla Petter og Leisegang, ULR, Ray, Calle, Ivoh og Banjo (husker llitt dårlig navn etter tre mnd), Av motspillere kan man jo trekke fram f.eks Thales og Pesi.
    Spiller Ra som dual under diverse kontonavn

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Simmeren Vis innlegg
    Konto: Marvin, Vi var 5-6 som startet, jeg var den sist gjenværende.

Marvin sto på en stund utover høsten og registrerte at de gamle i FK-ledelsen etterhvert ble mer opptatt av GTA5 enn travian. Vår verste begivenhet var da vi holdt på å planlegge deffing av hs før den ble knust og Betelgeuse avbrøt hele greia. FK satte ikke noen waller den natta. Marvin gidder ikke slåss både mot egne og andre og brukte derfor kort tid på å slette etterpå.

Av medspillere satte vi pris på bla Petter og Leisegang, ULR, Ray, Calle, Ivoh og Banjo (husker llitt dårlig navn etter tre mnd), Av motspillere kan man jo trekke fram f.eks Thales og Pesi.

Husker dette godt! I klartekst: WO's mann avbrøt forsvaret i metaens største og mest sentrale HS. Det stemmer ikke at FK ikke satt vegger den natten.. de ble bare (som alltid) satt hos en viss annen allianse istedenfor

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Husker dette godt! I klartekst: WO's mann avbrøt forsvaret i metaens største og mest sentrale HS. Det stemmer ikke at FK ikke satt vegger den natten.. de ble bare (som alltid) satt hos en viss annen allianse istedenfor
    Godt husket. Da husker du sikkert også at en mur hos en viss allianse den natten ble satt i en by som tok ut 6 av fiendens sweep.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Blaise Vis innlegg
    Godt husket. Da husker du sikkert også at en mur hos en viss allianse den natten ble satt i en by som tok ut 6 av fiendens sweep.
    Sier du med det at HS'en i WO var vurdert som viktigere enn den betydelig større HS'en i FK? I så fall er vi jo helt enige om hvordan ting fungerte Blaise Hele poenget mitt ligger jo i at prioriteringen ble gjort kun ut ifra hvilke allianse man tilhørte, og ikke ut ifra hvilke ressurs man var som spilller og bidragsyter.

Det der KAN jo ikke tolkes som annet enn en tilståelse.. anyone?

Alt jeg ønsker er at noen (helst en WO'er) skal ha ære nok til å innrømme hvordan ting egentlig var. I motsetning til å nominere seg selv som "beste allianse" og sin trofaste kanonføde-allianse som "overvurdert" vel vitende om hva sannheten er. Enig i at det er patetisk?

Standard

Morsomt at du Simmeren prøver å plassere meg i et dårlig lys her. Var tydeligvis min nominasjon av rundene mest overvurderte konto som utløste dette. Er vel ingen hemmelighet at når du kaster deg med på en konto som b.l.a Pwent skrøyt opp i skyene de første ukene, så dannes det visse forventninger deretter..

Skal vist ikke mer til enn en knust hovedstad for å kunne kvitte seg med fienden for tiden.

All respekt til deg, Ra9. Du har vært en super kar å spille med denne runden! Jeg så bare ikke den komme..

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Kermitt Vis innlegg
    Sier du med det at HS'en i WO var vurdert som viktigere enn den betydelig større HS'en i FK? I så fall er vi jo helt enige om hvordan ting fungerte Blaise
    Nei. Jeg sier at det viktigste er å ta ut fiendens sweep. Det er revnende likegyldig for meg hvilken by eller spiller det er snakk om å deffe da.
    VM server: Runde 2. Honey Badger | S1: Runde 5. Mokolotivet - DM (seier) | S1: Runde 6: Blaise - New Born (seier) | S2: Runde 5. Stark - WO | S2: Runde 6. Stark - WO | S5: Runde 1. Herzog - PD

Standard

Spiller: Rock Lobster WO

Beste spiller - DET er vanskelig så jeg velger 1 i hver leir. Tyrion så lenge han var med for fullt pga sin taktiske forståelse av spillet. LipService pga at de var umulige å få has på :P

Beste leder - Stark. (Før han gikk tom som resten av oss) Klok, rolig og analytisk. Fornuftens stemme når vi andre i WO hoppet på bordene rundt han :P

Beste defensive spiller - Raay. Store mengder deff som ble sendt rundt med kirurgisk presisjon. Ytte det lille ekstra og var alltid til å stole på.

Beste offensive spiller - Ivoh. Vi skulle latt han drive freelance tidligere.

Mest undervurderte konto - Shiba. Jobbet i det stille og produserte haugevis med livsnødvendig deff. Reddet oss mange ganger.

Mest overvurderte konto - Den Kermitt satt på. Kulde? Satt med unik spion. Gjorde fvck all frem til han gikk bananas og begynte å spy eder og galle i alle retninger. Ser han har begynt å spamme forumet med usannheter de siste dagene. Typisk spiller som er stor i ord men liten på jord. Trist type..

Mest verdsatte spiller - Steinaaa. Den mannen er verdens beste soldat. Sa du hopp så spurte han hvor høyt, og serverte kaffe og krokanrull etterpå :)

Hyggeligste spiller - Her er det mange, men trekker frem Grete M på Calle. Alltid hyggelig og imøtekommende!

Beste taktiker - Tyrion. Foran hver aksjon satt vi på tlf og diskuterte frem og tilbake. "Hva er mindfvcken denne gang?" "Skal vi hente spionarten til Snitcher denne runden eller kjøre enda en gang med heltefakes?" "Hva om, hvis, men, når, hvorfor, kost/nytte" osv. Dette kommer jeg til å savne med travian!

Rundens joker - "Tyriongate" Wo brakk ryggen og mistet fokus og motivasjon. Klarte aldri å hente oss inn igjen.

5 spillere (fra en annen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - Snitcher, LipService, Gallienus, HLO, Rocke-mor. Det er ABSOLUTT flere enn 5 som kunne blitt, men jeg ser på de jeg har nevnt som meget gode spillere.

5 spillere (fra egen allianse) jeg vil være alliert med på neste server - WO er en flokk der de aller fleste er venner irl. Alle er dermed inkludert.

Allianse

Beste allianse - GGG. De vant fortjent, det er ikke mer å si om den saken!

Mest undervurderte allianse - TOT. Vi visste de hadde skyts, men satte ikke fokuset på dem tidlig nok. Taktisk bommert fra oss, men også godt "under radaren" spilling av dem.

Mest overvurderte allianse - FK. Sorry, men det ble kollaps. Fingrer kan nok pekes i flere retninger.

Beste defensive allianse - WO. Holdt på å gi den til GGG pga overlegen deffing av WW. Men vi setter mange kloke vegger. Treffprosenten på veggene er høy, og mange sweep fra fienden dør. Vi har noe flaks av og til da fienden "roter" endel med rekkefølgen på angrepene. Fienden nuller ikke en eneste HS, og sult av sweep har ikke forekommet. Vi bidrar også til godt over godkjent med deff til eget WW. Stort minus ved å bli slaktet hjemme i oasene.

Beste offensive allianse - WO. Mener vi klarte å gjennomføre mange vellykkede aksjoner med gode finter. Nevner særlig aksjonen mot stor Spionart. I endgame gjorde vi en god jobb med hammerbygging. Den eneste skikkelige veggingen kom mot LipService etter Tyrionsaken. Flott vegg for all del, men det var vel noe som må omtales som en frustrasjonsaksjon.

Beste ledelse - GGG. Soleklart! De må ha hatt meget dyktige folk der for å holde spillet sitt gående helt til the bitter end.

Diverse kategorier

Beste manipulator - Deler denne mellom WO og Gallienus. WO fikk det som vi "ville", en server med 2 relativt jevne fraksjoner. Selve prosessen tror jeg de fleste i WO kan ta selvkritikk for. Mener vi kunne overlevd en rettsak på det grunnlag at intensjonen var god. Gjennomføringen derimot var feil og vi skulle spillt med åpnere kort overfor PK/LR. Jeg beklager dette og håper ikke dere bærer nag for dette. Gallienus var meget god på å bruke dette til å skape et fiendebilde og dermed ekstra motivasjon for egne styrker.

Rundens nykommer - For meg var Leonidas en nykommer. Han får derfor denne!

All respekt til...
    - Snitcher (Pesi )fordi han har vært en fin fyr som har spillt meget godt til tross for en vanskelig plassering. Han har vært hyggelig å foholde seg til. Topp Spiller!
    - Vil også nevne Muffinman som mistet sin status som største spiller når det på målstreken kom hundrevis av angrep og alt vårt deff var drept i WW.
    - Ivoh sin fantastiske innsats med hammersendinger når alle andre mer og mindre gav f..
    - De stakkars Ungarske WW-sitterene som ropte etter deff og korn, og ofte så tumbleweeden dasket frem og tilbake i skypechatten.

Beste galler - Raay, Måten han utnyttet Gallerene sine sterke defensive evner var til tider rørende.

Beste romer - Rocke-mor. Stor, god off og deff. Virket dyktig til å samle støtte rundt seg.

Beste germaner - LipService. Stor, slagkraftig, aktiv, flink å deffe. Komplett

Beste forumdeltaker - Har ikke fulgt så sterkt med

Verdt å minnes

Beste hendelse - Da vi tok den store spionarten til Snitcher. Ikke det at det var så avgjørende, men det var MEGET som skulle passe og gå i orden. et par utforutsette hendeler inkl. en vrien liten narr gjorde det ikke bedre :P

Verste hendelse - Det øyeblikket jeg så at all motivasjon rant ut av WO..

Beste bruk av artefakt - Den evindelige rulleringen av små trenere for å kunne lage store/mange nok hammere i EG.

Verste bruk av artefakt - Unik Spion

Største tabbe - Sende alt vi hadde mot LipService i frustrasjon. hadde vi (les jeg) tenkt lengre frem så kunne vi brukt de soldatene meget bedre.

Største overraskelse - At FK kollapset såpass kraftig. Det var et knippe spillere der som gjorde en formidabel jobb med deffprod og kornsendinger. Dere vet hvem dere er, og dere kan være stolte av innsatsen deres! Desverre var det for mye fyllmasse og spillere som sluttet og skyldte på alle andre når ting ble vanskelig.

Hvorfor min allianse tapte - Hovedsaklig pga dårlig lederskap/mangel på motivasjon. WO er ingen EG-ally. Vi fungerer best når vi kan drive med guerillakrigføring. Vi mistet vår styrke når så mange av oss måtte fokusere på hammere.

Andre spillere som bør nevnes -Alle i WO. Dere er flotte! Takk til GGG (Særlig tidl. PK/LR) for godt spill.

"Er ikke denne forb.... serveren over snart!?"

Takk for runden!
    Rock Lobster

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Den store Nominasjonstråden!
    By Alexsio in forum S2 - runde 8: februar 2015 - oktober 2015
    Svar: 11
    Siste innlegg: 2015-10-05, 11:37
  2. Den store Nominasjonstråden Nox 15
    By sommerfuglen in forum NOX - runde 15: mai 2013 - desember 2013